1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سری A | یوونتوس به بنونتو هم امتیاز داد

شروع موضوع توسط Αli язza ‏29/11/20 در انجمن لیگهای اروپا

  1. کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/13
    ارسال ها:
    8,476
    تشکر شده:
    16,998
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    سریال فراز و نشیب‌های مدافع عنوان قهرمانی فصل جاری سری A با تساوی خارج از خانه این تیم مقابل یکی از سه تیم تازه صعود کرده به دسته اول فوتبال ایتالیا ادامه یافت.
    به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته نهم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم بنونتو رفت و در پایان به تساوی یک - یک مقابل این تیم رضایت داد. یووه با گلزنی آلوارو موراتا در دقیقه 21 از میزبان خود پیش افتاد اما در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌اش توسط گائتانو لتیتزیا باز شد. همچنین آلوارو موراتا پس از به صدا درآمد سوت پایان این بازی به دلیل اعتراضی که به داور مسابقه کرد، از او کارت قرمز مستقیم گرفت تا از بازی بعدی تیمش محروم شود.

    اگرچه این نتیجه روند شکست ناپذیری یوونتوس در فصل جاری سری A را تداوم بخشید، اما سبب شد که این تیم برای پنجمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به رقبایش امتیاز بدهد. با احتساب یک دیداری این تیم مقابل ناپولی که به دلیل عدم حضور حریف 3 بر صفر به سود بانوی پیر اعلام شد، یووه در این فصل از سری A تنها 3 بازی از 9 بازی‌اش را در زمین مسابقه برده است که برای مدافع عنوان قهرمانی به هیچ عنوان آمار خوبی نیست.

    شاگردان آندره‌آ پیرلو با این تساوی 17 امتیازی شدند اما آنها نه تنها فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست دادند بلکه ممکن است شاهد افزایش فاصله‌شان با میلان صدرنشین هم باشند. در صورتی که میلان فردا بتواند در خانه فیورنتینا را شکست دهد، فاصله‌اش را با یوونتوس به 6 امتیاز افزایش خواهد داد.

    امشب یک بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در آن از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم فوتبال آتالانتا میزبان ورونا خواهد بود.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.