1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دلایلی مرگ بر اثر جراحی بینی و کاهش احتمال وقوع آن

شروع موضوع توسط zibaeihayeruz ‏3/11/20 در انجمن مقالات پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/5/20
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    دلایلی مرگ بر اثر جراحی بینی و کاهش احتمال وقوع آن

    بسیاری از افراد قبل از جراحی های زیبایی به خصوص جراحی بینی همیشه ترس از این دارند که در حین عمل، سیستم دچار اختلالات شوند و در حین عمل اتفاقی برایشان بیافتد ولی خوشبختانه این احتمال بسیار کم است.


    [​IMG]


    علت های مرگ شخص در اثر جراحی بینی

    قبل از جراحی بینی همیشه از بیهوشی استفاده میشود اما اینکه از چه نوع بیهوشی و چگونگی استفاده آن حتما باید توسط متخصص بیهوشی انجام گیرد.

    درصد بالایی از مرگ و میرها ی جراحی بینی بر اثر انتخاب اشتباه و تجربه نداشتن کسی بوده است که داروی بیهوشی را استفاده کرده است.

    استفاده از داروهای بیهوشی با دوز بالا میتواند برای شخص بیمار بسیار خطرناک باشد و وی را به کما ببرد. در مقابل استفاده کم از بیهوشی نیز سبب بلند شدن بیمار از حالت بیهوش و عامل مرگ نیز میباشد.


    از دیگر دلایل مرگ بیماران در حین جراحی این سات که دستگاه ها جراحی دچار مشکل و اختلال شوند و شرایط بیمار را نشان ندهند.



    راه های کاهش احتمال وقوع مرگ در جراحی بینی

    امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشک و وجود تجهیزات با امکانات بالا مرگ و میر بر اثر جراحی هی زیبایی به خصوص جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر شده است.

    اما به هرحال قبل از انجام عمل بینی باید یک متخصص خوب و با تجربه را پیدا کنید. سپردن بینی و حتی جان خود به یک دکتر با تجربه میتواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و هیچی خطری هم برای شما نداشته باشد.

    با توجه به اینکه این جراحی بسیار پیچیده و به تجربه و مهارت جراح نیاز دارد پس حتما در مورد متخصص جراحی خود قبل از جراحی تحقیق کنید.

    بعد از پیدا کردن پزشک متخصص خود حتما ارگ دارای بیماری خاصی هستید وی را در جریان قرار دهید و از حساسیت های دارویی خود حتما به وی بگویید.



    منبع :

    جراحی بینی دکتر دوغایی
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/11/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/12/20
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    عالی بود .مرسی از پستتون . کارهای زیباییتون رو پیشنهاد میکنم کلینیک دکتر پاکدل انجام بدید . میتونید به سایت و اینستاشون سر بزنید و نمونه کارهای فوق العادشون رو ببینید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/12/20