1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پت شاپ آنلاین شهرپت مرکز خرید لوازم حیوانات خانگی

شروع موضوع توسط sanaz-hedayati ‏25/10/20 در انجمن حیوانات

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/20
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    فروشگاه آنلاین پت شاپ شهرپت با هدف ایجاد نامی قابل اطمینان و بستری مناسب جهت برآورده کردن نیازهای صاحبان پت و علاقمندان به حیوانات خانگی و ماهی های آکواریوم فعالیت خود را آغاز کرد. پت شاپ شهرپت مرجع تخصصی خرید غذا و لوازم حیوانات خانگی در ایران است که دارای مجوز از اتحادیه کسب و کارهای مجازی می باشد.

    برای رسیدن به این منظور پت شاپ شهرپت تلاش نموده است تا بستر کاملی برای رفع تمامی نیازهای حیوانات خانگی فراهم نماید و به عنوان یک مرجع کاملا تخصصی با گردآوردن بهترین برندها و محصولات با کیفیت و اصل، در انتخاب مناسب ترین کالاها به مشتریان خود کمک نماید.

    پت شاپ چیست؟
    پت شاپ (Pet shop) به مرکز فروش غذا و لوازم حیوانات خانگی گفته می شود که در کشور ایران نیز با افزایش علاقه خانواده ها به نگهداری از حیوانات خانگی راه اندازی شدند. (Pet Shop) از کلمات پت (Pet) به معنای حیوان خانگی و شاپ (Shop) به معنای فروشگاه می باشد.

    پت شاپ شهرپت مرجع تخصصی خرید غذا و لوازم حیوانات خانگی است و در جهت رفع تمام نیازهای شما حیوان دوستان عزیز، کالاهای متنوع و با کیفیتی را برای انواع حیوانات خانگی از قبیل انواع نژاد سگ، گربه، پرندگان، جوندگان، خزندگان و آبزیان مهیا کرده است.



    محصولات پت شاپ شهرپت
    در پت ‌شاپ اینترنتی شهرپت، انواع مختلف غذا و لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد.
    مانند:

    • خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی
    • مکمل‌های دارویی پت
    • لوازم آرایشی و بهداشتی حیوانات خانگی
    • انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان و …
    • انواع تشویقی‌ها
    • اسباب بازی و سرگرمی
    • غذای ماهی و دارو و مکمل های آکواریوم


    در پت شاپ شهرپت می توانید هر آنچه که مورد نیاز حیوانات خانگی و ماهیان آکواریومی می باشد بیابید و با بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های محصول، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

    جلب رضایت مشتری و سرویس دهی مناسب اولویت ماست و مشتریان شهرپت همواره می توانند از مشاوره تخصصی برای خرید محصول مناسب پت و همچنین خدمات پشتیبانی ما بهره مند گردند.

    شایان ذکر است تمامی محصولات موجود در شهرپت توسط کارشناسان ما بررسی و پس از اطمینان از کیفیت و اصالت کالا به شما معرفی شده اند. همچنین تیم تخصصی شهرپت با استفاده از بروزترین اطلاعات سعی در گردآوری مقالات و دانستنی های مورد نیاز صاحبان پت نموده است تا در نگهداری بهتر از ماهیان زینتی، آکواریوم و حیوانات خانگی به شما حیوان دوستان یاری رساند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/10/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏7/1/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    چرا این جنس از انجمن ها فعالیتی ندارند امیدوارم انجمن های تخصصی برای مشاوره و راهنمایی جهت خرید سگ شروع به فعالیت کنند. من الان می خوام برای خرید سگ اقدام کنم ولی هیچ پرورشگاهی رو نمی شناسم تو گوگل سرچ کردم بهترین مراکز فروش سگ یه مقاله تو سایت ایلنا مطالعه کردم که سایت پت فایل رو معرفی کرده بود سایت های دیگه ای از جمله دیوار و چارپا هم معرفی شده بودند ولی اونا خودشون پرورش دهنده نبودند فقط پت فایل بود که شما رو مستقیم فروشنده و پرورش دهنده متصل میکرد تماس هم گرفتم و خیلی راهنماییم کردن ولی ای کاش چندین جای دیگه هم وجود داشت تا از خود فروشنده مشاوره نمی گرفتیم و افرادی حضور داشتن منفعت مالی نداشته باشند من الان دنبال یه سگ نگهبان خود برای اب و هوای گرم و مرطوبم لطفا کسی می تونه کمکم کنه جوابم رو بده
    اگر کسی تجربه خرید سگ نگهبان داشته و تو مازندران زندگی می کنه ممنون میشم کمکم کنه