1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

جواهراتی با سنگ و نگین آبی چه معنایی دارند؟ تجلی آسمان و اقیانوس

شروع موضوع توسط decoricor ‏15/12/20 در انجمن مد و فشن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    چرا جواهرات آبی رنگ؟ معنی و مفهوم جواهرات آبی یا نگین و سنگ آبی چیست؟ چرا بسیاری از افراد به رنگ آبی علاقه دارند؟

    [​IMG]

    رنگها نقش بسیار مهمی در زندگی انسان دارند. رنگها تاثیر قابل توجهی بر احساسات و عواطف افراد دارد. چون همیشه در اطراف ما هستند و هر لحظه با آنها سر و کار دارید. هر کدام از عناصر مهم در زندگی با رنگی مشخص در ذهن ما نقش بسته اند.
    برای مثال آسمان و اقیانوس آبی هستند، گیاهان سبز، خورشید زرد و … با توجه به اینکه رنگها قدرت بالایی در ایجاد و انتقال احساسات ما به افراد مقابل را دارند، بایستی در انتخاب تمام اکسسوری های زندگی خود دقت کنیم.

    اما آبی!
    آبی رنگ آسمان و اقیانوس است. مورد علاقه بسیاری از افراد است. آبی یک رنگ صمیمانه است که حس آرامش، صلح، اعتماد، نظم و ثبات را به افراد انتقال می دهد.
    استفاده از سنگها و نگینهای آبی در جواهرات تداعی گر صلح و آرامش هستند. این جواهرات موجب ایجاد ارتباط، هماهنگی و احترام در رابطه طرفین می شوند.
    اگر شما هم از طرفداران رنگ آبی هستید و دوست دارید این رنگ آرامش بخش و زیبا را بیشتر در اطراف خود داشته باشید جواهرات سنگ آبی دکوریکور با مدلهای خاص و بینظیر را به شما پیشنهاد می کنیم. برخی از این جواهرات را در زیر میتوانید مشاهده نمایید.



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/12/20
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.
  2. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,828
    تشکر شده:
    27,802
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    درسته رنگ این سنگهای قیمتی مهم است و در زیبائی آنها موثر است اما اهمیت این سنگها در وجود و ساختار خودشونه که باعث ایجاد امواج انرژی زا برای بدن میشوند
    در دل هر سنگ، داستانی بس شنیدنی نهفته و انرژی ظریفی را با خود همراه کرده است که آن را سخاوتمندانه به زندگیِ کسانی که از آن استفاده میکنند، می بخشد.
    یکی از قدرتمندترین و غنی ترین راه ها برای گذار از چالش های زندگی و رسیدن به زندگی ای که آرزویش را دارید، استفاده از قدرت شفابخش سنگ های قیمتی است .