1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مدل مانتو عید 1400 چیه؟

شروع موضوع توسط مونا موسوی ‏15/2/21 در انجمن مد و فشن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/2/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    مانتو عید ۱۴۰۰ و رنگ سال ۲۰۲۱!
    [​IMG]

    چرا در گام اول به رنگ‌ها می‌پردازیم؟ خیلی ساده، به این دلیل که رنگ‌ها را نمی‌توان از مد و لباس حذف کرد؛ بخصوص این‌که رنگ سال ۲۰۲۱ زرد و خاکستری باشد. این ترکیب جذاب و فوق العاده که می‌توانید اطلاعات بیشتر را درمورد آن در مقالۀ رنگ سال ۲۰۲۱ بانی‌مگ به دست بیاورید، برای ترکیب مانتو و انواع اکسسوری‌های زنانه نیز یک انتخاب مناسب است. چیزی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که رنگ‌ها را آگاهانه و به درستی انتخاب کنید؛ چراکه رنگ زرد با وجود زیبایی فوق‌العاده‌اش، قدرت زیادی دارد و اگر درست آن را مدیریت نکنید می‌تواند استایل شما را بهم بریزد. در مقابل، انتخاب درست رنگ از طیف رنگ زرد برای مانتو عید امسال، قادر است تا کاری کند که چشم‌ها به سمت شما برگردد.

    در خرید مدل مانتو عید ۱۴۰۰ دخترانه، از رنگ‌های دیگر غافل نشوید!
    [​IMG]

    این درست است که رنگ مد امسال ترکیب زرد و خاکستری است اما الزامی وجود ندارد که شما مانتوی عید امسال شما حتما ترکیبی از این رنگ‌ها باشد. استفاده از مدل مانتو جدید با رنگ‌هایی که با پوست شما هم‌خوانی داشته باشد نیز یک گزینۀ مناسب دیگر است؛ بنابراین، با وجود این که ترکیب رنگ‌های امسال، می‌تواند زیبا و فوق‌العاده باشد اما انتخاب رنگ‌هایی چون صورتی و سبز هم همچنان امکان‌پذیر است.



    انتخاب‌های جدید برای مانتو عید ۱۴۰۰
    [​IMG]

    از آن‌جا که دورۀ از مد افتادن دیگر سپری شده، افراد بیشتر از اینکه دغدغه داشته باشند که چه چیزی مد شده یا قرار است که مد شود، می‌توانند به این توجه داشته باشند که چه نوع لباسی بیشتر به آن‌ها می‌آید. چنین تغییر مهمی در دنیای مد، تنوع گسترده‌ای از انواع و اقسام لباس‌ها و استایل‌ها را در اختیار افراد و به‌خصوص خانم‌ها قرار می‌دهد. اما چه مدل مانتویی بیشتر به شما می‌آید؟

    این سوالی است که برای پاسخ به آن باید ابتدا با انواع مدل‌ مانتو آشنا باشید.



    خرید مانتو زنانه شیک و جدید

    خلق یک ترکیب زیبا برای مدل مانتو اسپرت
    [​IMG]

    از آنجا که مدتی است از تغییرات بنیادی در طراحی مانتو می‌گذرد، استایل آن‌ها به‌کلی تغییر کرده است اما شاید هیچ‌کدام از آن‌ها به‌اندازه مانتوهای اسپرت تغییر نکرده باشد. مانتو اسپرت عید ۱۴۰۰ گشاد و راحت است و رنگ‌های شادی هم دارد. این نوع مانتوها هم به پیروی سایر انواع مشابه خود، این روزها اغلب جلوباز هستند اما اگر این موضوع شما را ناراحت یا معذب می‌کند، می‌توانید یک تی‌شرت آستین‌بلند زیر مانتو خود بپوشید.



    مانتو شیک و مجلسی ۱۴۰۰ برای ایونت‌های خاص یا خانوادگی
    [​IMG]



    این‌که در سال جدید یک تغییر اساسی در ظاهرتان به وجود بیاورید، می‌‌تواند یک ایدۀ فوق‌العاده باشد. مفهوم مانتوی شیک و مجلسی امروزه نسبت به قبل تفاوت‌های چشمگیری داشته است، به‌طوری که مدل مانتوهای عید ۱۴۰۰ به نسبت قبل ساده‌‌تر هستند اما جنس و دوخت بسیار بهتری دارند. یک مانتوی در کنار اکسسوری مناسب می‌تواند یک استایل بی‌‎نظیر خلق کند اما آنچه اهمیت بیشتری دارد، این است که آن را قرار است برای چه مناسبتی ست کنید؛ یک میهمانی رسمی یا یک قرار عاشقانه؟!

