1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مقایسه قیمت اچ سی کراس

شروع موضوع توسط goldyadak ‏11/1/21 در انجمن اخبار خودرو

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/1/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    مقایسه قیمت اچ سی کراس
    همانطور که در مقدمه اشاره شد مقایسه اچ سی کراس در زمینه های مختلفی میتواند صورت پذیرد که یکی از این زمینه ها مقایسه قیمت اچ سی کراس با سایر محصولات رقیبش در بازار خودرو میباشد. قیمت این محصول چینی – فرانسوی که طراحی اتاق آن دانگ فنگ چین و قطعات آن فرانسوی میباشد به نسبت آپشن هایی که دارد به نظر مقرون بصرفه تر از قیمت رقبایش در بازار خودرو میباشد. مقایسه اچ سی کراس از نظر کیفیت و طراحی و قدرت با توجه به قیمت آن نسبت به آپشن های خودروهای رقیبش در بازار نیز برتری خود را به رخ می کشاند. از جمله رقبای اصلی h30 کراس میتوان به برلیانس، دنا، پژو 207، پژو 206، ام وی ام 315، رنو ساندرو، ال 90 در مقایسه اچ سی کراس اشاره کرد که به جرات میتوان گفت از لحاظ قیمت در مقابل رقبایش بسیار ارزان میباشد.

    مقایسه کیفیت اچ سی کراس
    در مقایسه اچ سی کراس از منظر کیفیت باید گفت یکی از نقاط قوت آن امکانات رفاهی نصب‌ شده روی این خودروست. مثلا سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی راهنمادار، سیستم گرمایشی، شیشه بالابربرقی جلو و عقب، روکش چرمی و غربیلک فرمان که قابلیت تنظیم تلسکوپی دارد و این امکان را به راننده میدهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند. همچنین در مقایسه اچ سی کراس با رقبایش میتوان به كليد كنترلی ، سيستم صوتی جذاب و بلوتوث هندزفری و صفحه نمايش لمسی 6.5 اينچی با قابليت پخش فايل‌ صوتی و تصويری اشاره داشت. از دیگر آپشن های اچ سی کراس با رقبایش میتوان به سيستم راهيابی، جا عینکی، صندلی‌ عقب تاشو، سنسور پارک و دوربین دید عقب، صندلی راننده که قابلیت تنظیم 6 جهته دارد و سانروف برقی تاکید داشت که به مقایسه اچ سی کراس با سایر رقبایش برتری میبخشد.

    مقایسه قدرت اچ سی کراس
    در بحث مقایسه اچ سی کراس از نظر قدرت در رانندگی باید گفت که در حین رانندگی شما متوجه هندلینگ خوب آن نسبت به ارتفاعش خواهید شد که در پیچ های تند بسیار مشهود است. در ادامه مقایسه H30 کراس از نظر حداکثر توان 105 اسب بخار است که بالاتر از چانگان CS35 و لیفان X50 میباشد. همچنین در مقایسه اچ سی کراس در حداکثر گشتاور آن 142 نیوتن متر بوده که بسیار بالاتر از لیفان X50 است و حداکثر سرعت این خودرو 183 کیلومتر بر ساعت بوده که بالاتر از خودروهای چانگان و رنو ساندرو استپ وی و لیفان X50 و رنو ساندرو دستی میباشد. همچنین حجم باک این خودرو 51 لیتر است که بیشتر از رنو ساندرو و لیفان X50 میباشد. حجم موتور این خودرو 1587 لیتر بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است.

    مقایسه طراحی کابین و بدنه
    مقایسه اچ سی کراس از نظر طراحی با سایر رقبا متفاوت است. دور تا دور بدنه فلاپ های زیادی وجود دارد که روی گلگیرها و بخش پایینی 4 درب و سپر جلو و عقب نصب شده. طراحی بخش جلویی حدودا ساده بوده اما کاپوت کشیده و بزرگ آن بهمراه چراغ‌ های حجیم که به‌ وسیله‌ جلو پنجره به یکدیگر وصل شده‌ اند باعث شده خودرو بزرگتر به نظر بیاید. در مقایسه اچ سی کراس از نظر بدنه و کابین میتوان گفت که ارتفاع آن نسبت به رقبا بالاتر و این خود به کراس اوور بودن بیشتر یقین میدهد. بخش کناری بدنه طراحی هماهنگ ولی در عین حال ساده ای دارد. باربر فابریک برای این خودرو یک مزیت نسبت به رقبایش محسوب میشود. چراغ های کشیده در جذاب کردن نمای عقب خودرو بسیار نقش داشته که بهمراه چراغ LED به شیشه عقب خودرو چسبیده و آنرا نسبت در طراحی برتری داده.