1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی گوشی 2020 سامسونگ

شروع موضوع توسط arezofaraji ‏29/12/20 در انجمن اخبار موبایل

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏13/12/20
    ارسال ها:
    34
    تشکر شده:
    34
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    گوشی های 2020 سامسونگ | بهترین گوشی سامسونگ
    در سال ۲۰۲۰ بهترین و بیشترین مدل های گوشی رو سامسونگ داده بیرون و در این لیست بهترین گوشی ها حتما برای سامسونگ هست که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. پس در ادامه مقاله گوشی های 2020 سامسونگ همراه ما باشید.

    گلکسی اس ۲۰
    [​IMG]
    اگرچه همه ما انتظار داشتیم که سامسونگ نسخه گلکسی اس ۱۱ را بعد از گلکسی اس ۱۰ معرفی کند، معرفی گلکسی S20 سامسونگ همه مخاطبان و مشتریان بازار را شگفت زده کرد. اگر چه این جهش شرکت‌سامسونگ کمی برای مشتریان و مخاطبان آنها گیج کننده بود، اما دلایل خوبی هم برای این ارتقاء نابهنگام وجود دارد. در واقع خرید گوشی اس ۲۰ سامسونگ شما را برای اولین بار صاحب یک گوشی با تکنولوژی ۵G می کند. از طرف دیگر امکان استفاده از تکنولوژی فوق‌العاده فیلمبرداری و دوربین را به شما می دهد.
    سامسونگ Galaxy Z Flip
    [​IMG]

    گوشی موبایل «Galaxy Z Flip» در فوریه 2020 به بازار عرضه شد تا تنوع محصولات سامسونگ را هرچه بیشتر کند. این گوشی تاشو طراحی نوینی دارد که آن را به محصولی خاص تبدیل کرده است. نمایشگر این گوشی در زمان باز شدن 6.7 انیچ اندازه دارد و در زمان بسته بشدن در یک دست جا می‌شود. علاوه‌براین، یک نمایشگر کوچک هم روی بدنه گوشی جاسازی شده است تا زمان بسته شدن گوشی هم کاربر از اعلان‌ها مطلع شود. صفحه‌نمایشی با فناوری جدید Dynamic AMOLED و تراکم پیکسلی 425 پیکسل هم نشان از جزئیات بالای نمایشگر این محصول دارد. تراشه‌ی این محصول، اسنپ‌دراگون 855+ است که به‌عنوان تراشه‌ای 7 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد.
    این تراشه که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود، برای انجام کارهای روزمره و باز کردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 640 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. در این محصول هم دوربین قاب پشتی از دو سنسور پرقدرت تشکیل شده است. سنسورهایی با رزولوشن 12 مگاپیکسل که خروجی تصاویر مطلوبی دارند. وجود درگاه USB Type-C، امکان شارژ بی‌سیم با سرعت بسیار بالا، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی و باتری پرقدرت 3300 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خاص سامسونگ است. این محصول خوش‌ساخت سامسونگ ترکیبی از نوستالژی و مدرنیته است و به نظر می‌رسد به همراه Razer 2019 موتورولا، طراحی جدیدی از گوشی را به مخاطبان عرضه خواهند کرد.
    [​IMG][/URL]

    [color=rgba(0, 0, 0, 0.9)]گوشی موبایل گلکسی Z Flip سامسونگ[color=rgba(0, 0, 0, 0.6)]گلکسی Z Flip یکی دیگر از ایده‌‌های بلند پروازانه و محصولات جسورانه‌ی کمپانی سامسونگ در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند می‌باشد و ویژگی‌های با…[/color]

