1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین پرینترهای 2020

شروع موضوع توسط gbchap ‏11/9/20 در انجمن سخت افزار

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/9/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    چاپگرها هنوز هم جزو دستگاه های پر استفاده هستند. با وجود ظهور تکنولوژی های دیجیتالی، از موبایل گرفته تا لپ تاپ و تلویزیون، هنوز نیاز به روش های قدیمی برای نمایش و چاپ اسناد مورد نیاز است. با توجه به تعداد و تنوع زیاد پرینترها در بازار، خرید بهترین چاپگر برای شما می تواند یک روند جالب باشد. راه پرپیچ و خم نام ها و اعداد و مدل ها ، مشخصات فنی و غیره می تواند چاپگرها را به خصوص برای مقایسه و انتخاب چالش برانگیز کنند.

    [​IMG]

    و اگر این مشخصات به شما کمک نکرد، انتخاب پرینتر بر اساس قیمت راه حل بهتری است. بازار پرینترها یک بازار بسیار پویا است، جایی که قیمت ها روز به روز تغییر می کنند. اگر برای خرید پرینتر عجله ندارید، ارزش این را دارد که یک یا دو مدل چاپگر را که برای شما مناسب است شناسایی کنید، به تخفیف ها و قیمت های پایین تر اهمیت ندهید و بیشتر به امکانات پرینتر نگاه کنید. لیست ما از بهترین گزینه های چاپگر برای کمک به شما در انجام این کار طراحی شده است. البته این لیست پر استفاده ترین پرینترهای جهان انتخاب شده و اگر در کشور ما ایران نیاز به خرید دارید بهتر است بیشتر تحقیق کنید.

    هر چاپگری که در لیست زیر انتخاب شده می تواند حداقل امکاناتی که نیاز دارید فراهم کند. آنها می توانند به تلفن یا هر رایانه شخصی ، Mac یا Chromebook متصل شوند و از طریق اتصال کابل و از طریق اتصال بی سیم چاپ کنند. (توجه داشته باشید که بعضی از چاپگرها از پروتکل های Apple AirPrint و Google Cloud Print پشتیبانی می کنند).

    اما آنچه که نیاز به چاپ دارید مشخص خواهد کرد که کدام مدل پرینتر مناسب است. اگر بیشتر برای برنامه های سفر، بلیط کنسرت یا لیست خرید نیاز به چاپ دارید، مسلماً کیفیت چاپ از قیمت و سرعت کم اهمیت تر است. اگر از چاپگر خود برای چاپ عکس یا مواد حرفه ای استفاده می کنید، کیفیت و دقت رنگ بسیار مهم خواهد بود.

    [​IMG]

    ما از چهار برند اصلی پرینتر: برادر، کانن، اپسون و HP، مدلهای برتر را برای استفاده در منزل و اداره های کوچک، آزمایش و بررسی کرده ایم. چه برای کار تجاری و چه برای استفاده شخصی، در خانه یا در یک دفتر چاپ کنید، ما یک انتخاب ایده آل برای شما فراهم کرده ایم.


    بهترین چاپگر خانگی

    چاپگر جوهرافشان Brother MFC-J895DW
    [​IMG]

    در جستجوی ما برای چاپگر رنگی مقرون به صرفه که امکانات مناسبی دارد، Brother MFC-J895 در صدر انتخاب قرار گرفت. از نظر قیمت مناسب، تنظیم و استفاده آسان - و سریع است، اسناد و چاپ عکس ها را سریعتر از چاپگر متوسط تحویل می دهد. این دستگاه دارای امکانات اسکن، فکس و کپی است. از یک صفحه لمسی رنگی 2.7 اینچی، ظرفیت کاست 150 صفحه ای و یک فیدر خودکار اتوماتیک بهره می برد.

    به صرفه و کارآمد است: این دستگاه چهار کارتریج جوهرافشان دارد که هر کدام دو برابر کارتریج معمولی است که از هر جوهر دیگری که آزمایش کرده ایم، مدت زمان طولانی تری کار می کند. در نتیجه یک آزمایش، پس از فشار کاری یکسان، J895 بعد از اینکه تست به پایان رسید، هنوز 40٪ از جوهر خود را داشت. طراحی متفکرانه MFC-J895 امکان دسترسی به کارتریج های جوهر از طریق صفحه جلویی را فراهم می کند و جابجایی آنها را آسان می کند.


    چاپ عکس ها، ظاهری ساده تر و دارای رنگ های زیبا و پر کنتراست نسبت به مدل های مشابه اپسون و کانن است. با این وجود، برای استفاده روزمره Brother MFC-J895 یک چاپگر عالی با قیمت مناسب، کارایی و سهولت استفاده در اختیار شماست.



    بهترین چاپگر رنگی اسناد

    چاپگر لیزری Canon Color imageCLASS LBP622Cdw

    [​IMG]


    اگر نیاز به چاپ اسناد با کالیبر رنگی حرفه ای دارید (مثل چاپ گزارش ها، پروپوزال های تجاری یا بروشورهای تبلیغاتی) این چاپگر لیزری به کار شما می آید. این دستگاه کیفیت بالاتری به شما ارائه می دهد که تقریبا می توان گفت حرفه ای هستند و به طرز چشمگیری نسبت به کیفیتی که از چاپگر جوهر افشان دریافت می کنید برتری دارند. ضمن این که آنها از آنچه انتظار دارید قیمت مناسب تری دارند.

    Canon LBP622Cdw قابلیت اسکن یا کپی ندارد، اما این «چاپگر لیزری» رنگی متن و تصاویر گرافیکی رنگی را با کنتراست و دامنه بالا ، بر روی کاغذ سفید و رنگی چاپ می کند. همچنین به لطف کارتریج لیزری با ظرفیت بالا در بین گزینه های «چاپگر لیزری» در این بازه قیمتی، بسیار گران قیمت نیست. سرعت چاپ این دستگاه متوسط است و نمی توان آن را جزو دستگاه های سریع حساب کرد.

    LBP622Cdw دارای یک فیدر تک صفحه ای است که می تواند در حالی که سینی کاغذ 250 برگ معمولی خود را دست نخورده باقی می گذارد، پاکت و عکس چاپ کند. همچنین می توانید حداکثر 10 پاکت در سینی کاغذ اصلی جایگذاری کنید که بیش از دو برابر سایر گزینه های پرینتر لیزری است.

    اگرچه ال سی دی پنج خطی صفحه نمایش این «چاپگر لیزری» لمسی نیست، اما به راحتی امکان حرکت دارد و اطلاعات مفیدی از جمله نام کار و شخصی که آن را ارسال کرده است، در اختیار شما قرار می دهد.این دستگاه دارای درگاه USB نیز هست که در صورت عدم اتصال به شبکه، به شما امکان اتصال و چاپ را می دهد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/9/20
    Mina.azami از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/22
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    یه پرینتر خوب اچ پی HP میخواستم معرفی کنم که واقعا مرگ مداره. البته الان توو بازار خیلی محبوب شده و قیمتش هم عجیب غریب
    HP m127fw فوق العادس.
    فقط اینکه مدل با Wi-Fi تهیه کنید که راحت باشید