1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین نرم افزار رستورانی

شروع موضوع توسط baransys ‏20/1/21 در انجمن فناوری

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/1/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    سلام. من به یک نرم افزار حسابداری رستوران نیاز دارم که اولا ساده باشه و یه صندوق دار ساده بدون دانش فنی بتونه باهاش کار کنه. ثانیا امکانات کافی رو داشته باشه. مثلا به پرینتر و کارتخوان و ... وصل بشه. اطلاعات مشتری روی بشه ثبت کرد به خصوص شماره موبایل رو. و بعد بتونیم بعد از هر سفارش برای مشتری پیامک بفرستیم.

    چند تا گزینه تا حالا پیدا کردم گفتم نظر شما رو هم بپرسم. کسی اینجا تجربه استفاده از این نرم افزارها رو داره؟

    نرم افزار رستورانی باران
    نرم افزار سپیدز
    نرم افزار هلو
    نرم افزار سپند
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/10/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    استفاده از حسابداری آنلاین هلو باعث می‌شود تا شما بتوانید از امکانات متعدد نسخه تحت وب این محصول استفاده کنید. اولین امکانی که بر اثر این نرم افزار برای شما فراهم می‌شود ایجاد شعب به هر تعدادی که لازم دارید است. دورکاری نرم افزار هلو برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بر شعب زیر مجموعه خودتان کنترل و نظارت دقیق داشته باشید. همچنین شما با استفاده از نسخه تحت وب نرم افزار هلو می‌توانید نسبت به تبادل اطلاعات بین شعب اقدام کنید.
    از دیگر کاربردهای این نرم افزار برای شما نمایش کوچکترین اختلاف حساب بین شعب می‌باشد. ضمناً توجه داشته باشید که شما می‌توانید هر گونه تغییر در قیمت کالا و خدمات خودتان را با استفاده از نسخه تحت وب به اطلاع تمامی شعب برسانید. ارسال اسناد و فاکتور ها نیز یکی از ویژگی‌های رایج نسخه‌های تحت وب در نرم افزار هلو می‌باشد. در نظر داشته باشید که هلو تحت وب باعث می‌شود مشکل شرکت‌های بزرگ برای ایجاد ارتباط بین نمایندگی های مختلف آنها در سراسر کشور شود. نرم افزار هلو تحت وب این امکان را فراهم می‌کند که رستوران‌ها به آسانی بتوانند با استفاده از تبلت از مشتریان خودشان سفارش گیری کنند و مبلغ سفارش نیز مستقیماً به سیستم حسابداری ارسال شود تا فاکتور مربوط به آن توسط صندوق چاپ گردد. توجه داشته باشید که علاوه بر این امکانات نرم افزار حسابداری هلو تحت وب مجموعه ما امکانات بیشتری را هم برای شما فراهم می‌کند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏19/10/21