    سامسونگ Galaxy A20s
    [​IMG]
    در حالی که گوشی گلکسی A20 شرکت سامسونگ یکی از محصولات محبوب این شرکت در بازار به حساب می‌آید، شاهد عرضه مدل دیگری به نام گلکسی A20s هستیم. این گوشی با قیمت ارزان‌تری نسبت به گلکسی A20 راهی بازار شده و به همین دلیل سخت افزار ضعیف‌تری هم دارد. اما قیمت ارزان‌تر و سخت‌افزار ضعیف‌تر باعث نشده که این تلفن همراه هوشمند بی‌کیفیت ساخته شود. گلکسی A20s یک عضو ارزان قیمت از خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ است که ظاهر زیبایی دارد و سعی کرده به عنوان یک محصول نه چندان گران قیمت، نظر کاربران را به سمت خود جلب کند.
    سامسونگ Galaxy A51
    [​IMG]
    در انتهای سال ۲۰۱۹ و ابتدای سال ۲۰۲۰ سامسونگ گوشی های نوظهور خود یعنی A51 و A71 را به طور همزمان رونمایی کرد. گوشی هایی که ویژگی های پدران خود یعنی A50 و A70 را با خود به ارث می بردند. اما تغییرات بسیار زیادی نیز داشته اند. دوربین های پیشرفته تر، پردازنده و رم قوی تر، ظاهر شکیل تر و …
    همانند گوشی های قبلی این سری، این گوشی نیز از طراحی بسیار زیبا و شکیلی برخوردار است. لبه های گرد اطراف گوشی به مانند قبل حفظ شده اند. رنگ بندی بسیار متنوع تری به آن اضافه شده است و الگوهای خاصی روی قاب پشتی این گوشی به کار رفته است که با تابش نور به آن، رنگ های مختلفی را مثل رنگین کمان از خود ساطع می کند. از نمایشگر اینفینیتی و بدون حاشیه روی آن استفاده شده است که کمترین میزان حاشیه را با بدنه گوشی دارد. یکی از تغییرات جزئی در ظاهر آن، دوربین سلفی آن است که بر خلاف گوشی های قبلی این سری، تنها از یک نقطه تشکیل شده و ظاهر V شکل و به اصطلاح ناچ را ندارد. شاید بگویید ظاهر قبلی کمی زیباتر به نظر می رسید اما این شکل دوربین سلفی نیز می تواند زیبایی های خود را داشته باشد. , حتما این گوشی جزو بهترین گوشی های ۲۰۲۰ سامسونگ است.
    سامسونگ Galaxy A30s
    [​IMG]
    این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A30s با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۴ اینچ با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.
    سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS
    [​IMG]

    گوشی A21S یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 15 می 2020 معرفی شد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 270 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول Exynos 850675 از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 همراه شده است.
    این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید. بر روی قاب پشتی A21S یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین A21S را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.
    حسگر شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، قطب‌نما و اثر انگشت از جمله حسگرهای به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند است که حسگر اثرانگشت آن بر روی قاب پشت قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی A21S یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند. شرکت سامسونگ این گوشی را با طراحی کاملاً مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان‌رده‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.
    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 SM-A115F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت
    [​IMG]

    سامسونگ با عرضه گوشی «Galaxy A11» یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات سری A این شرکت را روانه بازار کرد تا تنوع را در سری محصولات A خود به حداکثر برساند. گوشی موبایل Galaxy A11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFTبهره می‌برد.
    سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم گوشی A11 از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است. به‌طوری‌که نسبت صفحه‌نمایش نسبت به بدنه آن در حدود 81.6 درصد است. نمایشگر به کار رفته در گوشی A11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 271 پیکسل قرار گرفته و نسبت تصویر در آن 19.5:9 است.
    این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. سامسونگ برای گوشی A11 از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. یک لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.
    حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه ارتباطی UUSB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند.
    سامسونگ Galaxy A01
    [​IMG]
    گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید
    سامسونگ گلکسی A01 آمده است با قیمت مناسب خود یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۰ سامسونگ بازار برای کسانی باشد که بیش از هر چیز به یک گوشی خوب و با کیفیت برای کار های سبک روزمره نیاز دارند.
    سامسونگ Galaxy A31
    [​IMG]

    خانواده گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۰ همانند سال ۲۰۱۹ بزرگ هستند و مدل‌های مختلفی از این سری در بازار عرضه شده است. در قسمت پایینی این طیف، گوشی گلکسی A31 قرار دارد که مشخصا برای مشتریانی است که نمی‌خواهند گلکسی A51 کاملا گرد را بخرند می‌تواند پیشنهاد ویژه‌ای باشد.
    گلکسی A31 در مشخصات خود چندین ویژگی جذاب از جمله: صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی، نمایشگر Super AMOLED، سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی که در خیلی از کشورها به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته می‌شود، چهار دوربین عقب که به شکل L تنظیم شده است و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. چیزی که در این گوشی جذاب نیست قدرت پردازشگر آن است. A31 همانندGalaxy A41، از چیپست MediaTek Helio P65 استفاده می‌کند که برای بازی خیلی مناسب نیست. در این مقاله به معرفی این گوشی میان رده سامسونگ پرداخته شده است و ویژگی‌های آن از جمله طراحی، دوربین، نرم افزار، صفحه نمایش، پردازشگر و باتری آن بررسی شده است. در انتها بصورت یک جدول نقاط قوت و ضعف آن آورده شده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای خریداران این گوشی باشد و آن‌ها را در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

