1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ریماک اسکالاتان، هایپرکاری ۳ هزار اسبی برای سال ۲۰۸۰

شروع موضوع توسط M!LAD ‏16/6/20 در انجمن خودرو خارجی

  1. Evergreen مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/2/19
    ارسال ها:
    1,283
    تشکر شده:
    6,392
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    فکر می‌کنید ریماک C-Two جدید خیلی جذاب است؟ خب این کانسپت برجسته با نام ریماک اسکالاتان که حاصل ذهن خلاق ماکسیمیلیان اشنایدر است کاملاً متمایزتر بوده و ما را به سال ۲۰۸۰ می‌برد.

    [​IMG]

    اشنایدر این کانسپت وحشیانه را به عنوان بخشی از چالش طراحی ریماک در اینستاگرام طراحی کرده است. ریماک از طراحان خواسته بود تا محصول این شرکت در سال ۲۰۸۰ را تجسم کنند. اسکالاتان به عنوان برنده این چالش انتخاب شده و البته فهمیدن دلیل آن راحت است.

    [​IMG]

    این کانسپت خاص بر پایه فریم تیتانیوم-گرافیت با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی شکل گرفته و ساختار بسیار محکم و سبکی به وجود آمده است. طراح اسکالاتان از قوای محرکه الکتریکی با قدرت ۳۰۸۰ اسب بخار برای این هیولا استفاده کرده است. شایان ذکر است این کانسپت فقط ۹۴۰ کیلوگرم وزن داشته و بنابراین ریماک C-Two در برابر آن خودرویی ضعیف و سنگین به نظر می‌رسد.

    [​IMG]

    یکی از ویژگی‌های جالب این خودروی مفهومی لاستیک‌هایی است که از تکنولوژی کربن نانوتیوب استفاده کرده و می‌توانند هر بار عاج و سطح خود را بر پایه چسبندگی موردنیاز تغییر دهند. همچنین خود رینگ‌ها ۵ برابر سبک‌تر از رینگ‌های عادی هستند.

    [​IMG]

    اسکالاتان به عنوان خودرویی که برای آینده طراحی شده دارای سیستم‌های خودران پیشرفته بوده و بخش اعظم کار توسط این سیستم‌ها انجام می‌شود. البته مالکان می‌توانند خودرو را کنترل کنند.

    [​IMG]

    پیش‌بینی دنیای خودروهای پرفورمنس در ۶۰ سال آینده غیرممکن است اما شاید این کانسپت نشانی از آن زمان باشد.

    منبع: پدال