1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

زیدان: توضیحی برای بی‌ثباتی رئال مادرید ندارم/ امیدوارم مصدومیت اِزار عضلانی نباشد

شروع موضوع توسط Αli язza ‏29/11/20 در انجمن لیگهای اروپا

  1. کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/13
    ارسال ها:
    8,476
    تشکر شده:
    16,998
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست غیرمنتظره تیمش مقابل آلاوس گفت که توضیحی برای بی‌ثباتی فرم و شکل تیمش ندارد.
    به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود، آلاوس شدند و سومین شکست فصل‌شان را تجربه کردند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به فراز و نشیب تیمش در رقابت‌های فصل جاری گفت: توضیحی برای بی‌ثباتی تیمم ندارم. ما لحظات خوب و بدی داشتیم. آلاوس پس از گذشت پنح دقیقه از زمان بازی به گل رسید و همین کار را برای ما خیلی دشوار کرد. در بازی قبلی مقابل اینتر خیلی خوب بازی کردیم، اما در این بازی اوضاع خوب نبود. ما مصدومان زیادی داریم، دنبال بهانه‌گیری نیستم، اما واقعیت ماجرا این است. باید به سختکوشی خود ادامه دهیم، ریکاوری بازیکنان را انجام بدهیم و پویایی‌مان در زمین را باید تغییر دهیم. ما در حال حاضر ثبات لازم را نداریم.

    وی در پاسخ به این پرسش که «به بازیکنان‌تان چه چیزی خواهید گفت تا به آنها کمک کنید تا در بازی‌شان به ثبات لازم برسند؟»، اظهار داشت: باید راه‌حلی برای ایجاد ثبات در بازی بازیکنانم پیدا کنم. قرار نیست اینجا به شما بگویم که به آنها چه خواهم گفت. به هر حال ما نباید تنها به نکات منفی نگاه کنیم و در مقابل باید به کارهای خوبی که انجام دادیم هم باید نگاه کنیم و تلاش کنیم به ثبات لازم برسیم.

    سرمربی فرانسوی رئال مادرید با اشاره به شروع بعد شاگردانش در بازی با آلاوس تأکید کرد: این بدترین شروعی بود که این فصل داشتیم. ما نتوانستیم پویایی‌مان در زمین را تغییر بدهیم که این باعث نگرانی و آزردگی من شد. من سرمربی این تیم هستم و به مانند همیشه اگر کسی قرار است مورد سرزنش قرار بگیرد، آن من هستم. باید این بازی را به دست فراموشی بسپاریم چون سه‌شنبه یک بازی دیگر (تقابل با شاختار دونتسک) در پیش داریم.
     
    m naizar و M!LAD از این پست تشکر کرده اند.