    سامسونگ Galaxy A70
    [​IMG]
    گوشی A70 در ظاهر و کیفیت ساخت قطعاً چیزی از گوشی‌های بالارده و پر‌چم‌‌دار کم ندارد. این محصول شرکت سامسونگ قطعاً شاهکار خاصی به شمار نمی‌آید و نوآوری مانند دوربین‌های A80 را در طراحی و ساخت ندارد اما در مقایسه با محصولات بالارده بازار هیچ نقطه ضعفی در آن دیده نمی‌شود. البته بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است اما مانند قاب‌های شیشه‌ای، نورها را با رنگ‌ها اشیاء نزدیک بازتاب می‌دهد. این محصول در رنگ‌های متنوع روانه بازار شده است تا بتواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. حاشیه بالایی گوشی فقط مربوط به دوربین است و حاشیه خاصی در آن دیده نمی‌شود؛ به‌طوریکه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی حدود ۸۶ درصد است. بدنه ۶٫۷ اینچی و بزرگ این محصول ۳ دوربین را در قاب پشتی جای داده است. خوشبختانه بر خلاف گوشی A80، همچنان در A70 جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به خدمت گرفته شده و در کنار پورت USB-C و اسپیکر مونوی گوشی جا خوش کرده است. در قاب سمت راست گوشی فقط کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور وجود دارند و در سمت چپ هم شیار کارت حافظه به تنهایی جا گرفته است. این گوشی جزو از بهترین گوشی های ۲۰۲۰ سامسونگ است.
    سامسونگ Galaxy Note10
    [​IMG]
    گوشی موبایل Galaxy Note 10 Lite محصولی دیگر از خط تولید موفق Note است که با ویژگی‌های یک پرچم‌دار روانه بازار شده است. سامسونگ سعی کرده است در تولید این محصول ویژگی‌های پرطرفدار Note 10 مانند نمایشگر تمام‌صفحه آمولد و باتری قدرتمند را نگه دارد اما این محصول را به شکلی مقرون‌به‌صرفه عرضه کند. حسگر اثر انگشت این گوشی هم مانند برادران بزرگترش در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملاً مطلوبی دارد. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۷ اینچی به پنل سوپرآمولد پلاس مجهز شده است.
    سامسونگ Galaxy Note20
    [​IMG]

    بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت سامسونگ گوشی « Galaxy Note20 Ultra» را در پنجم آگوست 2020 معرفی کرد. برخلاف سال گذشته، این بار خبری از مدل پلاس نبود و خانواده Note 20 در دو نسخه معمولی و اولترا روانه بازار شد. گوشی گلکسی Note 20 Ultra به دلیل شباهت‌هایی که به گوشی گلکسی S20 Ultra دارد یک رقیب سرسخت به‌حساب می‌آید. هر دو از تراشه‌های تقریباً یکسان، دوربین‌های مشابه و نمایشگرهای عالی بهره می‌برند. درواقع هر دو گوشی، بالاترین دستاوردهای سامسونگ را در اختیار شما می‌گذارند؛ به‌این‌ترتیب باید دید که آیا بهره‌گیری از قلم S-Pen تنها مزیت گوشی Note 20 Ultra به S20 Ultra است یا خیر.
    سامسونگ Galaxy A71
    [​IMG]
    گوشی‎های سری A شرکت سامسونگ از گوشی‎های میان‎رده این شرکت هستند. در واقع سامسونگ با تولید سری گوشی‌های A، تولیدکنندگان چینی مانند هوآوی و شیائومی را در گوشی‌های میان‌رده به مبارزه طلبیده است. سامسونگ با به کار گیری صفحه‌نمایش‌های AMOLED در این سری از گوشی‌های خود، رقیبان خود را به چالش کشیده است و باعث شده تا کاربران با صرف هزینه‌ای که برای یک گوشی میان‌رده پرداخت می‌کنند صاحب گوشی با نمایشگر فوق‌العاده شوند.سامسونگ این بار گوشی‌های A51 و A71 را راهی بازار کرده است. انتظار می‌رود سامسونگ حفره دوربین سلفی، سخت‌افزار و دوربین اصلی را برای نسل جدید گوشی‌های سری A خود بهبود دهد. البته همه این موارد درگوشی A71 با بهبود همراه است؛ ازاین‌رو می‌توان گفت گوشی A71 نسخه ارتقاء یافته از گوشی A70 است. حفره کوچک‌تر روی صفحه‌نمایش، رزولوشن بیشتر، چیپست جدیدتر و تعداد دوربین‌های بیشتر روی قاب پشتی تغییراتی است که نسبت به گوشی A70 داشته است. شرکت سامسونگ با ساخت گوشی موبایل مدل A71 بار دیگر سعی کرده است تا سهم بازار خود را در گوشی‎های میان رده حفظ کند. قطعا جزو یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ است.[/color]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/12/20