1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نکات مهم هنگام خرید جواهرات عروسی

شروع موضوع توسط decoricor ‏23/11/20 در انجمن خانه و خانواده

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    برای خرید جواهرات عروسی مقاله زیر را بخوانید.

    جواهرات عروس هر چند که پوشش عروسی شما بیشترین جلوه را در چشم ها دارد و می تواند شما را به یک عروس زیبا بدل کند، با این وجود انتخاب درست و اصولی جواهرات عروس می تواند به درخشش و جذابیت شما بیافزاید. جواهرات عروسی در واقع تکمیل کننده ی زیبایی شما خواهد بود.

    [​IMG]
     
    آرامی از این پست تشکر کرده است.
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    چنانچه می خواهید ظاهری کاملا نرمال و در عین حال شیک و جذاب داشته باشید بایستی در خرید جواهرات عروس به نکات مهمی دقت کنید. در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره شده است. پس برای داشتن انتخابی هوشمندانه تا انتها با ما همراه باشید.

    1. بهتر است پیش از خرید جواهرات عروسی، لباس عروس خود را انتخاب کرده باشید
    خرید لباس عروس باید جزو اولویت های شما باشد، نه چیزی که بعد از خرید جواهرات عروسی سراغ آن بروید. چرا که پیدا کردن جواهرات مناسب و هماهنگ با لباس بسیار آسان تر از پیدا کردن لباسی است که با جواهرات شما ست باشد! با این کار در وقت و انرژی خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

    چنانچه این موضع برای شما امکانپذیر نبود، بهتر است در خرید جواهرات عروس به دنبال جواهرات کلاسیک باشید. از آنجا که مزون های لباس عروس پر از مجموعه های کلاسیک است، یافتن لباسی که با این جواهرات سازگار باشد چندان دشوار نیست.

    اما این موضوع در مورد جواهرات مدرن صدق نمی کند چرا که یافتن لباس عروس منطبق با این جواهرات بیسار دشوار خواهد بود.

    [​IMG]

    1. تعادل را حفظ کنید
    هر چه ساده تر، شیک تر. در خرید جواهرات عروسی سعی در انتخاب مدل های پر از جزئیات نداشته باشید. امروزه روز، دیدگاه زیبایی شناسی، زیبایی را در سادگی می بیند.

    هر چند که باید جواهرات عروس خود را منطبق با لباس تان انتخاب کنید. اگر لباس عروس شما دارای تزئینات پیچیده، سنگ دوزی یا سایر جزئیات ظریف است، جواهرات را ساده انتخاب کنید.

    اما چنانچه یک لباس عروس مینیمالیستی یا یک لباس با جزئیات کم انتخاب کرده اید، انتخاب جواهرات دارای نقش و نگار و جزئیات بیشتر، انتخاب بدی نیست.

    به همین ترتیب مطابق با سایر جزئیات لباس خود، برای خرید جواهرات عروسی اقدام کنید. اگر لباس عروس شما دارای یقه ای کار شده و پوشیده از سنگ و مروارید می باشد، گردنبندی ساده انتخاب کنید.

    [​IMG]

    همچنین اگر لباس تان دارای آستین است، می توانید دستبند را حذف کنید. سعی کنید از وسوسه ی درخشش بیش از حد دوری کنید. چرا که زیبایی لزوما با جزئیات بیشتر همراه نیست.

    1. لازم نیست تمام جواهرات را خریداری کنید
    شما چه قصد خرید ست جواهرات را داشته باشید و چه قصد داشته باشید جواهرات را به طور جداگانه خریداری کنید، نیازی به داشتن لیست کاملی از جواهرات ندارید.

    پوشیدن بیش از حد جواهرات می تواند ظاهر شما را آشفته نشان دهد. به عنوان مثال اگر گردنبند شما پر زرق و برق است می توانید گوشواره را کنار بگذارید و یا گوشواره هایی ظریف به شکل گل میخک بپوشید.

    حتی داشتن یک قطعه از جواهرات نیز می تواند ظاهر شما را شیک و جذاب کند. چرا که تمام توجه ها به سمت آن معطوف خواهد شد.

    1. در انتخاب رنگ جواهرات دقت کنید
    برخی از رنگ ها در کنار هم ترکیب جذابی را ایجاد می کنند و بالعکس. طلا و جواهرات ساخته شده از فلزاتی مانند نقره، پالادیوم، پلاتین و طلای سفید با لباسهای سفید خالص یا آنهایی که دارای تزئینات و منجوق نقره ای هستند، زیبا به نظر می رسند.

    از طرفی جواهراتی که دارای سایه های زرد و طلایی هستند، با لباس عروس سفید خامه ای زیباتر خواهند شد.

    [​IMG]

    نتیجه گیری
    خرید جواهرات عروسی مطابق با لباس عروس می تواند زیبایی و جذابیت شما را در روز عروسی دو چندان کند. بنابراین چنانچه این امکان را دارید، در هنگام خرید جواهرات، لباس خود را همراه داشته باشید.

    در فروشگاه دکوریکور می توانید به انواع جواهرات عروسی شیک و مدرن دسترسی داشته باشید. گوشواره، انگشتر، دستبند و گردنبند از جمله اساسی ترین جواهرات عروسی می باشند.

    در این بین داشتن یک تاج عروس ظریف نیز می تواند نقش موثری را در زیبایی ظاهر شما ایفا کند.

    این افتخار ماست که می توانیم انتخابی منحصر به فرد برای عروس های خوش سلیقه باشیم و مطمئن هستیم که تمام آنچه که برای عروسی رویایی خود نیاز دارید را در فروشگاه ما خواهید یافت.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏23/11/20
    Soheil khani و آرامی از این پست تشکر کرده اند.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/1/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    خیلی نکات خوبی رو گفتید من و خانمم برای خرید طلا عروسی اشتباه بزرگی که کردیم این بود که قبل از انتخاب لباس عروس اقدام کردیم به خرید طلا چون یقه لباسش بسته بود اصلا سرویسش دیده نشد کلی هم هزینه کردیم واقعا کاش قبلش مطلب شمارو خونده بودم یا با یکی از سایت های خوب برای مشاوره خرید طلا مثل سایت گلدهوس اشنا شده بودیم یه مشاور خوب همیشه تو همه مراحل زندگی حتی خرید طلا از واجباته . موفق باشید