1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کش پیلاتس و بدنسازی

شروع موضوع توسط rozaplus ‏11/1/21 در انجمن ورزشی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/1/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    کش های پیلاتس امروزه از جمله لوازم و تجهیزات ورزشی پر طرفداری هستند که در بیشتر باشگاه ها و اماکن ورزشی مورد استفاده قرار گرفته و از محبوبیت بالایی در میان ورزشکاران برخوردار هستند و با نام هایی همچون کش CX، کش تمرینی، و کش بدنسازی نیز شناخته می شوند.

    کش های پیلاتس در ابتدا به جهت مقاومت پائینی که داشتند به منظور امور درمانی در مراکزفیزیوتراپی و توانبخشی برای کمک به باز توانی بیماران مورد استفاده قرار می گرفتند.

    ولی به مرور زمان با کشف بیشتر قابلیت های این کش ها و وسعت حرکات آن به ابزاری ورزشی تبدیل شدند. به طور کلی کش های پیلاتس به استفاده در ورزش خاصی محدود نمی شوند و در بسیاری از فعالیت های ورزشی و حتی در مراکز توانبخشی هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع عملکرد اصلی این کش ها ایجاد فشار به اندام های بدن و در نتیجه تحریک استخوانها، پرورش و رشد عضلات است
    . این کش ها بر خلاف ظاهر ساده، دارای قابلیت هایی هستند که آنها را به ابزاری کاربردی برای تقویت عضلات، قدرت بدنی، استقامت و انعطاف پذیری بدن مبدل کرده است.
    [​IMG]
    انواع کش پیلاتس (کش ورزشی)
    اگر بخواهیم یک دسته‌بندی کلی را برای انواع کش های پیلاتس یا کش تمرین بدنسازی در نظر بگیریم به‌طورکلی خواهیم گفت کش تمرین و یا پیلاتس در انواع مختلفی چون کش پیلاتس دسته‌دار، کش پیلاتس رولی یا کش پیلاتس نواری و کش پیلاتس مینی لوپ یا کش پیلاتس حلقه‌ای تولید می‌شوند.
    که به‌نوعی هم به‌صورت رولی و هم به‌صورت قوطی در بازار وجود دارند. اصلی‌ترین تفاوت در کش های پیلاتس ضخامت آن است که معمولاً بارنگ‌های متنوع مشخص خواهد شد. اگر تجربه کار با کش های تمرین پیلاتس را ندارید، توصیه می‌شود از مقاومت‌های سبک‌تر شروع کنید
    ولی اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید، بی‌شک به دنبال کش های پیلاتس تیره‌رنگ باضخامت بیشتر خواهید بود. لازم به ذکر است این محصول در انواع مارک‌ها ازجمله کش پیلاتس تراباند، کش پیلاتس لیوآپ، کش پیلاتس گلدن استار و غیره عرضه می‌شوند.
    سه اصل را هیچ‌گاه فراموش نکنید:

    • مشاوره تخصصی
    • بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی بی قید و شرط محصولات
    • تأمین کالای ورزشی موردنظر شما در کمترین زمان
    کش پیلاتس دسته‌دار
    کش پیلاتس دسته‌دار دارای دودسته در ابتدا و انتهای آن بوده که قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی خواهد داشت. دلیل وجود دسته در این مدل این است که افراد بدون ترس از لغزیدن کش پیلاتس و آسیب دیدن می‌توانند از دستگیره‌های آن استفاده کرده تا بتواند بهترین نوع تمرینات را انجام دهند.
    از طرفی انجام حرکات تمرینی با کش پیلاتس دسته‌دار برای تقویت عضلات، انگشتان دست و خصوصاً ران‌ها خواهد بود که برای هر سنی نیز مناسب است.



     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/1/21