1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کباب پز تابشی – طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه

شروع موضوع توسط tabeshestila ‏19/12/20 در انجمن آشپزخانه

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/2/20
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    کباب پز تابشی خانگی محصول مهر تابش استیلا تبدیل به یکی از مطرح‌ترین ابزارهای پخت‌وپز در خانه‌ها شده است. این کباب پز می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع کباب‌ها را برای شما آماده کند. فری نمی‌کند کباب کوبیده ، جوجه کباب لذیذ ، کباب بختیاری یا یکی از 12 کباب خوشمزه ایرانی باشد، شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از این کباب پز خانگی آن‌ها را در آشپزخانه آپارتمان و خانه خود طبخ کنید.
    خرید کباب پز تابشی خانگی که با گاز ایران کار کند می‌تواند فرایند طبخ کباب شما را به‌صورت کامل دگرگون کند. دستگاه کباب پز تابشی که با نام‌های کباب پز تابشی گاز ایران یا کباب پز خانگی شناخته می‌شود محصول شرکت مهر تابش استیلا است. شاید شما هم در اینترنت نام کباب پز تابشی اراک یا کباب پز تابشی کوچک را شنیده باشید.

    در این مقاله ما قصد داریم به شما طرز تهیه جوجه کباب حلزونی با استفاده از کباب پز تابشی را آموزش دهیم
    جوجه کباب حلزونی را می‌تواند یکی از جالب‌ترین و ساده‌ترین مدل‌های جوجه کباب دانست که می‌تواند به‌راحتی سفره پذیرایی شما را زیباتر و جذاب‌تر کند. این نکته را به یاد داشته باشید که با استفاده از این کباب پز خانگی می‌توانید به‌راحتی این جوجه کباب حلزونی خوشمزه را در خانه خود طبخ کنید. این کباب پز بدون دود بوده و دیگر مشکلات دود ناشی از کباب را در منزل و آپارتمان خود نخواهید داشت.

    جوجه کباب حلزونی را می‌تواند روی کباب پز ف روی منقل و حتی در ماهیتابه هم طبخ کرد. البته باید توجه داشته باشید که طبخ این کباب در ماهیتابه کمی زمان‌بر بوده و ممکن است به زیبایی مدل‌هایی که روی کباب پز تابشی طبخ می‌شوند نباشد. دلیل آن‌هم این است که ماهیتابه توانایی انتقال حرارت به‌صورت یکنواخت را نداشته و همچنین استفاده از سیخ چوبی باعث می‌شود که مغز جوجه کباب به‌خوبی مغزپخت نشود. مواد لازم زیر برای 4 نفر کافی است. در صورت نفرات بیشتر درصد مناسب آن را به دست بیاورید.

    مواد لازم برای طبخ جوجه کباب حلزونی خوشمزه
    • سینه مرغ 4 عدد متوسط (معادل 1 کیلوگرم)
    • پیاز برای مزه دار کردن (1 عدد بزرگ به‌صورت رنده شده)
    • زعفران دم‌کرده 3/2 فنجان چای‌خوری
    • روغن زیتون بدون بو ¼ فنجان
    • برگ نعناع تازه خردشده ¼ فنجان
    • گشنیز تازه خردشده ¼ فنجان
    • آب‌لیموی تازه 2 قاشق غذاخوری
    • نمک 1 قاشق چای‌خوری
    • فلفل سیاه 1 قاشق چای‌خوری
    • سیر 2 حبه رنده شده
    • زیره آسیاب ‌شده 1 قاشق چای‌خوری
    • فلفل دلمه‌ای سبز تازه 2 عدد برش خورده به‌صورت مکعبی برای تزیین
    • گوجه 4 عدد برای تزیین
    • پیاز تکه شده 2 عدد برای تزیین
    • کره 100 گرم (برای مالیدن روی جوجه کباب‌ها در هنگام طبخ)
    [​IMG]
    شرکت مهر تابش استیلا
    مرحله اول تکه کردن مرغ و مزه دار کردن آن‌ها
    ابتدا سینه‌های مرغ را مانند شکل زیر برش دهید. برای اینکه تکه‌های حلزونی مرغ خوب و یکدست شود باید ابتدا سینه مرغ را از وسط به عرض برش دهید تا ضخامت تکه‌ها مناسب شود. حال باید آن‌ها را به شکل نوارهایی باضخامت 1.5 سانتی‌متر تا 2 سانتی برش دهید.

