1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دانلود فیلم و سریال ایارنی

شروع موضوع توسط samirramezani ‏22/12/19 در انجمن بخش دانلود

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏23/10/19
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال سایت آلفا فیلم می باشد که هدفی اصلی این سایت دسترسی راحت تمام مردم به فیلم ها و سریال های روز است.

    بعد از اتمام اکران فیلم های سینمایی در سینما، لینک های دانلود فیلم در 5 کیفیت متفاوت در آلفافیلم قرار میگیرد و شما می توانید با خرید قانونی فیلم به تماشای فیلم در خانه تان بپردازید و لذت ببرید. پول های حاصل از خرید قانونی به عوامل سازنده آن فیلم پرداخت می شود.

    اما سوالی که در این جا پیش می آید این است که این همه سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد و ما چرا باید از آلفافیلم استفاده نماییم؟ در پاسخ به این سوال بید بگویم که آلفافیلم مزیت های بسیاری نسبت به سایر سایت های دانلود فیلم و سریال دارد که در زیر به آن پرداخته شده است.

    چرا آلفافیلم؟
    همان طور که می دانید سایت های بسیار زیادی برای دانلود فیلم و سریال وجود دارند که پیشنهاد ما آلفا فیلم می باشد. چرا؟

    • لینک های دانلود در این سایت به صورت مستقیم می باشد.
    • در صورت دانلود به صورت قانونی ترافیک اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود.
    • بر خلاف سایت های دیگر آلفافیلم از یک قالب زیبا و ساده بهره می برد که فرایند رسید به لینک دانلود فیلم و سریال موردنظر بسیار ساده می باشد.
    • لینک های دانلود پس از انتشار به سرعت در سایت آلفافیلم قرار می گیرد.
    • اکثر سایت های دانلود فیلم و سریال علاوه بر حوزه فیلم و سریال در زمینه های دیگر مانند دانلود نرم افزار و آهنگ هم فعالیت می کنند که این موضوع باعث افت کیفیت کار آنها در حوزه فیلم و سریال می شود. اما آلفافیلم به صورت تخصصی بر روی دانلود فیلم و سریال تمرکز کرده است
    • توضیحات , عوامل , نقد , گالری تصاویر و خلاصه هر فیلم به صورت دقیق و کامل در صفحه مخصوص آن فیلم آمده است. که با خواندن توضیحات می توانید تصمیمی بهتر در انتخاب فیلم بگیرید.
    • گاهی در بعضی از صفحات , نظرات زیادی ثبت می شود که می توانید از نظرات در انتخاب آن فیلم برای دیدن استفده نمایید.
    • امکان دانلود فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت ( 480 , 720 , 1080 , 1080P-HQ , BLURAY )وجود دارد.
    • زندگینامه بازیگران هر فیلم و سریال یه صورت جداگانه در یک صفحه جدا در دسته بندی بازیگران قرار می گیرد. که نکات جالب و کارنامه هر بازیگر را می توانید مشاهده نمایید.
    دانلود فیلم سینمایی
    فیلم های سینمایی بعد از اتمام اکران در سینما با تصمیم کارگردان و تهیه کننده برای دانلود در آلفافیلم قرار می گیرد.دانلود فیلم در سایت آلفافیلم در دو بخش فیلم سینمایی ایرانی و خارجی امکان پذیر می باشد. در صفحه مخصوص هر فیلم شما می توانید کامل ترین توضیحات , مشخصات , نقد , تصاویر و نظر هنرمندان معروف در باره فیلم را ببینید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏22/12/19