1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

عاشقانه‌ای از پنگوئن‌ها

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏24/4/20 در انجمن جانداران

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    عکس این جفت پنگوئن که عاشقانه به روشنایی‌های شهر ملبورن استرالیا خیره شده‌اند، از عکس‌های پربازدید در شبکه‌های اجتماعی بوده است.

    عکس دو پنگوئن که به افق ملبورن در استرالیا خیره شده اند شاید در نگاه اول فقط یک عکس بامزه به نظر برسد، اما عکاس این عکس‌ها که سه شب تمام برای ثبت این قاب‌ها با گروه پنگوئن‌ها سپری کرده توضیحاتی داده که در این دوران کرونا توجه بسیاری را جلب کرده است. ‎

    توبیاس بومگرتنر، عکاس نوشته: "در این دوران (کرونا و قرنطینه) آن‌هایی که می‌توانند کنار عزیز یا عزیزانشان باشند واقعا خوشبختند. این دو پنگوئن که ساعت‌ها بر روی صخره‌ای مشرف به افق ملبورن، شانه به شانه و بال به بال در کنار هم ایستاده بودند هر دو جفت خود را از دست داده‌اند. پنگوئن سفید، ماده‌ای است که جفتش مرده و آنکه کنارش است نر جوانتری است که او هم بیوه شده. آن‌ها ساعت‌ها کنار هم می‌ایستند و همدیگر را تسلی می‌دهند.

    آقای بومگرتنر در اینستاگرامش نوشته: “فقط در عشق است که حتی اگر ببازی باز هم بُرده‌ای. در میان هیاهو و روزمرگی گروه پنگوئن‌ها این دو تا مرغ عشق ساعت‌ها کنار هم ایستاده‌اند و گویا دارند فقط از لحظه کنار هم بودنشان لذت می‌برند. درد مشترک آن‌ها را به هم رسانده. "

    [​IMG]

     
    Paradox.. و کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده اند.