1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آیا روغن زیتون خراب میشود؟

شروع موضوع توسط industrialmachine ‏29/10/20 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/10/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    industrialmachine-1
    اکثر روغن های زیتون به مدت 18 تا 24 ماه بعد از بسته بندی آن ها ماندگاری دارند، این مدت برای روغن زیتون فرا بکر که نسبت به روغن زیتون معمولی کمتر پردازش می شود حدود 12 تا 18 ماه می باشد.
    آیا روغن زیتون خراب میشود؟

    دستگاه های ارده گیری بازار ایران سه سبک هستند و هر شرکت فروشنده ی ماشین آلات روغن گیری یکی از این سبک ها را ارائه مینماید :
    ?- دستگاه تولید ارده با سنگ طبیعی
    ?- دستگاه ارده گیری و کره سازی با سنگ مصنوعی
    ?- دستگاه کره ساز و ارده گیر با ماردون فلزی
    بهترین دستگاه ارده گیری

    طرز تهیه
    طرز تهیه روغن ارده کنجد در منزل
    ابتدا به مقدار دلخواه کنجد پوست کنده و بو داده را در ماهیتابه بریزید و روی شعله ملایم گاز تفت دهید تا دانه‌های کنجد گرم شوند. روی شعله ملایم گاز حدود ?? دقیقه برای گرم شدن دانه‌های کنجد و آزاد شدن روغن داخل دانه‌های کنجد کافی است. در این حالت دانه‌های کنجد باید به هم بچسبند. بلافاصله بعد از برداشتن از روی شعله گاز داخل غذاساز یا آسیاب برقی بریزید. چند پالس بزنید تا کنجد‌ها پودر شوند. معمولا در این حالت کنجد‌ها با چند پالس پودر می‌شوند. حالا چند پالس دیگر بزنید و این کار را تا آنجا ادامه بدهید که کنجد‌ها حالت مرطوب و نمناک به خودشان بگیرند. این حالت به خاطر آزاد شدن روغن کنجد است.

    کره گیر چیست؟
    ساخت دستگاه کره گیر خانگی
    کره گیر به عبارتی دستگاه ایجاد دوغ یا این که کره میباشد که از روش سیستم همزن یا این که به عبارتی گریز از مرکز ، چربی سیال درون مخزن را از ماست جدا کرده و در قسمت فوقانی مخزن جمع می نماید که کره به طور کف حباب دار و مایع پایینی آن تحت عنوان دوغ از هم جدا شده و تولید میگردد.

    چگونگی خشک کردن توت سفید
    چندین روش برای خشک کردن توت سفید وجود دارد که معمول ترین و ابتدایی ترین روش خشک کردن توت سفید با استفاده از آفتاب است. در ادامه چگونه توت سفید را خشک کنیم که سیاه نشود را آموزش خواهیم داد.
    چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود؟
    یه پارچه را در جایی آفتابگیر قرار داده و توت ها را به مدت ? یا ? روز روی آن بگذارید تا خشک شوند .
    مایکروفر، یک روش سریع دیگری برای خشک کردن توت سفید می باشد.
    سیستم‌ های خشک کردن مایکروفر، زمان خشک کردن را بدون اینکه اثر منفی بر روی کیفیت محصول داشته باشند، به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/10/20