1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

شروع موضوع توسط irantahsil ‏1/3/20 در انجمن دانلود دانشجویی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/2/20
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی گردیده . یکی از سوالات دانشجویان در رابطه با سامانه هم آوا علمی کاربردی این این که چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ سامانه هم آوا مشاهده نمرات نشانی edu.uast.ac.ir صورت می پذیرد. ضمنا بحث اعتراض در سامانه هم آوا و مشکلات سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا را نیز بررسی خواهیم کرد.

    امور قابل انجام در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
    کلیه امور دانشجویی دانشجویان مراکز علمی کاربردی اعم از امور تکمیل ثبت نام – پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی – پرداخت شهریه – دریافت کارت دانشجویی – امور انتخاب واحد و… در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا انجام می گیرد.

    پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی هم آوا هر سال در دو نیمسال اول و دوم تحصیلی مهر و بهمن انجام می گیرد شایان ذکر است ثبت نام تکمیلی دانشجویان فقط از سامانه edu.uast.ac.ir تکمیل خواهد شد.

    کلیه دانشجویان برای مشاهده نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی کارنامه – درخواست انصراف و نقل و انتقالات دانشجویی می بایست به سامانه هم آوا مشاهده نمرات مراجعه نمایند.

    متقاضیان محترم دقت داشته باشند سهمیه متقاضیان شاغل تاثیر مثبت در پذیرش دانشجویان خواهد داشت اما فقط متقاضیانی درخواست استفاده از این سهمیه را بدهند که مطابق دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا واجد الشرایط شاغل بودن باشند.


    برای دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و حل مشکلات خود در رابطه با ورود به سایت edu.uast.ac.ir با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

    9099072952 – تماس از سراسر کشور

    9092305587 – تماس از استان تهران

    تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب


    کاربرد های سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir
    این سامانه جدید ترین سامانه موجود برای کلیه واحد های آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی که دانشجویان محترم امور زیر را از این درگاه پیگیری می کنند :

    1- تکمیل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید

    2- پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99

    3- دریافت کارنامه امتحانات در سامانه هم آوا مشاهده نمرات در سامانه هم آوا مشاهده نمرات

    4- انتخاب واحد دانشجویان

    5- مشاهده برنامه زمانی کلاس ها – اساتید – امتحانات

    6- درخواست مهمانی در مراکز مختلف دانشگاه های علمی کاربردی

    7- درخواست انتقالی به هر یک از واحد های علمی کاربردی

    8- پیغام های مهم دانشجویان در داشبورد هر دانشجو قرار می گیرد

    9- اطلاع رسانی های عمومی دانشجویی از بخش امور دانشجویی سامانه هم آوا علمی کاربردی

    10- اعلام نتایج نهایی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در قسمت پیگیری ثبت نام سامانه edu.uast.ac.ir



    شرایط پذیرش در سامانه هم آوا علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir
    • متقاضیان جدید الورود استفاده از سهمیه شاغل بودن فقط با داشتن حداقل یک سال سابقه کاری با بیمه رسمی با شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی می توانند پذیرش شوند.
    • پذیرش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد که همه متقاضیان می بایست مدرک پایه حداقل برای ورود به این مقاطع را داشته باشند.
    • دانشجویان جدیدالورود که مدرک خود را از شهریور سال 86 به بعد دریافت کرده اند فقط در صورتی مجاز به انتخاب واحد از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود که معدل کل بالای 12 داشته باشند.
    • اگر متقاضی ثبت نام از کارمندان رسمی دولت باشد فقط در صورتی تحصیل وی بلامانع است که وزارت خانه یا سازمان بالا دست موافقت خود را مبنی بر تحصیل وی به صورت کتبی اعلام نمایند.
    • ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی فقط در صورت احراز شرایط مطابق شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی .
    • متقاضیان محترم دقت داشته باشند در صورت قبولی در دانشگاه علمی کاربردی لازم است توجه کنند در ترم اول مجاز به درخواست میهمانی – انتقالی – تغییر رشته و همچنین درخواست مرخصی نمی باشند.
    • امتحان پایانی برخی واحد ها به صورت سراسری از در کلیه مراکز علمی کاربردی به صورت همزمان با سوالات مشترک برگزار می گردد.
    • دانشجویان محترم فقط مجاز به تحصیل در یک رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی هستند و در صورت ثبت نام در بیش از یک رشته پذیرش وی به طور کلی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی لغو می شود.
    • متقاضیان محترم توجه داشته باشند حتما کلیه اخبار – بخشنامه های جدید و اطلاعیه ها را در سامانه Edu.uast.ac.ir دنبال کنند.
    • هر گونه منع نظام وظیفه ای برای متقاضیان پذیرش علمی کاربردی تخلف محسوب شده و فرد خاطی به مراجع قانونی معرفی می گردد.
    • متقاضیان سرباز نظام وظیفه در صورت قبولی در گزینش سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اگر غیبت اولیه نداشته باشند می توانند ترخیص شوند و جهت ادامه تحصیل اقدام نمایند.
    راهنمای استفاده از سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir
    مرحله اول : در مرحله اول متقاضیان باتوجه به اطلاعیه های سامانه هم آوا علمی کاربردی از زمان ثبت نام علمی کاربردی ترم مهر 99 مطلع شده و به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه می کنند و وارد کتگوری “جامع علمی کاربردی ” می شوید و دفترچه راهنمای سامانه هم آوا علمی کاربردی مربوط به مقطع تحصیلی خود را دانلود و مطالعه می نمایید.

    مرحله دوم : در سامانه سنجش به قسمت خرید کارت اعتباری مراجعه نموده و از طریق سامانه کارت اعتباری ثبت نام مربوط به مقطع تحصیلی و دانشگاه علمی کاربردی را خریداری می کنید تا رمز و شناسه ثبت نام دریافت نمایید.

    مرحله سوم : اطلاعات هویتی و تحصیلی خوذ را از روی شناسنامه و مدرک تحصیلی پایه وارد سامانه سنجش می کنید و مراحل را تکمیل می کنید تا رمز ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه edu.uast.ac.ir را دریافت کنید.

    مرحله چهارم : پس از تکمیل ثبت نام و دریافت شناسه و رمز ثبت نام منتظر اعلام نتایج پذیرش در سامانه هم آوا می مانید و نتیجه پذیرش را از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اولویت های انتخابی خود چک کنید.

    مرحله پنجم : در صورت مشاهده نتیجه قبولی در سامانه هم آوا باید در موعد مقرر به صورت حضوری با همراه داشتن مدارک هویتی و تحصیلی و برگه ثبت نام به دانشگاه علمی کاربردی که در آن واحد قبول شده اید مراجعه می کنید تا ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

    خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir اطلاعات کافی را ارائه نماییم. چنانچه پاسخ سوال خود را در رابطه با اینکه چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ به صورت کامل دریافت ننموده اید و یا برای ورود به سامانه هم آوا و مشاهده نمرات دچار مشکل شده اید و همچنین نیازمند کسب راهنمایی بیشتر در رابطه با سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا می باشید ، می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

    منبع : سامانه هم آوا علمی کاربردی