1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کدام ایرادات بینی بعد از جراحی بینی برطرف می شوند ؟

شروع موضوع توسط zibaeihayeruz ‏16/12/20 در انجمن رشته پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/5/20
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    کدام ایرادات بینی بعد از جراحی بینی برطرف می شوند ؟

    جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها در سراسر جهان است که در کشورهای بسیار مخصوصا ایران خیلی بیشتر از کشورهای دیگر طرفداران به خصوص خود را دارد.

    به دلیل انجام جراحی های زیبایی بینی بسیار زیاد توسط پزشکان ایرانی، تبحر و مهارت این پزشکان نسبت به دیگر جراحان بینی در سراسر جهان بالاتر رفته و حتی از سایر نقاط جهان برای انجام رینوپلاستی به جراحان بینی ایرانی مراجعه میکنند.


    هدف از جراحی زیبایی بینی برطرف کردن نواقص بینی از جمله بزرگ بودن بینی، گوشتی بودن بینی، استخوانی بودن و قوز بینی ، بالا بردن بینی و خیلی دیگر از خواسته های دیگر است.

    در ادامه مشکلاتی که بعد از جراحی بینی دیگر با آنها روبه رو نخواهید شد را بیان میکنیم ؛

    [​IMG]


    قوز بینی

    یکی از بیشترین مراجعه بیماران به کلینیک های زیبایی خلاص شدن از قوز بینی است که برای بسیرای آزاردهنده است و دیگر تصمیم به برداشتن آن گرفته اند و بهتر است بگوییم بهترین تصمیم را گرفته اند زیرا بینی قوز دارد از نیم رخ ظاهر زیبایی ندارد و حتی باعث میشود زیبایی های دیگر اعضای صورت را مخفی کند .

    در صورتی که به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کنید میتوانید از شر قوز بینی برای همیشه خلاص شوید. اما اگر جراح تجربه کمی داشته باشد ممکن است بعد از جراحی بینی دوباره قوز بینی عود کند.


    پهنی بینی

    از دیگر مراجع افرادی هستند که بینی پهنی دارد و می خواهند که از تمام رخ بینی آنها کوچک تر شده و صورت زیباتری داشته باشند. برای رفع پهنی بینی باید بخش های زیادی از عضلات بینی برداشته شود که این کار تجربه بالای جراح را می طلبد.


    نامتقارن بودن بینی

    برخی این مشکل را در جراحی بینی اولیه گرفته اند که اصلا نمیتواند ظاهر خوبی را به شما دهد. برای ترمیم بینی باید نزد جراح بینی خوبی مراجعه کنید



    افتادگی بینی

    برخی به دلیل افتادگی نوک بینی به جراح بینی روی می آورند و خواستار جراحی تیپ پلاستی هستند. این جراحی نسبت به جراحی بینی کمل راحت ر ایت و میتوانید از بابت آن نگرانی کمتر داشته باشید.


    منبع:

    جراح بینی دکترمهران دوغایی
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/12/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏18/7/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    جراحی بینی یکی از رایج ترین جراحی هایی است که امروزه در بین خانم ها و آقایان بسیار طرفدار پیدا کرده است. این جراحی می تواند با اهداف مختلفی صورت گیرد. در صورتی که جراحی بینی با هدف زیبایی انجام شود، مشکلات ظاهری مانند قوز بینی، عدم تقارن در سوراخ های بینی، بزرگ بودن و یا حتی کوچک بودن بیش از حد بینی، نوک پهن بینی و .... در آن رفع می گردد. اما اگر این جراحی با هدف رفع مشکلات ساختاری صورت گیرد می تواند مشکلاتی همچون انحراف بینی، شکستگی در بینی، پولیپ بینی و یا حتی مشکلات تنفسی در آن را کاملا اصلاح نماید.
    برخی از بیماران تمایل دارند تا در کنار جراحی درمانی بینی خود، جراحی زیبایی نیز انجام دهند که به آن عمل ترکیبی بینی می گویند. بیمار قبل از انجام جراحی و در جلسه مشاوره بایستی با پزشک خود در این خصوص به صورت کامل صحبت کند و در صورت داشتن بیماری خاص و یا مصرف دارو آن ها را با پزشک در میان بگذارد.
    نکته ای که در اینجا باید به آن توجه داشته باشید این است که، مراقبت ها و اقدامات قبل و بعد از حراحی بینی یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر در رسیدن به نتیجه ایده ال از عمل است، به همین دلیل باید آن ها را به طور کامل رعایت کنید
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏18/7/21
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/10/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    ممنون از مطالب مفیدتون
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/10/21