1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

شبی که لیونل مسی نصف رئال مادرید را دریبل کرد! (عکس)

شروع موضوع توسط n@der ‏28/4/20 در انجمن لیگهای اروپا

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/15
    ارسال ها:
    4,316
    تشکر شده:
    20,154
    امتیاز دستاورد:
    150
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    در ال کلاسیکویی فراموش نشدنی؛

    لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا یکی از زیباترین گل هایش را 9 سال قبل به ثمر رساند.

    به گزارش "ورزش سه"، 9 سال قبل و در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بعد از حدود یک دهه دوباره بارسلونا و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که بلوگرانا در دیداری جنجالی و خاطره انگیز موفق شد با دو گل رئال مادرید را مغلوب کرده و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

    در فاصله 10 روز قبل از دیدار، دو تیم بارسا و رئال دو بار دیگر مقابل هم صف آرایی کرده بودند که نبرد لالیگایی با تساوی 1-1 خاتمه یافت و در فینال کوپادل ری، این تینم ژوزه مورینیو بود که موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو رقیب دیرینه را مغلوب کند.

    اما سرنوشت این دیدار برای رئال مادرید متفاوت رقم خورد. سیستم مورد استفاده از سوی مورینیو نشان می داد هدف اول رئال مادرید در خانه گل نخوردن است و او په په را مامور مهار لیونل مسی، ستاره شماره 10 حریف کرده بود. در نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه ها خلق نشد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند، اما اوج هیجان در نیمه دوم رخ داد.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    در دقایق ابتدایی بود که تکل خشن په په روی پای دنی آلوس باعث اخراج این مدافع پرتغالی شد. حرکات خاص و معنی دار مورینیو در کناره میدان زمینه اخراج او را نیز فراهم کرد تا نبود زوج پرتغالی کار را برای رئال مادرید دشوار سازد. خیلی زود و بعد از اخراج په په شیرازه بارسلونا از هم پاشید و لیونل مسی با ضربه ای دقیق در دهانه دروازه گل اول تیمش را در برنابئو به ثمر رساند.

    اما اوج درخشش لیونل مسی دقایقی بعد رقم خورد. بعد از یک و دو با سرخیو بوسکتس، ستاره جوان آرژانتینی از میانه میدان حرکتی انجاری را آغاز کرده و یک به یک مدافعان رئال مادرید را جا گذاشته و وارد محوطه شد. در نهایت مسی با یک ضربه فنی و زمینی به گوشه دروازه برای دومین بار ایکر کاسیاس را مغلوب کرد و بارسلونا موفق شد با دبل این بازیکن در برنابئو به برتری دست یابد.

    اما لحظات جنجالی این دیدار به داخل زمین ختم نشد. بعد از این دیدار مورینیو تمام افتخارات دوران مربیگری گواردیولا را زیر سوال برده و با تکرار واژه "چرا" در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد چرا همیشه داوری ها به سود تیم گواردیولاست.

    این صحبت های جنجالی در نهایت منجر به محرومیت مورینیو برای بازی برگشت شد و بارسلونا با کسب یک تساوی 1-1 در استادیوم نوکمپ موفق شد جواز صعود به لیگ قهرمانان را کسب کند. بلوگرانا در دیدار نهایی نیز 1-3 منچستریونایتد تحت هدایت سرالکس فرگوسن را مغلوب کرده و برای دومین بار زیر نظر گواردیولا فاتح لیگ قهرمانان شد.

    لیونل مسی در سال های اخیر شب های درخشانی در استادیوم سانتیاگو برنابئو داشته و آنجا موفق به ثبت هت تریک نیز شده است، اما این گل تماشایی با دریبل بازیکنان رئال مادرید یکی از زیباترین گل های این ستاره آرژانتینی بوده است.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    m naizar، M!LAD و ѕραяк از این ارسال تشکر کرده اند.