1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ستاره استقلال: فکری باشد من نیستم/ همسر قائدی تکذیب کرد

شروع موضوع توسط کوکی♥❄ ‏17/2/21 در انجمن اخبار ورزشی

  1. کاربر فوق حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏17/9/17
    ارسال ها:
    3,382
    تشکر شده:
    14,824
    امتیاز دستاورد:
    123
    حرفه:
    •°یک عدد دانشجو در به درِ بی هنر°•
    [​IMG]


    محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، در«فرهیختگان» طی گزارشی نوشت: تیم فوتبال استقلال اگرچه از ابتدا از لحاظ نتیجه‌گیری کار را مقتدرانه آغاز کرد و حتی پس از سال‌ها بدون حرف‌وحدیث به صدر جدول هم رسید اما در ادامه آرام‌آرام رو به زوال رفت و از چنددستگی ایجادشده بین مدیران، کادرفنی و بازیکنان و عملکرد نه‌چندان خوب تیم در مسابقات، حاشیه‌های خانمان‌سوزی پیرامون این باشگاه ایجاد شد که نه‌تنها صدر جدول را از استقلال گرفت بلکه موجب شد تا امروز حرف‌وحدیث‌های زیادی درخصوص تغییرات در بدنه مدیریتی و کادرفنی آبی‌پوشان به گوش برسد.

    از قدیم گفته‌اند هر چه بکاری همان را درو می‌کنی و محمود فکری در طول نیم‌فصل در برخورد با بازیکنان آنجایی که با عمده آبی‌پوشان تک‌به‌تک دچار مشکل شد درواقع باد کاشت تا طوفان درو کند! فکری در ۱۵بازی نیم‌فصل اول استقلال با بسیاری از بازیکنان تیمش دچار اختلاف شده که البته خیلی از این اختلافات و مشکلات رسانه‌ای شده و همه از آن خبر دارند؛

    از دعوای او با شیخ دیاباته و هروویه میلیچ گرفته تا بازیکنانی مانند رشید ‌مظاهری، فرشید باقری و حتی مهدی قائدی و ارسلان مطهری که البته اختلاف با این دوتای آخری هرگز رسانه‌ای نشد. اما طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، یکی از عمده مواردی که در ابتدای فصل باعث شده بود قائدی از روزهای اوج به‌دور مانده و نتواند خود همیشگی‌اش را در میدان به نمایش بگذارد به رفتار و برخوردهای محمود فکری با او مربوط است تا جایی که این بازیکن در آن مقطع از فصل به‌شدت از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شد و اگر برخی اتفاقات و البته گلزنی‌های این مهاجم ریزنقش او را از این حالت خارج نمی‌کرد چه‌بسا جایگاه استقلال امروز پایین‌تر از همین رتبه سوم فعلی بود.

    بازیکن استقلال: انگار فکری اعتقادی به ما ندارد

    همان‌طور که در بالا اشاره کردیم از خط دروازه گرفته تا پیشانی خط حمله کمتر بازیکنی بوده که در فصل جاری در ترکیب استقلال با کادرفنی این تیم و در راس آنها با محمود فکری دچار اختلاف و مشکل نشده باشد. در یک برهه زمانی سیاوش یزدانی و عارف غلامی و در برهه دیگر محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی و حتی بازیکنانی مانند وریا غفوری و مسعود ریگی یک‌بار یا به دفعات با سرمربی استقلال به مشکل خوردند و همین موضوع باعث شد در اواخر نیم‌فصل اتحاد و انسجام ابتدای کار آبی‌پوشان در فصل بیستم خدشه‌دار شده و این تیم نتواند اقتدار و انسجامش را حفظ کند. این درحالی است که در همین مدت و در بسیاری از رسانه‌ها اخباری منتشر شد که حکایت از جدایی احتمالی برخی ستاره‌های استقلال مثل سیاوش یزدانی، رشید ‌مظاهری، وریا غفوری و مهدی قائدی از جمع بازیکنان این تیم برای نیم‌فصل دوم داشت. با این حال طبق شنیده‌های «فرهیختگان» بدون تایید یا تکذیب این اسامی که از آنها نام بردیم، برخی ستاره‌های آبی برای ماندن یا جدایی از استقلال درحال حاضر مردد شده و فعلا در این امر یعنی تعیین‌تکلیف خود با این باشگاه را منوط به تعیین‌تکلیف سرمربی آبی‌پوشان یعنی محمود فکری کرده‌اند و در انتظار سرنوشت وی و مشخص شدن وضعیت ادامه همکاری او با استقلال هستند.

