1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی بهترین دستگاه اکسس کنترل در بازار

شروع موضوع توسط dastgahvorodokhoroj ‏19/12/20 در انجمن علوم متفرقه

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/2/20
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    دانشجو
    دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی یکی از زیرمجموعه‌های دستگاه‌های اکسس کنترل است.
    دستگاه اکسس کنترل هم همان گونه که احتمالا از اسم آن هم فهمیده‌اید؛ دستگاهی است که اجازه‌ی تردد و دسترسی به افراد می‌دهد.
    احتمالا بارها در موقعیتی قرار گرفته‌اید که جا گذاشتن کلید در خانه یا محل کار، برایتان دردسر درست کرده و نیاز به کلیدساز برای باز کردن در، پیدا کرده‌اید!
    نسل دستگاه‌های اکسس کنترل به بازار آمده‌اند تا این مشکل را برای شما برطرف کنند.
    در این مقاله تصمیم داریم با دستگاه‌های کنترل دسترسی بیشتر آشنا شویم و یکی از پرطرفدارترین انواع آن، یعنی دستگاه کنترل دسترسی اثرانگشتی را بیشتر و بهتر بشناسیم.
    اگر شما هم علاقه دارید درباره‌ی دستگاه کنترل دسترسی و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید!
    دستگاه‌های اکسس کنترل، دستگاه‌هایی هستند که تردد اشخاص و اشیا را بدون دخالت نیروی انسانی کنترل می‌کنند.
    هر روزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های جدیدتری تولید می‌شود که سطح امنیت و آرامش زندگی انسان را بالا می‌برند و به کیفیت زندگی انسان، رنگ تازه‌ای می‌بخشند.
    دستگاه‌های کنترل دسترسی هم، یکی از این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند!
    این دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند که می‌توانند تعیین کنند چه شخصی در چه زمانی به کجا دسترسی باشد!
    در حقیقت دستگاه‌های کنترل دسترسی، مجوزی را برای ورود و خروج افراد صادر می‌کنند و مدیران می‌توانند با تهیه‌ی این دستگاه‌ها، تردد پرسنل خود را کنترل کنند و با جلوگیری از ورود و خروج افراد متفرقه، امنیت سازمان خود را بهبود ببخشند.
    اگر همین امروز تصمیم به خرید دستگاه اکسس کنترل گرفته‌اید؛ وقت را هدر ندهید و همین الان با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید!
    شرکت جهان گستر پارس با بیش از ۲۰ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های حضور و غیاب، یکی از موفق‌ترین و با تجربه‌ترین تولیدکننده‌های دستگاه دستگاه کنترل دسترسی اثر انگشتی است.
    در ضمن شما میتوانید با تماس با شرکت جهان ستر پارس از وضعیت تخفیف دستگاه‌ها و جشنواره و شرایط فروش ویژه‌ی ما بهره‌مند شوید!شرکت های تولید کننده ی دستگاه حضور و غیاب

    اگر تصمیم به خرید دستگاه‌های حضور و غیاب گرفته باشید احتمالا نام شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری را در لیست تحقیقاتتان پیدا می‌کنید و شاید مردد مانده باشید که از کدام خرید کنید که بتواند تا یک عمر برای شما دستگاه حضور و غیاب بماند و تمامی نیازهای شما را برطرف کند.
    بگذارید همین ابتدا با یک دسته‌بندی کلی، تکلیف خودمان را روشن کنم تا راحت‌‌تر بتوانید انتخاب کنید.
    شرکت‌های خارجی تولید کننده‌ی دستگاه حضور و غیابی که معمولا می‌توانید دستگاه‌هیشان را در بازار پیدا کنید عموما دو دسته‌اند:
    شرکت‌های خارجی معتبری که کالاهایشان در بازار موجود است و معمولا هم کیفیت قابل قبولی دارد اما به دلیل تحریم‌ها و گران شدن قیمت دلار، قطعا تفاوت قیمت بسیار زیادی بین نمونه‌های خارجی و ایرانی این دستگاه‌ها وجود دارد.
    البته قطعا این دستگاه‌های درجه یک خارجی، کارآیی بسیار بالایی دارند اما مشکل این دستگاه‌ها در اینجاست که به دلیل این که توسط بیشتر کشورهای سازنده‌ی این دستگاه‌ها، تحریم هستیم عملا خدمات پشتیبانی و پس از فروش منتفی می‌شود و اگر دستگاه شما خراب شود یا مشکل غیرمنتظره‌ای برای آن پیش بیاید عملا تعمیر کردن آن کار هر کسی نیست!
    از طرفی نوع دیگر دستگاه‌هی حضور و غیاب خارجی، اجناس درجه سوم و بنجل چینی هستند که اگرچه در ظاهر، چیزی کم از دستگاه‌های مشابه خود ندارند؛ اما در حقیقت این فقط ظاهر قضیه است و شما نباید گول ظواهر را بخورید!
    زیرا پس از مدتی همین دستگاه‌های به ظاهر خوب، کارآیی خود را از دست می‌دهند و تعمیرپذیر هم نیستند.
    از طرفی امکان به روزرسانی و ارتقای نرم افزار نیز برای آن‌ها وجود ندارد و پس از مدتی نمی‌تواند نیازهای شرکت شما را برطرف کند!
    پس فقط می‌ماند خریدن کالای ملی و نمونه‌های ایرانی دستگاه حضور و غیاب که علاوه بر شرکت جهان گستر پارس، شرکت‌های بسیار دیگری هم در زمینه‌ی تولید دستگاه حضور و غیاب فعالیت می‌کنند.
    دستگاه حضور و غیاب راهکار سازمان های بزرگ برای کنترل پرسنل است.
    شما می‌توانید با یک بررسی ساده و مقایسه بین قیمت دستگاه حضور و غیاب و کارکرد محصولات، بهترین نمونه‌ی مد نظر خود را انتخاب کنید.
    یکی از مزیت‌های خرید کالای ایرانی این است که معمولا دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی خدمات پس از فروش، خدمات حین فروش و گارانتی‌های معتبری دارند و در صورت خرابی دستگاهتان می‌توانید بر روی کمک و پشتیبانی شرکت‌ها حساب کنید.
    از طرفی قیمت‌های آنان بسیار کمتر از نمونه‌های شناخته شده‌ی خارجی است که دارند همان خدمات را ارائه می‌کنند و امکان به روزرسانی نرم افزار هم برای آنان وجود دارد!
    پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب دارید، حتما سری هم به نمونه های ایرانی بزنید! مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید!
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏20/12/20
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.