    تکه مرغ برش خورده را درون ظرفی ریخته و نیمی از زعفران دم‌کرده را روی مرغ‌ها می‌ریزیم. مرغ‌ها را خوب با زعفران مخلوط می‌کنیم و آن‌ها را در داخل یک کیسه زیپ پک دار ریخته و در یخچال می‌گذاریم. این کیسه باید به مدت 2 ساعت در یخچال قرار گیرد. مراقب باشید که درب کیسه باز نباشد.


    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
    شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.
    تماس و خرید محصولات تابش استیلا
    شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.

    برای راحتی کار می توانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در تماس باشید. شما می توانید از قابلیت قرار داده شده در گوشه سمت راست صفحه استفاده کنید.​


    مرحله دوم: طعم دار و خوشمزه کردن جوجه کباب حلزونی
    کیسه حاوی تکه‌های مرغ زعفرانی شده را از یخچال خارج کرده و در داخل یک ظرف می‌ریزیم. کیسه را دور نیندازید چراکه می‌توانید مجدد در پایان این مرحله از آن استفاده کنید.
    پیاز را رنده کرده و آب آن را می‌گیریم و تفاله باقیمانده پیاز را دور می‌ریزیم سپس آب پیاز را به تکه‌های مرغ اضافه می‌کنیم. سپس سیر رنده شده، برگ نعناع تازه خردشده گشنیز تازه خردشده نمک فلفل زیره آسیاب‌ شده را به مواد اضافه می‌کنیم.
    مواد را خوب به هم می‌زنیم. حال مجدد آن‌ها را در کیسه زیپ پک دار قبلی ریخته و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار می‌دهیم تا طعم مواد و ادویه‌ها حسابی در داخل مرغ نفوذ کند.

    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه
    مرحله سوم آماده‌ سازی مرغ‌ها برای طبخ با استفاده از کباب پز تابشی
    در این مرحله باید کیسه حاوی تکه‌های مرغ مزه دار شده را از یخچال خارج کرده و در داخل یک ظرف بریزیم. سپس روی آن روغن زیتون ریخته و حسابی مخلوط‌کنید تا به تمام تکه‌های مرغ برسد. بعدازآن باید آب‌لیمو را اضافه کنید. آب‌لیمو به علت اینکه مرغ را سفت می‌کند باید در آخرین مرحله به مرغ اضافه شود.
    قبل از اینکه تکه‌های مرغ را به سیخ بکشید باید در ابتدا فلفل دلمه‌ای را به‌صورت مکعبی در ابعاد مناسب به نحوی که بزرگ‌تر از تکه‌های مرغ شما نباشد برش دهید. (حداکثر سایز فلفل دلمه‌ای برش خورده باید 2*2 سانتی‌متر باشد)
    سپس تکه‌های گوجه را برش دهید و تکه‌های پیاز را هم به اندازه ابعاد فلفل دلمه‌ای برش دهید.
    حال تکه‌های مرغ را مانند روش زیر به دور هم پیچیده و سیخ‌های جوجه کباب را به‌آرامی از داخل آن‌ها رد می‌کنیم بعد از هر تکه مرغ باید یک‌تکه فلفل + پیاز + گوجه قرارگرفته و سپس مرغ بعدی را در داخل سیخ قرار دهید. ابتدا و انتهای سیخ باید تکه مرغ باشد.


    از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید
    شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.​


    مرحله چهارم طبخ جوجه کباب حلزونی خوشمزه با کباب پز تابشی خانگی بدون دود
    سینی داخل کباب پز خانگی را پر از آب کنید. سپس کباب پزتابشی را روشن کرده و صبر کنید تا سرامیک‌ها حسابی داغ و گداخته شود.
    سپس تکه‌های جوجه کباب حلزونی خوشمزه را در داخل کباب پز قرا دهید. 0 ثانیه صبر کرده و سیخ‌ها را بچرخانید تا هر دو طرف سیخ‌ها کمی پخته شود.
    بعد از اینکه هر دو طرف سیخ‌ها کمی کبابی شد زعفران باقی‌مانده را با کره آب‌شده مخلوط‌کنید و با فرچه روی سیخ‌ها بمالید تا حسابی طلایی و خوش‌رنگ شود.
    سیخ‌ها را به‌صورت منظم بچرخانید تا هر دو طرح جوجه کباب حلزونی خوشمزه کبابی شود.

