1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مراجع ذی صلاح جهت رسیدگی به دعاوی امور ثبتی

شروع موضوع توسط reza.eloglu ‏4/1/20 در انجمن حقوق

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏17/12/14
    ارسال ها:
    60
    تشکر شده:
    35
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    مرد
    مراجع ذی صلاح جهت رسیدگی به دعاوی امور ثبتی
    برخی از دعاوی امور ثبتی در محاکم دادگستری رسیدگی می شوند و برخی دیگر در صلاحیت هیات نظارت و شورای عالی ثبت است. دعاوی مربوط به ثبت اسناد، ثبت املاک و اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا در صلاحیت محاکم دادگستری می باشد. رفع اختلافات مربوط به ثبت اسناد و املاک و اشتباهات پیش آمده در خصوص این اسناد در هیات نظارت تعیین شده در شعب هر دادگاه رسیدگی می شوند. اما شورای عالی ثبت، مرجع تجدید نظر آراء هیات نظارت می باشد.

    با توجه به اینکه رفت و آمد در چنین مراجعی، می تواند سردرگمی بسیاری برای افراد ایجاد نماید بهتر است افراد از پیش بردن امور به صورت شخصی کاملا خودداری کرده و امور را به یک وکیل امور ثبتی خبره واگذار نمایند.

    بهترن وکیل امور ثبتی
    همانطور که در مقاله وکیل خانواده بیان کردیم ، همه طرفین دعوای خانوادگی در پی آن هستند تا با گرفتن وکیل خانواده مشکل و دعوای خانوادگی خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند و پرونده خانواده خود را به سرانجام برسانند، گروه حقوقی عدل جویان با در نظر گرفتن آسیب های طولانی شدن پرونده مربوط به امور ثبتی ، بهترین وکیل امور ثبتی تهران را برای پیگیری پرونده شما به خدمت گرفته است، وکیل گروه حقوقی عدل جویان سالهای متمادی به صورت تخصصی در زمینه دعاوی امور ثبتی فعالیت داشته و وکالت کرده است ، برای بهره مند شدن از بهترین وکیل امور ثبتی تهران با گروه حقوقی عدل جویان در ارتباط باشید.
    adljooyan.com