1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

واتس اپ کاربران را وادار به اشتراک گذاری اطلاعات با فیسبوک می کند

شروع موضوع توسط کوکی♥❄ ‏17/2/21 در انجمن اخبار فناوری

  1. کاربر فوق حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏17/9/17
    ارسال ها:
    3,382
    تشکر شده:
    14,824
    امتیاز دستاورد:
    123
    حرفه:
    •°یک عدد دانشجو در به درِ بی هنر°•
    [​IMG]

    آپدیت جدید واتس اپ کاربران را مجبور می کند برای ادامه استفاده از این اپیکیشن یا اطلاعات خود را با فیس بوک به اشتراک بگذارند و یا دسترسی به واتس اپ را از دست می دهند.

    به گزارش مهر به تقل از ایندپندنت، واتس اپ با آپدیت جدید کاربرانش را مجبور می‌کند تا با قانون جدید حفاظت از اطلاعات شخصی موافقت کنند و در غیر این صورت دسترسی شان به اپ را از دست می‌دهند.

    موافقت کردن با قوانین جدید واتس اپ به معنای آن است که اطلاعات خصوصی کاربر از جمله شماره موبایل وی با فیس بوک (مالک پیام رسان) به اشتراک گذاشته می‌شود.
    تمام کاربران این اپ باید تا ٨ فوریه ٢٠٢١ میلادی با قوانین جدید موافقت کنند و در غیر این صورت دسترسی به چت ها و شماره تماس‌های ثبت شده در آن را از دست می‌دهند.
    آپدیت جدید به شکل یک نوتیفیکیشن داخل اپ ظاهر می‌شود که کاربران می‌توانند تا مهلت تعیین شده آن را نادیده بگیرند.

    در نوتیفیکیشن مذکور آمده است: «با تأیید این پیام شما قوانین جدیدی را قبول می‌کنید که از ٨ فوریه ٢٠٢١ میلادی اجرا خواهد شد. پس از این تاریخ باید برای ادامه استفاده از پیام رسان، باید قوانین جدید را قبول کنید. در صورت تمایل به حذف اپلیکیشن می‌توانید به Help Center مراجعه کنید.»


    هرچند واتس اپ از اظهار نظر درباره آبدیت جدید خودداری کرده اما به گفته سخنگوی شرکت، قانون جدید معمول است و کاربران فرصت زیادی دارند تا آن را بررسی کنند.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.