    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی مدل گیربکس دار محصول مهر تابش استیلا
    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی
    نکات مهم در طبخ جوجه کباب حلزونی خوشمزه
    • حتماً سینه مرغ را از عرض برش دهید تا ضخامت تکه‌های مرغ زیاد نشود.
    • حتماً از سیخ فلزی استفاده کنید تا فرایند انتقال حرارت به مرکز کباب‌ها با موفقیت انجام شود.
    • آب‌لیمو مرغ را سفت و جوجه را خشک می‌کند برای همین در محله آخر آن را اضافه کنید.
    • برای اینکه یخچال شما بوی مرغ و ادویه نگیرد و همچنین فضای زیادی از یخچال شما اشغال نشود، از کیسه زیپ پک دار استفاده شده است.
    • در هنگام طبخ جوجه کباب حلزونی مراقب سینی آب کباب پز تابشی باشید تا آب آن خشک نشود.
    • در انتها سیخ‌های جوجه کباب حلزونی خوشمزه پخته‌شده را از سیخ‌ها خارج کرده و بر اساس سلیقه و ذائقه خود آن‌ها را در ظرف‌ها قرار داده و برای سفره تزئین کنید. نمونه‌ای از این تزیین‌ها را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. با این کار شما می‌توانید سفره خود را زیباتر از قبل کنید.
    • ما همواره به‌جای پیاز، آب پیاز را به شما پیشنهاد می‌کنیم چراکه پیاز خردشده توانایی جذب باکتری را دارد و ممکن است در طول مدت‌زمان مزه دار شدن کباب باکتری‌هایی محیط را به خود جذب کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از آب پیاز استفاده شده و برای اطمینان‌ هم از کیسه زیپ پک دار استفاده کنید.
    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    طرز تهیه جوجه کباب حلزونی خوشمزه در خانه


    کباب پز تابشی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

    شما می تونید با مطالعه مقاله کباب پز تابشی چیست نسبت به این محصول اطلاعات کامل را به دست بیاورید و در صورت تمایل کاتالوگ محصولات ما را مشاهده نمایید .

    تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

    سؤالات متداول
    قیمت کباب پزتابشی خانگی؟

    قیمت کباب پزتابشی خانگی را می‌توانید به‌صورت خرید از درب کارخانه خریداری نمایید. جهت دریافت قیمت روز کباب پزتابشی خانگی محصول مهر تابش استیلا شما می‌توانید با شماره 09129612918 تماس بگیرید.

    کباب پز تابشی خانگی

    کباب پز تابشی خانگی را می‌تواند نمونه کوچک‌شده کباب‌پزهای صنعتی نامید. کباب پزتابشی خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا است.

    خرید کباب پزتابشی

    برای خرید کباب پزتابشی خانگی می‌توانید به سایت مراجعه کرده و یا به‌صورت مستقیم با شماره 09129612918 مدیر فروش مجموعه تماس بگیرید.

    کباب پز تابشی کوچک

    کباب پزتابشی خانگی در واقع نوعی کباب پز تابشی کوچک است که می‌تواند در زمینه پخت انواع کباب، جوجه کباب، پیتزا، همبرگر، استیک و غیره به شما کمک کند. این کباب پز تابشی کوچک محصول شرکت مهر تابش استیلا است. شما می‌توانید این کباب پز تابشی کوچک را به‌راحتی از کارخانه سفارش داده و درب منزل خود دریافت نمایید.

    کباب پز تابشی اراک

    کباب پز تابشی اراک در واقع همان کباب پزتابشی خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا است. مجموعه تابش استیلا به‌عنوان مخترع و تولیدکننده تخصصی کباب پز تابشی اراک در ایران شناخته می‌شود. کباب پز تابشی اراک در دو مدل مختلف ساخته شده است.

    کباب پز تابشی گاز ایران

    تمامی مدل‌های کباب پز تابشی گاز ایران را پشتیبانی می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید انواع کباب‌پزهای تابشی خانگی و کباب پزتابشی صنعتی را در خانه و یا محل کار خود نصب‌کرده و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین کباب پز تابشی گاز ایران توانایی کار با گاز LPG را نیز دارد. کباب پز تابشی گاز ایران در واقع همان کباب پز تابشی خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا است
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏2/1/21
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,732
    تشکر شده:
    6,061
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد
    ای بابا داغ دلمون تازه شد ای جوج کجایی که سیخت کنم
    من به همون حلزون فرتوت روی برگام قانعم الانم برم کله پاچه گربه رو بزنم تااز دهن نیوفته خلال دندونمونم پاچه سوسک شده:vomit:
     
    tabeshestila و Anoosh از این پست تشکر کرده اند.