1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

شکار بزرگ دور از دسترس سپاهان و استقلال شکار بزرگ دور از دسترس سپاهان و استقلال

شروع موضوع توسط n@der ‏4/9/20 در انجمن لیگ ایران

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/15
    ارسال ها:
    4,321
    تشکر شده:
    20,135
    امتیاز دستاورد:
    150
    جنسیت:
    مرد
    حاج صفی: در ایران فقط برای تراکتور بازی می‌کنم؛

    احسان حاج صفی عملکرد درخشانی در فینال جام حذفی ارائه کرد اما نکته اصلی درباره او مصاحبه ای است که بعد از بازی انجام داد.

    به گزارش ورزش سه، ستاره خط هافبک تیم تراکتور که یک پاس گل داد و نقشی پررنگ در بازی قهرمانی تراکتور ایفا کرد، در پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران صحبت های جالبی را مطرح کرد و گفت که حاضر نیست در هیچ تیم ایرانی دیگری به جز تراکتور بازی کند. او که سه سال سابقه بازی در این تیم دارد، با این صحبت ها توجه بسیاری از هواداران تیم تبریزی را هم به خود جلب کرد.

    حاج صفی در این بازی با پاس گل زیبایش اشکان دژاگه را صاحب موقعیت کرد و اشکان نیز به خوبی قدر این پاس را دانست تا تراکتور گل دوم را هم بزند. در این صحنه هافبک چپ پا با پاسی عمقی زمینه ساز گلی شد که بدون قدرت بدنی دژاگه میسر نمی‌شد.

    این یازدهمین تاثیر حاج صفی روی گل های تراکتور بود که او را موثرترین بازیکن این فصل تی تی ها نگه داشت؛ او در این فصل ۳۰ دریبل زد و موقعیت های بسیاری ساخت و با گلزنی در بازی های مهم نظیر پرسپولیس، نقش پررنگی در سهمیه آسیایی داشت.

    [​IMG]

    احسان که بعد از بازی با خوشحالی صحبت می‌کرد، گفت: یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم و اگر قرار باشد در ایران بازی کنم مطمئن باشید در تبریز بازی خواهم کرد. فردا نشست را برگزار می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

    کاپیتان تیم ملی و تراکتور این جمله را در حالی مطرح کرد که از استقلال و سپاهان به عنوان مشتریان جدی وی نام برده می‌شد. آبی ها به خصوص در شبکه های اجتماعی و صفحه های هواداری به استقبال این انتقال رفتند و باتوجه به احتمال جدایی او از تراکتور، انتقالش را قریب الوقوع دانستند.

    سپاهان، تیم سابق احسان حاج صفی نیز پس از جدایی سعید آقایی نیاز مبرمی به بازیکنی چپ پا دارد. همچنین باتوجه به پایگاه اجتماعی حاج صفی، تجربه بالا و سابقه زیاد این بازیکن در اصفهان، سپاهانی ها امید داشتند که با خرید این ستاره گامی بلند در قهرمانی بردارند.

    [​IMG]
    اما حالا مقصد حاج صفی از بین تراکتور و تیمی خارجی انتخاب خواهد بود و این شاید یک اتفاق تلخ برای دیگر تیم های ایرانی باشد؛ از دست دادن بازیکنی که در آخرژن بازی فصل شش کنش دفاعی، یک دریبل، یک پاس گل و دو شوت را ثبت کرد و به قهرمانی تیمش یاری رساند.

    حالا ماموریت جدید تیم مدیریتی و مالکیتی تراکتور در جلسه روز جمعه با حاج صفی این است که این ستاره ۳۱ ساله را حفظ کنند؛ ستاره ای بی نظیر در فوتبال ایران که تی تی ها برای موفقیت در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ نیاز مبرمی به او دارند.
     
    saddaf از این پست تشکر کرده است.