1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کاربرد های سرور مجازی ایران

شروع موضوع توسط mwebspouyan ‏8/9/20 در انجمن ویندوز

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/7/20
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    سرور های مجازی در دیتاسنتر ها نگهداری میشوند. دیتاسنتر ها فضای مناسب برای نگهداری سرور های اختصاصی را فراهم میاورند. سرور ها باید در شرایط دمایی و ایمنی مناسبی قرار داشته باشند که به طول عمر بیشتری برسند بنابر این شرایط دمایی و عدم وجود گرد و غبار در هوا باعث افزایش میانگین عمر و کاهش استهلاک سرور ها خواهد شد. منظور از سرور مجازی ایران سروری میباشند که به صورت فیزیکی در یکی از دیتاسنتر های ایران قرار داشته باشد.

    توان پردازشی و سرعت و تمامی ویژگی های یک سرور مجازی وابسته به منابعی که در اختیار آن قرار دارد میباشد. منابعی از جمله پردازنده و رم و پهانی باند شبکه که مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و کارایی سرور میباشند تعیین کننده کیفیت سرویس دهی خواهند بود. برای آشنایی بیشتر با سرور مجازی به صفحه سرور مجازی چیست و کاربردهای آن مراجعه کنید.

    بسته به نیاز و انتظاری که هر فرد از سرور مجازی خود دارد، میتواند هر کدام از سرور های مجازی واقع در کشور ها و دیتاسنتر های مختلف را تهیه کند.

    یکی از پارامتر های تعیین کننده در انتخاب کشور سرور مجازی نوع سرویسی که قصد اجرای آن بر روی سرور مجازی را داریم میباشد. به عنوان مثال اگر شما در ایران قصد راه اندازی یک گیم سرور را داشته باشید بهتر است که سرور مجازی خود را در دیتاسنتر ایرانی تهیه کنید که پینگ تایم پایین تری داشته باشید اما اگر قصد استفاده از سرویس های خارجی مانند پرداخت PayPal و یا عصویت و استفاده از خدمات سایت هایی مانند freelancer.com و … را داشته باشید مجبور به تهیه سرور مجازی از دیتاسنتر های خارج خواهید بود.
    منبع: کاربرد های سرور مجازی ایران | وب پویان مشاوره و فروش سرور مجازی
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏9/9/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏20/10/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سلام دوستان
    من میخام یک وب سایت موزیک بزنم ولی نمیدونم بهتره از هاست دانلود استفاده کنم یا از سرور مجازی ؟ اما اطلاعات کافی در مورد به خصوص سرور مجازی ندارم. ی چیزایی راجب به سرورهای مجازی ایرانی مثل هاستیدا شنیدم که خیلی خوبه و اینا در موردشم توی این لینکه خوندم.
    و سوال بعدیم اینکه اگر بخام از سرور مجازی به عنوان هاست دانلود استفاده کنم، لینوکس به دردم میخوره یا ویندوز باید داشته باشم؟
     
    بازدید اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/4/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام
    یکی از تجربه های خیلی خوب من برای طراحی سایت وقتی بود که تصمیم گرفتم تمامی ایده ها و تجربیات خودم که طی سالیان به دست اورده بودم و برای کسب و کار خودم پیاده سازی کنم. یادمه اون زمان یک هاست معمولی اشتراکی خریداری کردم ولی وب سایتم تا به جایی رشد کرد که سرور مجازی براش گرفتم و بعدها یک مشتری خوب ایرانی ساکن امریکا پیدا کردم و اسپانسرم شد و سرور اختصاصی گرفتیم.