1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پارتیشن های چوبی در طراحی

شروع موضوع توسط yegane-r ‏11/9/20 در انجمن عکس منظره

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/7/20
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    پارتیشن های چوبی با طرح باز انتخاب های بسیار مدرن و جسورانه ای هستند. در عین حال چالش هایی را نیز به همراه دارند و آن هم امکان فراهم کردن حریم خصوصی در آن هاست. بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از المان هایی است که در صورت نیاز بتوانند حریم خصوصی را فراهم نمایند. البته می توان به همین منظور به جای پارتیشن چوبی، از پارتیشن ام دی اف نیز بهره گرفت.

    یک پارتیشن چوبی خوب، پارتیشنی است که در هر فضایی جلوه متناسب با آن را ایجاد کند. در این مقاله به چند مدل از انواع پارتیشن چوبی اشاره می کنیم.



    1. پارتیشن چوبی با گلدان های آویزان
    [​IMG]

    این نوع پارتیشن، فضایی را به منظور آویزان کردن گلدان های فانتزی فراهم می نماید. از این نوع پارتیشن های چوبی می توان در فضاهای کوچک و همچنین کم نور استفاده نمود. چرا که در فضاهای کوچک هر نوع روشنایی و فضای سبز جلوه دو چندانی پیدا می کند.



    1. پارتیشن چوبی تزئینی
    [​IMG]

    به منظور جداسازی فضاهای کوچک و همچنین کم نور بهتر است از پارتیشن چوبی تزئینی استفاده نمایید. این پارتیشن علاوه بر این که جداسازی فضا را انجام می دهد، نور را نیز از لا به لای خود عبور داده و همچنین با ادامه یافتن در امتداد سقف حس ارتفاع و بزرگی محیط را به بیننده القا می کند.



    1. پارتیشن چوبی گسترش دهنده دیوار
    [​IMG]

    بهترین روش برای گسترش عرض دیوار بدون استفاده از بتن و یا دیوارهای ثابت، استفاده از پارتیشن چوبی شکاف دار است؛ که هم در امتداد دیوار قرار می گیرد و هم نور و هوا را از خود عبور می دهد.



    1. پارتیشن چوبی ویترینی
    [​IMG]

    اگر ظروف تزئینی و یا لوح و مدال های افتخار آمیز زیادی دارید که مایل به استفاده از آن ها در دکوراسیون منزل و یا محل کار خود هستید، بهترین پارتیشن برای شما، پارتیشن چوبی ویترینی است.



    کلام آخر
    با استفاده از پارتیشن های چوبی می توان از یک محیط کاربردهای مختلفی را دریافت کرد. همچنین ویژگی جداکنندگی پارتیشن ها نیز عامل مهم دیگری است که استفاده از آن ها را در معماری داخلی مدرن بسیار مرسوم کرده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/9/20