1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

یک پرستار بیمار در منزل چه ویژگی هایی دارد؟

شروع موضوع توسط shayanteb ‏4/10/20 در انجمن مقالات پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏23/8/20
    ارسال ها:
    13
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    [​IMG]

    در حالی که به طور کلی پرستاران از مهارت ها و ویژگی های مشترکی برخوردارند ، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که برای پرستاری در منزل نیاز است و به عنوان یک پرستار بیمار برای تاثیر گذار بودن به آنها نیاز دارید .

    احترام
    هنگامی که یک پرستار بیمار را در بیمارستان یا مطب پزشک می بیند ، معمولاً انتظار می رود که دستورات پزشک را تکرار کند و بدون توجه به خواسته های بیمار ، این دستورات را انجام دهد. با این وجود ، در محیط خانه باید به خواسته بیماران احترام بگذارید . به عنوان یک پرستار در منزل ، ممکن است در زمان مناسب با مصرف دارو یا انجام فیزیوتراپی مقاومت بیشتری از سمت بیمار ببینید ، بنابراین مهم است که مهارتهای خود را به کار گیرید و به آرامی از بیماران خود بخواهید با شما همکاری داشته باشند.

    با تدبیر
    در بیمارستان می توانید ویزیت ها را محدود کرده و نحوه تعامل دوستان و خانواده با بیماران خود را کنترل کنید. با این حال ، در خانه بیماران کنترل بسیار کمتری بر روی آنچه که سایر مراقبان تصمیم می گیرند انجام دهند ، دارید. بنابراین یک پرستار در خانه باید در آموزش سایر مراقبان در مورد اینکه بهترین انتخاب برای وعده های غذایی و فعالیت های بیمار چیست ، مهارت داشته باشد. شما باید بدانید که چگونه بازدیدکنندگان و سایراعضای خانواده را با درایت راهنمایی کنید تا از ایمنی و سلامت بیماران خود اطمینان حاصل کنید

    انعطاف پذیر
    به عنوان یک پرستار در منزل ، به طور منظم خود را در طیف وسیعی از وظایف خواهید دید. اگر شما ترجیح می دهید به همان محل کار بروید و مجموعه ای از دستورالعمل های ثابت را دنبال کنید ، پس مراقبت های پرستاری در منزل برای شما مناسب نیست. زیرا برنامه شما ممکن است به طور مکرر بر حسب تغییرات غیرمنتظره در عادت های روزانه بیماران تغییر کند. علاوه بر این ، هر محیط خانه متفاوت است ، و شما را ملزم به انعطاف پذیری در نحوه رسیدگی به مسائل مختلف می کند.

    ماهر
    به عنوان یک پرستار در خانه ، باید بتوانید به سرعت با شرایط جدید سازگار شوید. شما بر اساس آموزش و درک روش های مراقبت های بهداشتی به توانایی خود نیاز دارید. شما همچنین باید بتوانید سلامتی بیماران را به طور مستمر ارزیابی کنید ، دستورات پزشکان را بررسی و اجرا کنید و مراقبت های لازم را ارائه دهید. وظایف معمول شامل مراقبت از زخم ، تزریق و مصرف دارو و چک کردن علائم حیاتی بیمار است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/10/20
  2. کاربر حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏28/11/21
    ارسال ها:
    1,759
    تشکر شده:
    18,636
    امتیاز دستاورد:
    113
    اها:خسته::