1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پنل مشبک

شروع موضوع توسط redpanel ‏18/1/21 در انجمن دکوراسیون داخلی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/20
    ارسال ها:
    13
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    پنل های مشبک چه نوع فلزی هستند؟
    این نوع فلز با نام های ورقه سوراخدار، یا صفحه سوراخدار هم شناخته میشود و متریالی است که در بسیاری از زیمنه ها استفاده میشود چون قیمت پایین، استحکام و انعطاف بالایی دارد.
    پنل ها اغلب در چه قسمت هایی استفاده می شوند؟
    اغلب این ورقه ها در طراحی نمای خارجی ساختمان ها استفاده میشود اما کاربرد آن فقط محدود به این نیست برای اطلاعات بیشتر درباری پانل های مشبک مختلف کلیک کنید
    پنل های مشبک چه خصوصیاتی دارند؟
    آنها نسبت به زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. برای همین در صنایع شیمی و غذایی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد
    پنل ها به چه دلیل از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند؟
    از دلایل محبوبیت این ورقه ها، مقاومت، تطبیق پذیری،آسان بودن فرآیند استفاده و دوام آنهاست برای اطلاعات بیشتر درباری پانل های مشبک مختلف کلیک کنید
    کاربرد اصلی این متریال چیست؟
    کاربرد اصلی این متریال در کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع پتروشیمی و شیمی، دستگاه ها و ماشین ها،خودرو، تجهیزات اداری،لوازم خانه و مبلمان،طراحی داخلی است.
    مزایای استفاده از پانل های مشبک چیست؟
    وزن سبک یکی از مزایای اصلی است وانعطاف پذیری و دوام مزایای عمده این پنل ها است.

    پنل مشبک سه بعدی
    اگر می خواهید فضایی خاص تر داشته باشید می توانید از المان های خاص برای دکوراسیون استفاده کنید. مهم ترین بخش دکوراسیون یک فضا در مرحله اول دکوراسیون دیوار است. می توانید با استفاده از انواع رنگ ها و یا کاغذ دیواری که البته معمول ترین راه حلهای دکوراسیون دیوار هستند فضای خود را تا حدود خیلی زیادی مطلوب تر کنید. و یا اینکه با استفاده از متریال های خاص در دکوراسیون دیوار، فضا را بسیار خاص تر کنید. و همچنین گاهی برای جدا کردن بخشی از فضا می خواهید متریالی داشته باشید که نقش پارتیشن را داشته باشد. پارتیشن هایی که در عین دارا بودن استحکام ، زیبایی خاصی نیز به فضای مورد نظر بیافزاید.در این میان یکی از بهترین پیشنهاد های ممکن استفاده از پنل های مشبک سه بعدی است.

    پنل مشبک فلت
    اگر می خواهید فضایی خاص تر داشته باشید می توانید از المان های خاص برای دکوراسیون استفاده کنید. مهم ترین بخش دکوراسیون یک فضا در مرحله اول دکوراسیون دیوار است. می توانید با استفاده از انواع رنگ ها و یا کاغذ دیواری که البته معمول ترین راه حلهای دکوراسیون دیوار هستند فضای خود را تا حدود خیلی زیادی مطلوب تر کنید. و یا اینکه با استفاده از متریال های خاص در دکوراسیون دیوار، فضا را بسیار خاص تر کنید. و همچنین گاهی برای جدا کردن بخشی از فضا می خواهید متریالی داشته باشید که نقش پارتیشن را داشته باشد.

    پارتیشن هایی که در عین دارا بودن استحکام ، زیبایی خاصی نیز به فضای مورد نظر بیافزاید. در این میان یکی از بهترین پیشنهاد های ممکن استفاده از پنل های مشبک فلت است.


    مجموعه دکوراچی در سال 1393 در قالب یک کارگاه تولیدی کوچک در شهرک صنعتی توس مشهد پایه‌گذاری شد. این مجموعه به همت آقای حامد دلجو و با کمک جمعی از دوستان با سرمایه اولیه 25 میلیون تومان تأسیس گردید و با تولید پنل‌های مشبک و سه بعدی ام دی اف کار خود را آغاز کرد. دکوراچی در طول سالیان گذشته از کمند مخاطرات و تهدیدات اقتصادی و اجتماعی عبور کرده و با سرعت فزاینده‌ای مسیر رشد و بالندگی را پیموده است. در طول این سال‌ها محصولات و تولیدات دکوراچی متنوع‌تر شده و همکاران و تولیدکنندگان دیگری به جمع ما اضافه شده‌اند. تولیدکنندگانی که همگی با شرایط و ضوابط دکوراچی موافقت کرده و قوانین یکسانی را پذیرفته‌اند. این قوانین همگی در جهت حصول رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، و تحکیم نام تجاری بنا نهاده شده‌اند.

    دکوراچی مرجع تخصصی طراحی و تولید سفارشی انواع محصولات دکوراتیو
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏19/1/21