1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین بازی های ترسناک کامپیوتر که همین‌ حالا می‌توانید تجربه کنید

شروع موضوع توسط mujazeve ‏1/1/20 در انجمن برنامه و بازی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    امروزه، در بازار تعداد بازی های ترسناک کامپیوتر عرضه شده کم نیست؛ اما بازی ترسناکی که واقعا خوب باشد، و واقعا ترسناک باشد، خیلی سخت‌تر پیدا می‌شود! ما در این‌جا قصد داریم شما را با چندی از بهترین بازی‌ های ترسناک تاریخ بازی‌های ویدیویی آشنا کنیم؛ از بازی‌های پرخرج و AAA که همین امسال عرضه شده‌اند تا بازی مبتنی بر متن؛ بله، درست خواندید. بازی‌ای که شما را فقط با چند خط متن می‌ترساند!


    برق‌ها را خاموش کنید، هدفون خود را به گوش بزنید، و مطمئن شوید که یک دست لباس اضافی همراه خود دارید! از این بازی های ترسناک کامپیوتر لذت ببرید.


    Killing Floor 2

    [​IMG]
    اگر به تیر زدن به زامبی‌ها علاقه دارید و می‌خواهید تنها کاری که در زندگیتان انجام می‌دهید همین باشد، گزینه‌ای بهتر از Killing Floor 2 پیدا نخواهید کرد. با وجود بازی co-op تا 6 نفره و تعداد زیادی اسلحه‌ی منحصر به فرد، هدف شما در این بازی عملا پوشاندن تمامی سطوح بازی با خون است! ماموریت شما کشتن تمامی زامبی‌های درحال حرکت است و سیستم خون و خشونت بازی هم به شما انگیزه‌ی دوچندان می‌دهد.


    سازنده‌ی بازی، یعنی Tripwire، به خاطر پشتیبانی از این بازی شایان تقدیر است؛ زیرا در ابتدا Killing Floor 2 با نقد‌های چندان مثبتی رو به رو نشد ولی در طول زمان و با به روزرسانی‌های متعدد، تریپ‌وایر این بازی را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های زامبی کشی کرده است.



    The Evil Within 2


    [​IMG]
    نسخه‌ی اول “شیطان درون”، ایده‌های خوبی داشت اما در بعضی مواقع اجرای این ایده‌ها به بهترین شکل انجام نشده بود. کنترل‌ها ضعیف بودند، روند داستان سرعت خوبی نداشت و سیستم سیو و لود آن باعث می‌شد که افراد زیادی آن را کنار بگذارند.


    اما نسخه‌ی دوم این بازی، فوق‌العاده بود. شاید حتی بتوان آن را یکی از بهترین بازی‌های 2017 نامید. ساختار جهان باز بعضی مراحل ممکن است در اوایل کمی سردرگم کننده باشد، اما لحظاتی فراموش نشدنی این بازی کم نیستند: معماری‌های عجیب و غریب، توهم‌های ماورا‌الطبیعه، انسان‌هایی که در زمان گیر افتاده‌اند و … . همه‌ی قسمت‌های خوب نسخه‌ی اول بازی در نسخه‌ی دوم جمع شده‌اند و علاوه بر این، گیم‌پلی بازی هم بهبود چشم‌گیری داشت.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏1/1/20
    AftabGardoon از این پست تشکر کرده است.