1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مکمل وی گلداستاندارد اپتیموم نوتریشن

شروع موضوع توسط minoh ‏20/1/20 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏30/5/18
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    مکمل وی گلداستاندارد اپتیموم نوتریشن

    شرکت اپتیموم نوتریشن از همان سالهای نخست همواره استانداردهای خود را ارتقاء بخشیده است . البته لازم به ذکر است که در چند سال اخیر سایر برندها و رقبا در برخی محصولات از این محصول پیشی گرفته اند و گوی کیفیت و برتری را از اپتیموم گرفته اند .

    هم اکنون شرکت اپتیموم مفتخر است تا نسل سوم مکملهای پروتئینی را از مکمل های بدنسازی خود را با نام وی گلداستاندارد اپتیموم نوتریشن عرضه نماید . تولید وی گلد استاندارد کمپانی اپتیموم در حدود ۳۰ سال قدمت دارد و هر ساله دستخوش تغییرات و ارتقای کیفیت در این سالها شده است و آنرا به یکی از بهترین پروتئین های وی دنیا تبدیل نموده است . این مکمل تمام آنچه را که شما از یک مکمل پروتئینی می خواهید یعنی یک پروتئین خالص و ناب و با کمترین میزان موادی مانند چربی های ساده یا اشباع شده، کلسترول، لاکتوز و دیگر کربوهیدراتها، برای شما در هر سروینگ به صورت یکجا فراهم می آورد .

    در دوره های افزایش وزن میتوان وی گلد استاندارد را با شیر موز ٬ بستی ٬ کره بادام زمینی ٬ شیر ٬ دسر های مختلف مخلوط نموده و بدین ترتیب مقادیر مناسبی پروتئین و کربوهیدرات را برای بدن به منظور افزایش وزن و حجم عضلانی پس از تمرین و در ساعات اولیه روز فراهم آورد . همچنین به منظور افزایش ترکیبات کربوهیدراته افزایش وزن میتوان پروتئین وی را با انواع بیسکویت و شیر در مخلوط کن ٬ مخلوط نموده و یک گینر فوق العاده را با درصد کالری و ارزش غذایی بالا به وجود آورد . پروتئین وی گلد استاندارد اپتیموم عرضه شده در داروخانه آنلاین ایزی دارو به فروش می رسد.

    تمامی کالاهای موجود در بادی من دارای مجوزهای وزارت بهداشت ٬ سازمان غذا و دارو و کد رهگیری اصالت سامانه پیامکی سازمان غذا و دارو میباشند و اصالت تمامی کالاها از جانب بادی من تضمین میشود.

    [​IMG]

    برخی ویژگی های منحصر به فرد وی گلد اپتیموم نوتریشن :

    • وی گلد استاندارد دارای مقادیری پروتئین وی ایزوله میباشد

    • دارای ۲۴ گرم پروتئین در هر وعده مصرفی

    • حل شوندگی مناسب در آب و سایر مایعات به مانند شیر ٬ البته داشتن شیکر از ملزومات استفاده از پودر های پروتئینی میباشد

    • وی گلد استاندارد تمام نیاز شما را از یک پروتئین با کیفیت برآورده خواهد ساخت

    ویژگی های Optimum Nutrition Whey Gold Standard 100% :

    این محصول ترکیبی خاص از پروتئین خالص ، غنی شده با گلوتامین و آمینواسید های بنیادین (leucine ٬ isoleucine و valine ) یا همان آمینو اسید های شاخه ای می باشد .

    با داشتن درصد بسیار پائینی از لاکتوز ، کلسترول ، کربوهیدرات و چربی های اشباع شده مکمل ورزشی ایده آل جهت استفاده ورزشکاران در تمامی سطوح بویژه بدنسازانن محسوب میشود .

    موارد مصرف پروتیئین وی :

    · افزایش عملکرد عضلات

    · مناسب برای دوره کات، جهت حفظ توده عضلانی

    · کمک به بازتوانی سریع عضلات

    · افزایش حجم عضلات

    · دارای آمینواسیدهای ضروری، نیمه ضروری و غیر ضروری

    · مناسب برای افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند

    · پروتئین وی علاوه بر مصرف در میان ورزشکاران

    پروتئین وی امروزه در درمان کمکی و تغذیه ای بسیاری از بیماری ها از قبیل سوء تغذیه٬نارسایی های غذایی ناشی از ایدز و هپاتیت٬سوختگی ها و اسیب دیدگی های شدید عضلانی به منظور تامین پروتئین بیمار استفاده میشود.همچنین این پروتئین دارای مقادیر مناسبی ال گلوتامین و بی سی ای ای و همچنین انواع امینو اسید های ضروری و غیر ضروری میباشد.

    روش مصرف پروتئین وی گلد اپتیموم نوتریشن :

    طبق نظر پزشک و کارشناس تغذیه ٬ یک پیمانه در ۲۵۰ میلی لیتر آب یا نوشیدنی مورد علاقه حل شده و میل شود.(برای ایجاد توازن نیتروژن مثبت در بدن ۲ گرم به ازای هر کیلو گرم وزن بدن توصیه می شود . برای نتیجه بهتر جیره پروتئینی روزانه خود را در چند وعده در طول روز تامین کنید .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏20/1/20
    para3to از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/4/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام وقت بخیر،
    با توجه به اینکه الان بیش از 3 سال محصولات اپتیموم نوتریشن نیست محصولات ایرانی از قبیل دوبیس و نوتریمد مناسبه به قول معروف کاچی بعض هیچی. حالا با توجه به اینکه میگن مواد اولیشون برای دوبیس آلمانی و برای نوتریمد آمریکایی. من خودم از داروخانه انلاین داروبوم دوبیس خرید کردم راضی بودم پرداختشم درب منزل بود اینم لینک سایتشونه داروخانه آنلاین داروبوم رفتید داخل قیمت جستجو دوبیس سرچ کنید میاره یا برید داخل مکمل های بدنسازی همه محصولات دوبیس داره. موفق باشید.:yes:
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/3/12
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    متاسفانه خیلی وقت هست که دیگه وی اپتیموم نوتریشن عرضه نمیشه. پیشنهاد من این هست که از مکمل های ایرانی با کیفیت مثل وی کاله و پگاه استفاده کنید. هم قیمت مناسبی دارن و هم کیفیتشون مناسب هست.
    برندهای دیگه مثل کارن هم خوب هستن. بهتره هست قبل از خرید هر محصول نظراتش رو بخونید. این هم خیلی کمک میکنه.
    توصیه ام این هست که همیشه مکمل های بدنسازی رو از داروخانه های معتبر تهیه کنید. داروخانه آنلاین بتادارو برای خرید پروتئين وی پیشنهاد میشه:
    برای خرید اینجا کلیک کنید