1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تولید گوشی با عمر باتری ۱۵ روزه

شروع موضوع توسط کوکی♥❄ ‏28/8/20 در انجمن اخبار فناوری

  1. کاربر فوق حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏17/9/17
    ارسال ها:
    3,382
    تشکر شده:
    14,791
    امتیاز دستاورد:
    123
    حرفه:
    •°یک عدد دانشجو در به درِ بی هنر°•


    [​IMG]

    شرکت چینی دوگی از تولید گوشی جدید ان ۲۰ پرو خبر داده که مجهز به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری است. اما عمر این باتری در حالت آماده به کار یا استندبای به ۱۵ روز می‌رسد.
    ‌به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، گوشی ان ۲۰ پرو دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز هست و حتی در صورت مکالمه دائم با گوشی نیز باتری آن برای ۱۹ ساعت قابل استفاده خواهد بود که در نوع خود منحصر به فرد و جالب است.

    باتری این گوشی در صورت مشاهده مداوم ویدئو برای ۱۲ ساعت قابل استفاده خواهد بود. مزیت دیگر این گوشی قیمت پایین آن است که تنها ۱۲۰ دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی قرار است در روزهای ۱۰ و ۱۱ آگوست برای فروش عرضه شود.

    از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۰، پردازنده هلیو پی ۶۰ هشت هسته‌ای، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته این رقم با استفاده از کارت حافظه اس دی به ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است.

    علاوه بر دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز هست که هر دوی این دوربین‌ها توسط سامسونگ تولید شده اند. وزن این گوشی با نمایشگر ۶.۳ اینچی و قابلیت نصب دو سیم کارت به ۱۷۵ گرم می‌رسد.
     
    mj12، Shahab و m naizar از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/12/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    باتری گوشی‌های هوشمند یکی از حیاتی‌ترین قطعاتی هستند که بر سلامت سایر قطعات دستگاه نیز تاثیر می‌گذارند. گاهی اوقات باتری‌های تلفن همراه به سادگی از بین رفته و باعث از کار افتادن گوشی می‌شوند. شما با خرید بهترین باتری گوشی می‌توانید از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏12/12/21
  3. کاربر حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏28/11/21
    ارسال ها:
    1,759
    تشکر شده:
    18,652
    امتیاز دستاورد:
    113
    واو