1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

شروع موضوع توسط irantahsil ‏1/3/20 در انجمن سایر علوم

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/2/20
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

    داوطلبان عزیز برای ورود به برخی از رشته ها می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام نمایند. امکان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی برای برخی از گروه های آزمایشی وجود خواهد داشت. در پاسخ به این سوال که آیا بدون دیپلم می توان وارد دانشگاه شد؟ باید بگوییم خوشبختانه بله. امکان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی برای دو ترم مهر و بهمن وجود خواهد داشت.

    شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی از جمله مسائلی است که ذهن دانش آموزان را به خود مشغول نموده است. لازم است به این نکته اساسی توجه کنیم که دانشگاه های غیر انتفاعی ، پیام نور ، سراسری ، علمی کاربردی با مدرک دیپلم امکان ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را فراهم نموده است. در ضمن به اطلاع داوطلبان می رسانیم که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط از درگاه ثبت نام azmoon.org امکان پذیر است.

    شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی برای همه ی متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه فراهم شده است و دانش آموزان می توانند با مدرک دیپلم برای ثبت نام در بعضی از رشته ها اقدام کنند ولی باید گفت که برای ثبت نام در رشته های پرمتقاضی نیازبه مدرک پیش دانشگاهی است در ادامه به مدارک مورد نیاز ثبت نام با مدرک دیپلم و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی می پردازیم.

    برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی بصورت الکترونی و انتخاب رشته با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد – ایران تحصیل تماس بگیرید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 پاسخگویی : ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل.



    مدارک و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی
    هر ساله دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان برای دوره های کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته در رشته های متنوعی داوطلبان را پذیرش می نماید. لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای هر مقطع مختلف می باشد. هر ساله بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ، داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه های آزاد برای ورود به دانشگاه سوال های فراوان و متنوعی را از مشاوران ما خواهند داشت.

    از سوال های رایج می توان به چگونگی شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی و مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های ، آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، سراسری می باشد شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی که در مدارس هنرستان مدرک دیپلم را اخذ نموده اند فراهم است و این داوطلبان می توانند در مقاطع کاردانی به صورت پیوسته و در مقاطع کارشناسی پیوسته در بعضی از رشته ها شروع به تحصیل کنند.

    اما آن دسته از دانش آموزانی که در گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی تحصیل کرده و مدرک دیپلم دارند می توانند در مقاطع کاردانی به صورت ناپیوسته و مقاطع کارشناسی به صورت ناپیوسته و پیوسته تحصیل کنند برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشاره خواهیم نمود.

    1. شناسنامه و کپی از تمام صفحات شناسنامه.
    2. اصل دیپلم برای داوطلبین مدارس هنرستان و گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی برای داوطلبین دبیرستان ها.
    3. با رسیدن به سن اعزام به خدمت باید گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه گرفته شود.
    4. اصل و کپی کارت ملی
    5. پیرینت و تکمیل فرم ثبت نام از سایت و یادفترچه ثبت نام
    6. تاییدیه تحصیلی که بسیار مهم است.
    7. شش قطعه عکس سه در چهار.
    8. با توجه به تغییر مکرر شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی حتما قبل از مراجعه به مراکز ثبت نام یکبار مدارک را با مشاوران سازمان از طریق تلفن مذکور چک بفرمائید.
    خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی می باشید، می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. مشاوران ما شما را به صورت کامل در رابطه با نحوه پذیرش رشته های بدون پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد راهنمایی خواهند نمود.

    منبع : ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏1/3/20