1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مهم‌ترین مزایای کیوسک اطلاع رسانی برای سازمان‌ها چیست؟

شروع موضوع توسط dastgahvorodokhoroj ‏4/1/21 در انجمن نرم افزار کاربردی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/2/20
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    دانشجو
    در حقیقت کامپیوترهایی هستند که به صورت صنعتی و برای مصارف عمومی طراحی و تولید شدند، این کامپیوترها دارای صفحات مانیتور تاچ و کیبورد صنعتی هستند. کیوسک های اطلاع رسانی جهان گستر دارای طراحی ارگونومیک و سازگار با آناتومی بدن انسان می باشد و کارکردن با آنها بسیار راحت می باشد.
    نکته ای که درخصوص حساسیت تاچ کیوسک ها لازم است به آن دقت شود، این است که هنگامی که صحبت از صفحه ی تاچ اسکرین می شود، انتظار ما نباید چیزی شبیه به صفحه های موبایل باشد؛ صفحات تاچ در کیوسک ها، به دلیل اینکه برای محیط های صنعتی طراحی شدند و تاچ ضد ضربه و ضدغبار و ضد آب هستند از نظر حساسیت، کمی با تاچ در صفحات موبایل متفاوت اند؛ اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد، این است که در برابر ضربات بسیار شدید هم کاملاً مقاوم هستند؛ به طوری که حتی اگر شما با ابزار هم ضربه بزنید ، به راحتی مقاومت می کنند؛ درنتیجه، همان طور که گفته شد، این سامانه ها برای محیط های صنعتی و مصارف عمومی طراحی شده اند.

    کیوسک تعاملی یک پایانه رایانه ای است که شامل سخت افزار و نرم افزار تخصصی است و دسترسی به اطلاعات و برنامه های ارتباطی ، تجاری ، سرگرمی یا آموزش را فراهم می کند.

    تا سال 2010 ، بزرگترین شبکه کیوسک پرداخت اسکناس AT&T برای مشتریان تلفن است که به مشتریان امکان پرداخت قبض های تلفن خود را می دهد. Verizon و Sprint واحدهای مشابهی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.


    کیوسک پرداخت
    کیوسک های تعاملی اولیه گاهی اوقات شبیه غرفه های تلفنی بودند ، اما توسط خرده فروشی ، خدمات غذایی و مهمان نوازی برای بهبود خدمات به مشتری و ساده سازی فعالیت ها مورد استقبال قرار گرفته اند. کیوسک های تعاملی معمولاً در تنظیمات ترافیکی زیاد مانند مغازه ها ، لابی هتل ها یا فرودگاه ها قرار می گیرند.

    کیوسک اطلاع رسانی - جهان گستر پارس

    تلفیق فناوری به کیوسک ها امکان می دهد طیف گسترده ای از عملکردها را انجام دهند و به کیوسک های سلف سرویس تبدیل شوند. به عنوان مثال ، کیوسک ها ممکن است کاربران را قادر به سفارش از فروشگاه فروشگاه در هنگام موجود نبودن کالاها ، بررسی کتابخانه ، جستجوی اطلاعات مربوط به محصولات ، صدور کارت کلید هتل ، وارد کردن شماره حساب قبض خدمات عمومی برای انجام معاملات آنلاین کنند. ، یا پول نقد را در ازای کالا جمع آوری کنید. اجزای سفارشی مانند قیف سکه ، گیرنده اسکناس ، کارت خوان و چاپگرهای حرارتی کیوسک ها را قادر می سازد تا نیازهای تخصصی مالک را برآورده کند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/1/21