1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اطلاعات لازم درمورد دستگاههای چاپ بنر

شروع موضوع توسط powercam simayeshahr ‏4/11/19 در انجمن مهندسی برق

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/11/19
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    دستگاه چاپ بنر یکی از محبوب ترین و پرکابرد ترین دستگاه های چاپ در صنعت چاپ و تبلیغات می باشد . با استفاده از این دستگاه و همچنین دارا بودن سیستم پشتیبانی قوی و حرفه ای شرکت سیمای شهر میتوانید از باکیفیت ترین و بهترین مارک دستگاه چاپ بنر بهره مند شوید. خدمات پس از فروش ویژه این دستگاه دارای مراحل تحلیل و بررسی دستگاه مد نظر ، مشاوره و تعیین میزان قیمت دستگاه و راهنمای خرید و نصب آن خواهد بود.

    از مشاوره های رایگان کارشناسان ما به خوبی بهره مند شوید و در انتخاب بهترین مدل دستگاه بنر و با دارا بودن بیش از دو دهه فعالیت شرکت سیمای شهر با خیالی آسوده خرید و از خدمات فروش پس از خرید بهره مند شوید .

    دستگاه بنر از مجموعه دستگاه‌های بسیار پرکاربرد در زمینه چاپ و تبلیغات می باشد
    بهترین مارک دستگاه چاپ بنر در بازار ایران چیست؟
    شرکت های مختلفی دستگاه های چاپ را تولید میکنند که تنها به چند کشور خاص محدود می‌شوند و امکان انتقال تکنولوژی را از بین برده اند. با این حال، همین شرکت های محدود نیز از لحاظ کیفیت دستگاه با هم تفاوت‌های چشمگیری دارند و انتخاب بهترین مارک دستگاه چاپ بنر برای اهالی فن چندان سخت نیست.زمانی که یک دستگاه روشن می شود و به کار مشغول می‌شود، طبیعتاً بخش‌های مختلف آن وظایف خاصی بر عهده دارند که بهترین حالت را می‌توان زمانی انتخاب کرد که این قطعات عملکرد طبیعی خود را انجام دهند.

    در حال حاضر در سطح بازار می‌توان به برخی برندها مانند کونیکا، اپسون و موارد دیگر اشاره کرد که از هر کدام از آنها چندین مدل مختلف یافت می شود. برند کونیکا در سطح جهان به عنوان یک برند ارزان و با کیفیت شناخته می شود که اکثر فعالان حوزه چاپ به استفاده از آنها تمایل دارند و در بازار ایران نیز به عنوان یکی از بهترین مارکهای دستگاه چاپ بنر شناخته می شود. البته نمی‌توان، کارایی سایر دستگاه ها را نیز زیر سوال برد و این دستگاه به خاطره اقبال عمومی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

    دستگاه های چاپ بنر کونیکا در مدل های ۵۱۲، مدل ۵۱۲ پلاس و مدل ۵۱۲ باکس عرضه می شوند که به عنوان بهترین برند های موجود در بازار شناخته می شوند. از لحاظ تخصصی، می توان به ویژگی ها و مشخصات فنی این دستگاه ها اشاره کرد و دلیل تمایل شرکت ها و کارگاه های مختلف به آنها را مورد بررسی قرار داد.

    منبع:
    http://cnc-printer.com/دستگاه-چاپ-بنر/
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/11/19