1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بررسی 3 خودروی محبوب 800 میلیونی

شروع موضوع توسط zeynabzizi ‏20/12/20 در انجمن خودرو خارجی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/11/20
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    النترا 2016 فول - به قیمت 770 میلیون

    النترا فول 2016 بعد از آن که مورد استقبال خریداران قرار گرفت، با رایزنی‌های شرکت کرمان موتور، از سال 1397 در داخل کشور مونتاژ شد. این خودرو که محصولی از شرکت کره‌ای هیوندای است، ششمین نواده از خانواده النترا محسوب می‌شود که قدمتی طولانی در خط تولید این شرکت دارند. در دل این خودرو یک موتور 2 لیتری قرار گرفته است که می‌تواند 153 اسب بخار قدرت تولید کند. نیروی تولید شده توسط موتور، با کمک یک جعبه دنده 6 سرعته به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که النترا فول 2016 دارای محور محرکه دیفرانسیل جلو است.
    این خودرو از نظر مصرف سوخت بسیار مقرون به صرفه است و با مصرف 7.5 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی، به یکی از خودروهای کم‌مصرف موجود در بازار کشور بدل شده است. سیستم پیشرانش موجود در خودروی النترا می‌تواند در مدت زمان 9.6 ثانیه آن را از جا کنده و به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.
    النترا 2016 خودرویی خوش ساخت و با کیفیت است که امکانات رفاهی آن در رده خودروهای نیمه لوکس بسیار قابل‌قبول است. اما در خصوص نقاط ضعف آن می‌توان گفت که در ردیف عقب، صندلی‌ها فضای کافی خصوصاً برای افراد قدبلند را دارا نیستند.

    کمری 2010 LE – به قیمت 750 میلیون


    کمری GL مدل 2010 یک سدان خوش ساخت محصولی از شرکت نام آشنای تویوتا و از خانواده کمری است که نسل‌های مختلف آن در طول 40 سال گذشته در جاده‌های سراسر دنیا خودنمایی کرده‌اند. اما کمری GL که پنجمین نسل از کمری‌های تاریخ است، با موتور قدرتمند، فضای جادار و مصرف سوخت بهینه، به یکی از محبوب‌ترین سدان‌های موجود در بازار خودروهای کشور بدل شده است. این خودرو یک پیشرانش 2.5 لیتری دارد که می‌تواند بیشینه قدرت 181 اسب بخار را تولید کند. محور محرکه دیفرانسیل جلو نیز برای این خودرو تعبیه شده است که در همکاری با یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک، نیروی موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.
    کمری مدل 2010 خودرویی نسبتاً چابک است که می‌تواند در مدت زمان 9.3 ثانیه سرعت صفر تا صد را طی کند. این خودرو همچنین مصرف سوخت پایینی دارد که در حالت ترکیبی به حدود 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. این خودروی جادار که با طراحی ارگونومیک در داخل کابین بسیار راحت است، انتخابی ایده آل برای خانواده‌ها خواهد بود.

    اپتیما 2013 فول TF – به قیمت 750 میلیون


    اپتیما 2013 فول مدل TF یکی از محصولات شرکت کیا است که به عنوان نسل پنجم از خانواده اپتیما وارد بازار شده است. در قلب پیشرانش این خودرو یک موتور 2.4 لیتری می‌تپد که قادر است 178 اسب بخار قدرت و 229 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو نسبت به رقبایش که در این مطلب بررسی کردیم، اندکی کندتر است و به 10 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این سدان زیبا و جادار، در هر 100 کیلومتر پیمایش ترکیبی، 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند. از نظر امکانات رفاهی، اپتیما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما در ردیف دوم صندلی‌ها فضای کافی برای سرنشینان ندارد و این مسئله در سفرهای طولانی مدت می‌تواند کمی اذیت کننده باشد. مورد بعدی این است که طراحی کنسول مرکزی داشبورد به نحوی صورت گرفته است که راننده به دکمه‌ها و کنترل امکانات مختلف دسترسی بیشتری داشته باشد.

    منبع: سایت آفتاب
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏20/12/20
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.