1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بیوگرافی رها اعتمادی + عکس

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏22/1/20 در انجمن بیوگرافی هنرمندان

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    چکیده ای از بیوگرافی رها اعتمادی :

    رها اعتمادی

    متولد: ۱۲ آبان سال ۱۳۶۳ ایران

    ملیت: ایران

    تحصیلات: فارغ‌التحصیل رشتهٔ جامعه‌شناسی (شاخهٔ مدیا/رسانه) و روان‌شناسی

    دانش‌آموختهٔ دانشگاه UCL آمریکا

    پیشه : تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، شاعر، ترانه‌سرا

    قد : ۱۸۳



    بیوگرافی رها اعتمادی:

    رها اعتمادی در ۱۲ آبان سال ۱۳۶۳ در تهران زاده شد. بعد از شش ماه زندگی در ایران، خانوادهٔ او به کشور سوئد مهاجرت کردند و تا ۱۹ سالگی رها ساکن آنجا بود. او برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت کرد. پدر رها حسابدار بانک و مادرش خانه دار بود.



    [​IMG]
    عکس رها اعتمادی



    رها اعتمادی یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد. خواهر او ندا و برادرش بابی است. خواهر رها 2سال و بردارش 6 سال از او بزرگتر هستند و رها اعتمادی آخرین و کوچکترین فرزند خانواده است. خانواده رها اعتمادی از ابتدای ورود به سوئد، فامیلی خود را از بنی اعتماد به اعتمادی تغییر داد تا هم هویت قبلی خود را تغییر داده و هم از طرفی از ریشه خود فاصله نگیرند.



    عموی رها اعتمادی (آرش) از خدمتکاران دربار محمد رضا شاه پهلوی بود و به گفته سهراب اعتمادی، عموی رها اعتمادی روزانه 10 ساعت از زندگی خود را در کاخ نیاوران به کار و فعالیت مشغول بود.



    خانواده رها اعتمادی از اقشار مرفه جامعه به شمار می رفت. علت ثروت نیز وجود عمویش بود که با کمک های مختلف توانسته بود تقریبا افراد زیادی از اقوام را از فقر نجات داده و به زندگی آنها سر و سامانی بدهد. کمک های آرش به اقوام و خانواده به اندازه ای بود که با آنکه آرش پسر سوم خاندان بنی اعتماد بود اما همه او را بزرگ خاندان به حساب می آوردند و در همه کارها با او مشورت می کردند.



    رها اعتمادی فارغ التحصیل لیسانس رشته جامه شناسی رسانه و روان شناسی از دانشگاه UCL آمریکا می باشد؛ علاوه بر اجرا شاعر نیز می باشد، رها اعتمادی ترانه‌سرایی را از سن ۱۴۴ سالگی آغاز کرد و از کودکی در محافل ادبی شرکت داشت. از همان دوران به محافل شاعرانه و ادبی علاقمند بود و حضور جدی داشت او در حال حاضر ترانه سرایی تعدادی از خواننده های مشهور آن ور آبی مخصوصا گوگوش را برعهده دارد.



    [​IMG]
    عکس کودکی رها اعتمادی


    رها اعتمادی در دوران کودکی در رشتهٔ تنیس شروع به فعالیت کرد و در سن ۱۶ سالگی برای نخستین بار از سوی فدراسیون ورزشی برای مسابقات تنیس راهی ایران شد (فقط یک بار به ایران سفر کرده) و در مسابقه مقام سوم را کسب کرد. او مربیگری تنیس را در لندن دنبال می‌ کرد.



    حضورش در لندن و سابقه خانوادگی اش باعث آشنایی با کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو شد و خیلی زود توانست بعنوان تهیه کننده وارد این شبکه شود، سپس مجری گری چند برنامه معروف این شبکه بنام های آکادمی موسیقی گوگوش، استیج و تهیه کنندگی چندین مستند را برعهده داشت. رها اعتمادی هم اکنون در لس آنجلس می باشد و کار اصلیش ترانه سرایی می باشد.

    رها اعتمادی پس از 7 سال همکاری با شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای "من و تو"، در سال 2017 از آن جدا شده و فعلا همکاری با این شبکه ندارد.


    [​IMG]
    عکس رها اعتمادی و گوگوش



    ازدواج رها اعتمادی :

    تاکنون شایعات مختلفی از ازدواج رها اعتمادی منتشر شده است که ازدواج رها اعتمادی با گوگوش یکی از آنها بود که هیچ وقت تایید نشده است

    البته عده ای گفته اند این رابطه وجود دارد !


    [​IMG]
    تیم فوتبال بچه های محله مون در شهر اوپسالا، سوئد



    [​IMG]
    عکس های جدید رها اعتمادی



    [​IMG]
    رها اعتمادی و بابک سعیدی



    [​IMG]
    رها اعتمادی
     
    M!LAD و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.