1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رونمایی از قویترین مدل لامبورگینی

شروع موضوع توسط m naizar ‏14/7/20 در انجمن خودرو

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,272
    تشکر شده:
    98,881
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    رونمایی از قویترین مدل لامبورگینی
    [​IMG]
    بهار نیوز گروه علمی و فناوری: لامبورگینی نمونه بدون سقفی از قوی ترین مدل خود، سیان را رونمایی کرد. "سیان رودستر" (Sian Roadster) یک موتور دوازده سیلندر و یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع ۸۱۹ اسب بخار نیرو تولید می کند. حداکثر سرعت ماشین ۳۵۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن ۲.۹ ثانیه است.
    سیان، ماشینی با تولید محدود است که بر اساس لامبورگینی آوانتادور ساخته شده است. از مدل کوپه سیان که سال گذشته رونمایی شد، ۶۳ دستگاه ساخته شد. قرار است از سیان رودستر ۱۹ دستگاه تولید شود. این دو عدد در کنار هم عدد ۱۹۶۳ را تشکیل می دهد که سال تاسیس کارخانه لامبورگینی است. قیمت سیان رودستر اعلام نشده، اما پیش بینی می شود حدود سه میلیون ۸۰۰ هزار دلار باشد. همه ۱۹ دستگاه این ماشین پیش فروش شده است.

    لامبورگینی می گوید که طراحانش هر ماشین را به طور کامل با سلیقه مشتری طراحی و تزیین می کنند. موتور الکتریکی سیان به جای باتری از خازنی نیرو می گیرد که با وزنی کمتر می تواند الکتریسیته بیشتری ذخیره کند. سیان برای لامبورگینی پلی بین گذشته و آینده است. این کارخانه ناچار است با توجه به روند کنونی صنعت خودرو، به ساخت ماشین های الکتریکی فکر کند. از طرفی، موتورهای دوازده سیلندر و ده سیلندر بخشی از هویت کارخانه است و بسیاری از خریداران فقط به خاطر این موتورها محصولات لامبورگینی را می خرند.راه حل میانه، استفاده از قوای محرکه هیبرید است. لامبورگینی قرار است نسل جدیدی از مدل دوازده سیلندر خود را سال آینده معرفی کند که جانشین آوانتادور خواهد بود. این مدل که هنوز نامش اعلام نشده، قرار است با موتور هیبرید ساخته شود.
     
    n@der، M!LAD و Soheil از این ارسال تشکر کرده اند.