    [​IMG]

    در همین زمینه نیز یکی از بازیکنان استقلال که در فصل جاری در بیشتر دیدارها در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفته و البته نمی‌خواست نامش فاش شود به «فرهیختگان» گفت: «از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دارم اما اگر اوضاع به همین منوال باشد بعید است در جمع آبی‌پوشان ماندنی شوم.»

    این بازیکن که طی این مدت چند پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف نیز به او رسانه‌ای شده است، در این خصوص افزود: «رفتار سرمربی به‌گونه‌ای است که انگار به برخی بازیکنان اعتقادی ندارد و اگر این‌گونه باشد چاره‌ای جز جدایی باقی نمی‌ماند.»

    اگرچه این بازیکن صراحتا در گفت‌وگو با «فرهیختگان» این موضوع را تایید کرد اما به‌جز بازیکن یادشده، طبق شنیده‌ها چند ستاره دیگر هم هستند که اختلاف آنها با کادرفنی به‌اندازه‌ای عمیق است که اگر فکری و دستیارانش در استقلال ماندنی شوند ممکن است برخی از آنها تصمیم به جدایی بگیرند و این اتفاق ممکن است همین نیم‌فصل رخ دهد.


    بند فسخ‌ها فعال شده است

    در این بین این سوال پیش می‌آید که با وجود داشتن قرارداد بین بازیکنان و باشگاه، چطور این دسته از بازیکنان می‌توانند به‌راحتی از استقلال جدا شوند. این درحالی است که همان‌طور که در ابتدای هفته جاری به این موضوع اشاره کردیم با توجه به عدم تعهد مالی باشگاه استقلال به بازیکنان طبق مفاد قرارداد، بند فسخ یک‌طرفه بسیاری از آنها در هفته جاری فعال می‌شود و مطمئنا اگر این دسته از بازیکنان ۱۵روز زودتر باشگاه را از رعایت‌نکردن تعهدات باخبر کرده باشند می‌توانند به‌صورت قانونی قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند و از استقلال جدا شوند. بنابراین مشکلی از این جهت وجود نخواهد داشت و این درحالی است که حتی طبق شنیده‌ها درصورت ماندن فکری در استقلال چه‌بسا تعدادی از این ستاره‌ها که در نیم‌فصل اول با او به مشکل خوردند در لیست خروج استقلال قرار می‌گیرند تا با دریافت رضایتنامه بتوانند به تیم‌های موردنظر خود بپیوندند.

    اوضاع جالب نیست

    طبق فکت‌ها و نکات اشاره‌شده فعلا وضعیت در استقلال جالب نیست؛ از یک‌سو مدیرعامل این باشگاه درگیر بیماری قلبی است و ازسوی دیگر شایعات فراوان و زمزمه‌های زیادی درخصوص تغییرات کادرفنی به گوش می‌رسد. همچنین مدام جلسه سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده هیات‌مدیره امروز و فردا شده و درنهایت مشکلات مالی امان استقلالی‌ها را بریده که بر همین اساس اگر فکر فوری و عاجلی درخصوص این مشکلات صورت نگیرد با توجه به اینکه هیچ فرصت آماده‌سازی برای بین دو نیم‌فصل در نظر گرفته نشده این موضوع مطمئنا بیشتر از هر زمان دیگری به‌ضرر آبی‌پوشان تمام شده و بعد از، از دست رفتن صدرنشینی خیلی زود حضور بین مدعیان قهرمانی نیز برای این تیم به پایان خواهد رسید. آخرین خبرها نیز حکایت از ابقای موقت فکری دارد که بعید است البته با واکنش‌های چندان مثبتی مواجه شود.

    همسر قایدی با این استوری شایعات رو تکذیب کرد

    [​IMG]
     
    n@der و ოя ÀცხÁֆ از این پست تشکر کرده اند.