1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

وکیوم درب لندکروز

شروع موضوع توسط beamoption ‏11/9/20 در انجمن خودرو

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/9/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    حرفه:
    نصب آپشن خودرو وارداتی
    امروزه روند پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات به قدری سرعت گرفته که هرروز شاهد اخباری جدید در این زمینه هستیم.
    امروزه سیستمی برای درب خودرو به نام وکیوم به بازار عرضه شده است.
    وکیوم درب عموما روی خودروهای لوکس عرضه می گردد. این سیستم به کمک یک موتور الکتریکی باعث می شود درب خودرو به نرمی و بدون نیاز به وارد کردن نیرو بسته شود. خودروهایی مانند مرسدس بنز، پورشه، لکسوس و بی ام و، این سیستم را به عنوان یک آپشن لوکس ارائه می دهند.
    این امکان در خودروهای جدید باعث می شود برای آرام بستن یا کوبیده شدن درب استرس نداشته و سرنشین با رها کردن درب از فاصله ی کم درب خودرو به صورت خودکار بسته شود.
    موارد استفاده از وکیوم درب خودرو:
    فرض کنید فرزند دلبند شما همراه با شما سوار خودرو می شود و اگر نتواند درب خودرو را به درستی ببندد. ممکن است حادثه ای رخ بدهد، پس بدین منظور شما خودتان مجبور هستید، که از خودرو پیاده شده و درب را چک کنید و درصورت وجود همراه از آن ها بخواهید که این کار را انجام بدهند. اما شما به راحتی می توانید با استفاده از وکیوم درب(مکش درب) این کار را به راحتی انجام دهید. چرا که وکیوم درب این کار را برایتان انجام می دهد. هنگامی که فرزند شما درب را در جلوی قفل رها می کند و آنرا به طور صحیح نمی بندد در این مرحله سنسورهای هوشنمد مستقر در سیستم مکش درب وارد عمل شده و باز بودن درب خودرو را تشخیص می دهند، سپس به وسیله سیستم وکیوم درب خودرو به آهستگی و به طور اتوماتیک بسته می شود و شما به راحتی می توانید به مسیر خود ادامه بدهید.
    با توجه به این موضوع بیم آپشن توانسته با بکار بردن ابزارآلات ایمن و نصب آپشن های مختلف ایمنی خودرو را بهتر از قبل تامین نماید.
    خرید و نصب وکیوم درب لندکروز از شرکت بیم آپشن با قیمتی مناسب امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
    همچنین تمامی آپشن های نصب شده توسط بیم آپشن دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
    تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۱۲۹۵۰
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/9/20