    با این وجود، شیک‌پوش بودن هنری است که هر بیننده‌ای را به تحسین وا می‌دارد.



    مدل مانتو کتی برای عید ۱۴۰۰، یک استایل متفاوت!
    [​IMG]

    با این که خانم‌ها عموما این روزها مانتوهای بلند و گشاد به تن می‌کنند، اما یک استایل متفاوت برای این مناسبت مهم ایرانی همچنان می‌تواند زیبا و جذاب باشد. بنابراین، انتخاب مدل مانتو کتی و مانتو مزونی برای عید ۱۴۰۰می‌توانند یک آلترناتیو جالب باشند. همان‌طور که از نامش پیداست، این مدل مانتو، به کت شباهت دارد؛ به این معنی که کوتاه است و با دکمه‌ بسته می‌شود. البته این انتخاب شماست و می‌توانید دکمه‌های آن را باز بگذارید. کت‌های بلیزر زنانه هم می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز برای شما باشد که برای استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپرت مناسب است. درواقع کت اسپرت و اکسسوری مناسب این استایل، می‌تواند جزو بهترین مدل‌های مانتو برای عید ۱۴۰۰ باشد.

    خرید انواع کت زنانه

    مانتو مناسب استایل بیرون از خانه برای عید ۱۴۰۰
    [​IMG]

    خانم‌ها درنهایت، بیشتر زمانی که مانتو به تن دارند را بیرون از خانه و در خیابان یا سایر محیط‌ های عمومی به سر می‌برند. همین موضوع باعث می‌شود تا مدهای مختلف مخصوص مدل‌هایی با مانتوهای عید مناسب این ایونت مهم ایرانی، با انواع و اقسام اکسسوری‌ها به بازار عرضه شوند. این نوع از استایل، به دلیل برخی شباهت‌هایی که با استایل خیابانی یا استریت استایل در اروپا دارد، می‌توان با این نوع خاص از مد مقایسه کرد. تاریخچۀ این مد اروپایی که به نیمه‌های قرن بیستم میلادی باز می‌گردد، از افرادی شروع شد که در ابتدا وجۀ چندان جالبی در جامعه نداشتند اما برای این که اهداف و ایده‌های خود را به دیگران نشان بدهند، از نوع خاصی از پوشش استفاده می‌کردند. این اتفاق با تکرار شدن در تاریخ، مفهومی را به وجود آورد که امروز به آن استریت استایل یا همان استایل خیابانی می‌گویند.

    برای مانتوهایی که می‌خواهید در خیابان و مکان‌های عمومی استفاده کنید، شاید بهترین گزینه همان مانتوهای گشاد و بلند همیشگی باشد که هم راحت است و هم آزاد و بی‌دردسر!



    مدل مانتو بهاره و تابستانه، یک آینده‌نگری شیرین!
    [​IMG]

    شاید فکر کنید که زمان زیادی تا رسیدن تابستان باقیمانده اما این طور نیست! از آنجا که کشورمان یک کشور گرمسیر محسوب می‌شود، هوا به سرعت رو به گرمی می‌رود و خرید یک مانتوی تابستانی برای عید ۱۴۰۰ می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. در میان انواع مدل‌های مانتو برای فصل‌های گرم سال، مانتو تابستانی حریر به دلیل زیبایی و نقش و نگارهای جذابش، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. با این حال، اگر از آن دسته افراد سرمایی هستید، بهتر است یک مانتوی ضخیم را به عنوان مانتوی عید خود انتخاب کنید.



    مدل آستین مانتو، راهی ساده برای ایجاد تنوع
    [​IMG]



    مانتوها می‌توانند گاهی ساده و یکنواخت باشند اما تفاوت در چیزهایی مثل مدل آستین مانتو یا مدل یقه مانتو می‌تواند تغییر محسوسی در ظاهر آن‌ها ایجاد کند. بنابراین، اگر به دنبال خرید مانتو عید ۱۴۰۰ هستید و هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اید، بهتر است موقع سعی کنید از مانتوهایی که خلاقیت بیشتری در دوخت مدل یقه مانتو مانند یقه های پهن که از ترند های ۲۰۲۱ هستند یا آستین های پفی که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، استفاده نمایید تا به جای یک خرید معمولی، یک استایل خاص و منحصر به فرد بسازید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏15/2/21
    آرامی از این پست تشکر کرده است.
  2. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏16/6/20
    ارسال ها:
    170
    تشکر شده:
    757
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    عکس اول من از این شلوار رنگ سفیدشو خریدم . اسمشم مدل بوگاتی هست .