1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مشاوره طراحی سایت و اپلیکیشن

شروع موضوع توسط masi23 ‏23/2/20 در انجمن طراحی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/2/20
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    چنانچه نیاز به مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت در کاشان دارید، می توانید باگروه نرم افزاری در تماس باشید. مهارت اصلی ما در گروه آبی، طراحی و بهینه سازی سایت های سفارشی و اختصاصی می باشد. با آشنایی کامل نیازهای شما، ما بخوبی قادر خواهیم بود تا راه حلی عملی در اختیار شما قرار دهیم. بسته به بودجه و معیارهای زمانی که در اختیار شما قرار دارد، این شرکت می تواند یکی از بهترین پیشنهادهای همکاری را برای پروژه شما، در اختیارتان قرار دهد. از دیگر خدمات بارز این شرکت، طراحی تولید نرم افزارهای سفارشی تحت وب و ویندوز می باشد. پروژه شما هرچه که باشد، ما به شما کمک خواهیم کرد تا گام اساسی برای پیاده سازی و راه اندازی وب سایت تان بردارید.

    علاوه بر آنکه این شرکت، کلیه پروژه های خود را بر مبنای پیاده سازی سفارشی انجام خواهد داد، ما به مشتریان خود، پیش از شروع کار، مشاوره اختصاصی رایگان خواهیم داد. با آشنایی کامل بر مبانی اصلی طراحی وب سایت کاشان و برنامه نویسی اختصاصی ما قادر خواهیم بود با شما بطور تخصصی، در مورد پروژه تان صحبت نماییم و راه حل هایی را ارائه دهیم. اصول کار ما هماهنگ بامتد های روز دنیا و همچنین مشابه سایت netsolutions است.



    در چه حوزه هایی مشاوره می دهیم؟

    ما در موارد زیر به مشتریان خود مشاوره رایگان خواهیم داد. لازم به ذکر است که خدمات مشاوره این شرکت محدود به طراحی سایت نبوده و نرم افزار، برنامه نویسی، گرافیک، شبکه و بسیاری از حوزه های دیگر را که مورد نیاز است را پوشش خواهد داد.

    - بررسی و ارزیابی قیمت پروژه

    - بررسی و ارزیابی مدت زمان انجام پروژه

    - ارائه خدمات مشاوره در زمینه امکان انجام یک پروژه

    - مشاوره در زمینه ارائه راه حل فنی برای انتخاب خطوط مشی پروژه
    برگزاری جلسات حضوری نیز یکی دیگر از امکاناتی می باشد که مشتریان می توانند از آن برای دریافت مشاوره و یافتن راه حل برای افزایش قدرت انتخاب خود، استفاده نمایند. درگروه آبی، بسته به درخواست مشتری، جلسات حضوری می توانند در دفتر کاری این شرکت و یا در دفتر اداری کارفرما برگزار شود.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏23/2/20
    esfvisit98 از این پست تشکر کرده است.