1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کرونا علیه فوتبال؛ آرسنال و چلسی

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏13/3/20 در انجمن لیگهای اروپا

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    تست کرونای مایکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس و کارون هادسون-اودوی مهاجم تیم فوتبال چلسی مثبت اعلام شده است.

    [​IMG]

    شوک به فوتبال انگلیس: سرمربی آرسنال به کرنا مبتلا شد!

    باشگاه آرسنال طی بیانیه‌ای رسمی این خبر تعجب برانگیز را اعلام کرد. آرسنال در این بیانیه نوشت:« پس از مثبت بودن جواب آزمایش نیکل آرتتا و ابتلای این سرمربی به ویروس کرونا محل تمرین ما در لندن بسته شده است. پرسنلی از باشگاه که اخیرا با آرتتا در ارتباط بوده‌اند از سایرین جدا خواهند شد و مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی دولت عمل خواهیم کرد.»

    باشگاه آرسنال در این بیانیه همچنین اعلام کرد که اعضای کادرفنی، بازیکنان تیم اول و همینطور چند نفر دیگر از کارکنان باشگاه نیز در قرنطینه حضور دارند.

    به نظر می‌رسد با مثبت اعلام شدن تست کرونای آرتتا و همینطور در قرنطینه بودن بازیکنان آرسنال دیدار روز شنبه آنها برای برایتون لغو شود، در حالیکه اتحادیه فوتبال انگلیس ساعتی پیش اعلام کرده بود تصمیم برای لغو مسابقات لیگ برتر ندارد و حتی با شیوع این ویروس دیدارها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

    [​IMG]

    تست کرونای بازیکن چلسی مثبت شد

    باشگاه چلسی انگلیس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، کارون هادسون-اودوی مهاجم انگلیسی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و جواب آزمایش این بازیکن مثبت اعلام شده است.

    باشگاه چلسی همینطور اعلام کرد تمامی کمپ‌های تمرینی این باشگاه تعطیل شده است و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم هم به همراه کادرفنی باید به قرنطینه بروند.

    با اعلام جواب آزمایش اودوی تنها چند ساعت پس از ابتلای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به این ویروس به نظر می‌رسد تعویق مسابقات لیگ برتر جدی به نظر می‌رسد.
     
    AftabGardoon و M!LAD از این پست تشکر کرده اند.