1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

جیمیل از شما مجوز می خواهد تا ایمیلتان را کاراتر کند

شروع موضوع توسط m naizar ‏26/11/20 در انجمن هک و امنیت

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    جیمیل از شما مجوز می خواهد تا ایمیلتان را کاراتر کند
    دورکار شدن کاربران در دوران کووید-۱۹ سبب شده تا گوگل بخش عمده سال ۲۰۲۰ را مشغول عرضه قابلیت های جدید برای جیمیل بوده باشد، به طوری که ما شاهد یک منوی تنظیمات سریع جدید و حتی یک بازطراحی یکپارچه ساز برای جیمیل و اپ های دیگر گوگل بوده ایم.
    ولی اینک کاربران یک قابلیت نسبتا مهم جدید دریافت کرده اند که برایشان امکان تعیین سریع اینکه آیا می خواهند تنظیمات و شخصی سازی هوشمند درون جیمیلشان روشن باشد یا نه را فراهم می آورد.

    به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از اسلش گیر، با اینکه این قابلیت چیزی را تغییر نمی دهد ولی به کاربران فرصتی برای اتخاذ تصمیمات "بله" یا "نه" در رابطه با قابلیت های هوشمند و شخصی سازی می دهد.
    گوگل مشخصا اعلام کرده که این قابلیت ها جدید نیستند، ولی پس از این آپدیت به مراتب قابل رویت تر شده اند.

    پس از دریافت این به روزرسانی، کاربران یک پاپ آپ دو صفحه ای در جیمیل خواهند دید که اول می پرسد که آیا می خواهند به استفاده از قابلیت های هوشمند ادامه دهند یا می خواهند این قابلیت ها را خاموش کنند.
    قابلیت های هوشمند، همانگونه که بسیاری از کاربران جیمیل احتمالا از قبل اطلاع دارند، شامل چیزهایی مانند فیلتر کردن ایمیل اتوماتیک است، که جائیست که گوگل در آن پست ورودی شما را به برگه های اولیه (Primary)، اجتماعی (Social) و پروموشن ها (Promotions)؛ پیام نویسی هوشمند (smart compose)؛ کارتهای هوشمند ایمیل؛ و استفاده از داده های ایمیل برای ایجاد رویدادهای تقویمی مرتب می کند.

    [​IMG]

    وقتی کاربران تصمیمشان را درباره قابلیت های هوشمند گرفتند، از آنها پرسیده خواهد شد که آیا می خواهند گوگل از اطلاعات گوگل برای شخصی سازی اپ های دیگرشان استفاده کند یا نه.
    این شامل اشتراک گذاری داده های جیمیل با گوگل اسیستنت برای یادآور پرداخت صورتحساب ها، با Maps برای مشخص نمودن رزرواسیون رستوران ها، یا با اپ Travel برای نشان دادن اطلاعات پرواز و برنامه سفر می شود.

    گوگل در یک پست اخیر بلاگش باری دیگر تاکید کرد که جیمیل و سایر سرویس های گوگل در حالت خاموش بودن شخصی سازی و قابلیت های هوشمند هم قابل استفاده خواهند بود، و فارغ از گزینه هایی که انتخاب می کنید، داده های جیمیل شما برای تبلیغات هدفمند گوگل استفاده نخواهد شد.
    قرار است این تنظیمات جدید قابلیت های هوشمند در ظرف چند هفته آینده در جیمیل قابل دسترسی شود.
     
    Anoosh، کوکی♥❄ و Αli язza از این ارسال تشکر کرده اند.