1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

با جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ آشنایی دارید؟

شروع موضوع توسط jamileh_gh ‏14/11/20 در انجمن جهان

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/11/20
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    اگر به سنت پترزبورگ رفتیم بهترین جاذبه ها کجاست؟

    با سفر به سنت پترزبورگ در تاریخ سفر خواهید کرد .. سفری از جنس امپراتوری تزار ها!!!!

    موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ: اگر عاشق تاریخ هستید بازدید از موزه‌ی آرمیتاژ یا هرمیتاژ برای شما مثل پاگذاشتن در تونل زمان است.

    اگر عاشق تاریخ هم نباشید باز هم موزه‌ی آرمیتاژ با ساختمان ومعماری جالبش و داستان‌هایی که از تاریخ روسیه می‌گوید؛ می‌تواند شما را راضی کند.

    در این موزه اشیای هنری و قدیمی‌ای از سراسرجهان به چشم می‌خورد، سرنخ‌ها و یادگاری‌هایی هم از زندگی افرادی مثل پیتر کبیر(بنیان‌گذار سنت پترزبورگ)، کاترین و... در این موزه وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.

    .کلیساهای معروف سنت پتربورگ: سنت ‌پترزبورگ از شهرهای قدیمی روسیه است، و خیلی طبعی است در شهری با این قدمت، کلیساهای زیادی وجود داشته باشد.

    از معروف‌ترین کلیساهای سنت‌پترزبورگ که باید حتما به سراغشان بروید، می‌توانیم به کلیسای سنت ایزاک که بزرگ‌ترین کلیسای ارتودوکس روسیه است و کلیسای ناجی در خون که حدود 1917 و به یاد الکساندر دوم ساخته شد، اشاره کنیم

    کاخ کاترین کبیر: کاترین کبیر را به عنوان بزرگترین زن تاریخ روسیه می‌شناسند، زنی که شکوفایی اقتصادی را برای روسیه‌ی زمان خودش به ارمغان آورد.

    کاخ کاترین کبیر تا حدود قرن نوزدهم در اشغال سوئد بود اما بعد روس‌ها با حمله به سوئد کاخ تاریخیشان راپس گرفتند و حالا هم مثل یک نگین ارزشمند حسابی مواظبش هستند.
    این کاخ بزرگ در گذشته محل استراحت تزارهای روسیه بوده، دریاچه‌ی مصنوعی، پارک کاترین کبیر و قصر الکساندر از بخش‌های مهم این کاخ سلطنتی هستند؛ که خوب است از آن‌ها بازدید کنید.

    شب‌های سفید: سنت‌پترزبورگ و روسیه نزدیک قطب قرار گرفته‌اند برای همین هم در بازه‌ای از سال یعنی حدود 21 خرداد تا 11 تیرماه عملا خط افقی وجود ندارد تا خورشید به داخلش برود و شب شروع بشود.
    در نتیجه شب‌ها در این بازه‌ی زمانی حال و هوای غروب را دارند. البته این غیرشاعرانه‌ترین توصیفی است که می‌شود از این شب‌های جذاب سنت پترزبورگ ارائه داد. حال و هوای زنده‌ی شهر و ذوق گردشگران از دیدن یکی از منحصربه‌فردترین پدیده‌های طبیعی زمین، قطعا در غالب کلمات جا نمی‌شوند و خوب است که خودتان از نزدیک این شب‌های جذاب را تجربه کنید.

    نادیا پرواز با بهترین و مقرون به صرفه ترین تور سنت پترزبورگ در خدمت شماست .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏15/11/20
    کوکی♥❄ و Anoosh از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,814
    تشکر شده:
    27,745
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    من چند روز درزمستان سنت پیترزبورگ بودم . خداوند نصیب هیچ کافری نکنه . ساعت ۱۰ صبح آفتاب میزد و ساعت ۲ بعد از ظهر غروب میکرد ، تازه چه آفتابی اون ته تها آسمون یه خورشید بی رمق زیر ابرا گاهی پیدا میشد . صبح ساعت ۸ و ۹ و اینا هم که مردم میرفتند سرکار و بچه ها میرفتند مدرسه هوا تاریک بود
    حالا همه اینا بجای خود ، هوا اینقدر سرد بود و تازه باد هم میومد . اگه حواست نباشه آدم فوری یخ میزنه . باد سرما رو دوبرابر میکرد
    اما خدائیش شهر قشنگ و پر از آثار تاریخی و موزه و پلهای خیلی رومانتیکی است .تابستونش میگند خیلی خوبه
     
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/11/20
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    مردم ساکن در روسیه هم با سرما و نبود نور خورشید مشکل داتشتند یا نه؟
     
    کوکی♥❄ و Anoosh از این پست تشکر کرده اند.
  4. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,814
    تشکر شده:
    27,745
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    خوب حتما مردم قسمت های شمالی مشکل دارند اما من فکر میکنم در سیبری و قسمت های شمالی نزدیک قطب مردمی مثل اسکیمو ها زندگی میکنند که سرما روشون اثری نداره و بر عکس اگه بیاند نقاط گرمسیری از گرما بسرعت هلاک میشند
     
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.