1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چگونه‌ با ابزارهای گوگل در چند دقیقه سایت رایگان بسازیم؟

شروع موضوع توسط m naizar ‏26/11/20 در انجمن طراحی سایت

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,334
    تشکر شده:
    99,336
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    چگونه‌ با ابزارهای گوگل در چند دقیقه سایت رایگان بسازیم؟
    [​IMG]


    اگر صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید آن را تبلیغ کنید یا اینکه به دنبال انتشار ایده ها و تفکرات خود هستید، می توانید از وب سایت شخصی استفاده کنید. ما در این مطلب نحوه ساخت سایت در گوگل را به شما آموزش می دهیم.

    کمپانی های مختلفی برای ساخت و راه اندازی یک وب سایت به شما کمک می کنند، با این حال ساخت سایت در گوگل ساده و رایگان است. برای این کار به دانش فنی زیادی نیاز ندارید و گوگل قالب های متنوعی را با توجه به نیازتان در اختیارتان قرار می دهد.

    تمام این قالب ها قابل شخصی سازی هستند، بنابراین می توانید محتوای خود را همانطور که دوست دارید، ارائه کنید. این فرایند بسیار سریع انجام می شود و می توانید در چندین دقیقه سایت بسازید. برای آموزش ساخت سایت در گوگل در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

    آموزش ساخت سایت در گوگل
    برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

    • پس از ورود به حساب گوگل خود، وارد صفحه اصلی سایت های گوگل شوید.
    • زیر بخش «Start a new site»، قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی «Template Gallery»، گزینه های بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد و حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.
    [​IMG]

    • در گوشه چپ بالای صفحه نام سایت خود را وارد کنید.
    • با استفاده از جعبه ابزار، به سایت خود محتوا اضافه کنید. این محتوا می تواند متن، عکس یا دیگر فایل های رسانه ای باشد. برای افزودن این موارد، روی نواحی مربوطه در قالب خود کلیک کنید و دستورات روی صفحه را دنبال کنید. اگر در انجام این مرحله با مشکل مواجه شدید، با کلیک روی گزینه سه نقطه افقی در گوشه بالای سمت راست صفحه به یک آموزش گام به گام دست پیدا می کنید.
    [​IMG]

    • پس از اینکه تمام محتوای موردنظر خود را وارد سایت کردید، روی عبارت «Publish» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
    • یک پنجره پاپ آپ در برابرتان قرار می گیرد و در آن باید URL موردنظر خود را وارد کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که URL تمام سایت های گوگل به صورت پیش فرض با عبارت «https://sites.google.com/view» آغاز می شود. بنابراین هر آدرسی که برای خود انتخاب کنید، پس از این عبارت قرار می گیرد.
    • اگر می خواهید یک URL سفارشی داشته باشید، آن را در بخش «Custom URL» وارد کنید. شما می توانید امکان مشاهده سایت توسط افراد را شخصی سازی کنید و حتی مانع از نمایش آن در جستجوهای گوگل شوید.
    [​IMG]

    • پس از پایان این مرحله، دوباره روی گزینه Publish کلیک کنید. با این کار سایت شما فعال می شود و دیگران به آن دسترسی پیدا می کنند.
    با انجام مراحل بالا می توانید در چندین دقیقه به سادگی با استفاده از گوگل سایت خود را بسازید.

    دیجیآتو
     
    Αli язza از این پست تشکر کرده است.