1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99

شروع موضوع توسط irantahsil ‏1/3/20 در انجمن سایر علوم

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/2/20
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99


    برای ورود به دانشگاه آزاد لازم است در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد به سامانه مراجعه نمایید. احتمال تمدید تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد ترم مهر 99 بسیار کم می باشد. به همین دلیل تمامی مدراک خود را قبل از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون فراهم نمایید. داوطلبان توجه داشته باشند هر ساله در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم مهر و بهمن امکان انتخاب رشته وجود خواهد داشت.

    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 99-1400
    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم مهر از اوایل مرداد ماه آغاز می شود و تا اواخر مهر ماه ادامه خواهد داشت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد به صورت مجزا و با توجه به شرایط متفاوت آن امکان پذیر است.

    داوطلبین هر یک از مقاطع بالا پس از مراجعه به سایت azmoon.org در دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند و بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند اما یکی از مواردی که در بهمن ماه سال 1399 برای ورود بدون کنکور داوطلبین به دانشگاه آزاد تصویب شد تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بود به نحوی که داوطلبینی که نمرات نهایی و معدل دیپلم بالایی دارند درصد قبولی بیشتری در رشته های دانشگاه آزاد را دارند .


    جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد ترم مهر 99 از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

    9099072952 تماس از سراسر کشور

    9092305587 ( استان تهران)

    پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل



    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-1400 برای تمامی رشته ها در سراسر کشور به صورت همزمان می باشد. متقاضیان پس از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و خرید کارت اعتباری، ثبت نام خود را آغاز نمایند. خرید کارت ثبت نام اولین مرحله از ثبت نام به حساب می آید.

    بدیهی است که مبلغ کارت ثبت نام برای هریک از مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد متفاوت می باشد و داوطلبین برای تهیه این کارت باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایید و با وارد نمودن رمز ثبت نام و شناسه ثبت نام وارد مرحله دوم شود در این مرحله باید اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات کارنامه ای را وارد نمایید و بعد از بارگذاری عکس وارد مرحله بعد می شوید.

    لازمه ی تکمیل مرحله بعدی مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد می باشد که برای دانلود این دفترچه باید وارد سایت azmoon.org شوید و دفترچه مقطع تحصیلی مد نظر خود را دانلود و مطالعه نمایید داوطلبین باید توجه داشته باشند که در هر یک از گروه های آزمایشی مجاز به انتخاب بیست رشته محل خواهند بود که انتخاب رشته باید با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی و اولویت رشته ها انجام شود .

    خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه آزاد اطلاعاتی را ارائه نماییم. همانطور که ذکر شد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دو ترم مهر و بهمن متفاوت می باشد. برای اطلاع دقیق از تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد ترم بهمن می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

    منبع : زمان ثبت نام دانشگاه آزاد