1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دانلود فیلم و سریال

شروع موضوع توسط samirramezani ‏26/11/19 در انجمن سینما

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏23/10/19
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    امروزه اکثر بازیگران و هنرمندان مطرح کشور کار در سینما و شبکه نمایش خانگی را به تلویزیون ترجیح می دهند که تنها دلیل آن محدودیت کمتر در شبکه نمایش خانگی می باشد. اما برای این که بتوانیم فیلم های سینما و سریال های شبکه نمایش خانگی را ببینیم باید چه کار کنیم؟

    سایت هایی مانند آلفافیلم وجود دارند که به محض منتشر شدن فیلم ها و سریال ها آنها را در سایت برای دانلود قرار می دهند.

    ویژگی های آلفافیلم
    همان طور که می دانید سایت های بسیار زیادی برای دانلود فیلم و سریال وجود دارند که پیشنهاد ما آلفا فیلم می باشد. چرا؟

    • لینک های دانلود در این سایت به صورت مستقیم قرار می گیرد
    • در صورت دانلود به صورت قانونی ترافیک اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود
    • بر خلاف سایت های دیگر آلفافیلم از یک قالب زیبا و ساده بهره می برد که فرایند رسید به لینک دانلود فیلم و سریال موردنظر بسیار ساده می باشد.
    • لینک های دانلود پس از انتشار به سرعت در سایت آلفافیلم قرار می گیرد.
    • اکثر سایت های دانلود فیلم و سریال علاوه بر حوزه فیلم و سریال در زمینه های دیگر مانند دانلود نرم افزار و آهنگ هم فعالیت می کنند که این موضوع باعث افت کیفیت کار آنها در حوزه فیلم و سریال می شود. اما آلفافیلم به صورت تخصصی بر روی دانلود فیلم و سریال تمرکز کرده است
    • توضیحات , عوامل , نقد , گالری تصاویر و خلاصه هر فیلم به صورت دقیق و کامل در صفحه مخصوص آن فیلم آمده است. که با خواندن توضیحات می توانید تصمیمی بهتر در انتخاب فیلم بگیرید.
    • گاهی در بعضی از صفحات , نظرات زیادی ثبت می شود که می توانید از نظرات در انتخاب آن فیلم برای دیدن استفده نمایید.
    • امکان دانلود فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت ( 480 , 720 , 1080 , 1080P-HQ , BLURAY )وجود دارد.
    • زندگینامه بازیگران هر فیلم و سریال یه صورت جداگانه در یک صفحه جدا در دسته بندی بازیگران قرار می گیرد. که نکات جالب و کارنامه هر بازیگر را می توانید مشاهده نمایید.
    دانلود فیلم سینمایی
    فیلم های سینمایی ایرانی بعد از اتمام اکران در سینما با تصمیم کارگردان و تهیه کننده برای دانلود در آلفافیلم قرار می گیرد. دانلود فیلم سینمایی در سایت آلفافیلم در دو بخش فیلم سینمایی ایرانی و خارجی امکان پذیر می باشد. در صفحه مخصوص هر فیلم شما می توانید کامل ترین توضیحات , مشخصات , نقد , تصاویر و نظر هنرمندان معروف در باره فیلم را ببینید. از جدیدترین فیلم های سینمایی قرار داده شده می توان به فیلم سینمایی متری شیش و نیم , فیلم سینمایی پارادایس , فیلم سینمایی تگزاس2 , فیلم سینمایی ژن خوک و ... اشاره کرد.

    دانلود فیلم سینمایی سرخ پوست

    دانلود سریال
    سریال های نمایش خانگی بلافاصله بعد از منتشر شدن برای دنلود در 5 کیفیت مختلف روی سایت قرار می گیرد. بازیگران و کارگردانان بزرگی مانند مهران مدیری بیشتر در شبکه نمایش خانگی کار می کنند. که آلفافیلم طبق زمان بندی انتشار هر سریال آن را در سایت قرار می دهد. از جدیدترین سریال های قرارگرفته می توان به سریال مانکن و هیولا اشاره کرد. دانلود سریال

    دانلود سریال مانکن
    [​IMG]
    مانکن سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که ساخت آن از اواخر سال 1397 شروع شد. سریال مانکن شامل 26 قسمت است که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد.

    حسین سهیلی بعد از ساخت چندین سریال موفق از جمله آوای باران، دلنوازان، فاصله ها و … اینبار دست به ساخت سریال مانکن زد. همان طور که انتظار می رفت این سریال خیلی زود به یکی از پرطرفدار ترین سریال ها بین مردم قرار گرفت.

    امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، فرزادفرزین و لیندا کیانی از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

    سریال مانکن یک سریال ملودرام اجتماعی است که عشق پاک دو جوان به نام های کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) را روایت می کند که رابطه عاشقانه ای را باهم آغاز کرده اند و در رویای ازدواج با یکدیگر غرق شده اند که ناگهان سرو کله زنی به نام کتی (مریلا زارعی) پیدا می شود که …

    لینک های دانلود تمام قسمت های سریال مانکن را می توانید در پایین مشاهده نمایید. لینک های دانلود هر قسمت در پنج کیفیت 480، 720، 1080، BLURAY ،1080HQ قرار داده شده است. دانلود از آلفافیلم به صورت نیم بها می باشد یعنی حجم مصرفی اینترنت در دانلود نصف حجم واقعی محاسبه می شود.

    قسمت های این سریال پرطرفدار هر دوشنبه منتشر میشود که لینک های دانلود آن بلافاصله در سایت قرار می گیرد

    بازیگران
    همان طور که گفته شد زندگینامه بازیگران معروف هر فیلم در یک صفحه جداگانه در سایت قرار میگیرد. که طبق ادعای آلفافیلم این زنگینامه کامل ترن نمونه از بیوگرافی بازیگران می باشد. بیوگرافی , کارنامه هنری , تصاویر , جوایز و افتخارات و همچنین مصاحبه اختصاصی در صفحه هر بازیگر قابل مشاهده می باشد.

    نتیجه گیری
    به طور کلی سایت آلفافیلم یک سایت بسیار شیک و زیبا در زمینه دانلود فیلم و سریال می باشد که با هدف به اشتراک گذاری تمام فیلم ها و سریال ها ایجاد شده است. همه دانلود ها از طریق آلفافیلم به صورت نیم بها محاسبه می شود. لینک های دانلود به صورت مستقیم می باشد.

    در واقع آلفافیلم یک گروه جوان می باشد که هدف اصلی آنها حذف محدودیت دیدن بهترین فیلم ها و سریال ها می باشد.

    امیدوارریم از این پست و همچنین سایت آلفافیلم نهایت لذت و استفاده را برده باشید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/11/19
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/4/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    برای دانلود فیلم و سریال زبان اصلی بدون سانسور با کیفیت عالی به سایت 30nama مراجعه کنید.