1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

۱۰ دوربین حرفه‌ای و پرفروش بازار

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏14/10/19 در انجمن دوربین ها

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    فناوری؛ کلمه‌ای که این روز‌ها زیاد به گوش می‌رسد و در هر قسمتی از خانه یا فضا‌های عمومی که قدم می‌زنیم می‌توانیم از آن برای سهولت کارهای‌مان استفاده کنیم.

    از تلفن‌های همراه گرفته تا پهپاد‌هایی که دل آسمان را برای یک تصویربرداری عالی می‌شکافند؛ فقط کافی است که در این دنیای پر رمز و راز و پر از اطلاعات مهم سرک بکشید تا با جدیدترین آن‌ها آشنا شوید و از جزئیات و نحوه کارکرد آن‌ها باخبر شوید. پس اگر به‌دنبال اطلاعات جدید درباره دوربین‌های به‌روز می‌گردید، این صفحات را از دست ندهید.

    ۱. دوربین بدون آینه / NIKON Z۸، ۲۰۱۹

    [​IMG]

    سنسور دوربین بدون آینه NIKON Z۸ دارای رزولوشنی برابر با ۶۱ مگاپیکسل است که باعث می‌شود تمام جزئیات در عکس ثبت شده به‌نمایش گذاشته شود. در نتیجه این رزولوشن برای عکاسان حرفه‌ای که عکس‌های خود را در سایز بزرگ چاپ می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

    در این سنسور از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با ۵۶۷ نقطه فعال استفاده شده که باعث می‌شود حتی سوژه‌های در حال حرکت را به‌خوبی دنبال کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های سنسور جدید استفاده شده در دوربین نیکون Z۸، محدوده ایزو آن است. محدوده ایزو این دوربین از ۶۴ تا ۵۱۲۰۰ خواهد بود؛ همین امر باعث شده در هر شرایط نوری بتوان عکس‌های باکیفیتی را به‌ثبت رساند.

    مشخصات:

    • رنج دینامیکی تصویر برابر با ۱۵ استاپ
    • سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با ۵۶۷ نقطه و پوشش ۷۴ درصدی
    • منظره‌یاب ۵.۶۷ میلیون نقطه‌ای با کیفیت عالی لرزش‌گیر پنج‌محوره با توانایی خنثی کردن ۵.۵ گام لرزش
    • توانایی فیلمبرداری با رزولوشن ۸K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه
    • توانایی فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت FHD و نرخ ۳۰۰ فریم بر ثانیه
    • پشتیبانی از تمام راه‌های ارتباط بی‌سیم، نظیر وای‌فای، بلوتوث و NFC
    ۲. Fujifilm - T۳۰[​IMG]

    این دوربین حسگر تصویر بسیار پیشرفته، تشخیص چهره سریع و سیستم فوکوس خودکار دارد. کیفیت K۴ و ۱۰ بیتی در ویدئو‌های ضبط شده مطمئناً لذت فیلمبرداری را برای‌تان چند برابر می‌کند. این دستگاه می‌تواند ۱۸ فایل RAW را در خودش ذخیره کرده و این یعنی امکان ضبط هشت توالی در هر دو ثانیه فراهم می‌شود. اتصال به Wi-Fi و بلوتوث از امکانات این دستگاه به‌شمار می‌آید.

    ۳. Sony Alpha A۶۴۰۰

    [​IMG]

    دوربین Sony A ۶۴۰۰ یک کامپکت ۲۴ مگاپیکسلی با دوربینی دارای لنز قابل تعویض است. سیستم پردازش تصویر ۹A عملکردی بی‌نقص در تعقیب سوژه دارد.

    این سیستم آتوفوکوس (Auto Focus) یکی از بهترین سیستم‌های شناخته شده در بازار دوربین‌های حرفه‌ای و ورزشی است که با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴K، رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی و پردازشگر BIONZX با قابلیت عکاسی پیاپی ۱۱ فریم بر ثانیه توانسته امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

    ۴. Olympus OM-DE-MIO III

    [​IMG]

    دوربین‌های بدون آینه الیمپوس با رزولوشن ۱۶.۱ مگاپیکسلی و طراحی بدنه فوق باریک به شما نوستالژی دوربین‌های آنالوگ قدیمی را با امکانات و فناوری‌های جدید در سایز کوچک‌تر ارائه می‌دهد. استفاده از لنز‌های ZUIKO یا کوچک در دوربین الیمپوس باعث شده حمل آن هم راحت‌تر باشد.

    ۵. NIKON D۸۵۰

    [​IMG]طراحی لنز‌های این دوربین به‌گونه‌ای است که قادر است حداکثر نور موجود از محیط را گردآوری کند و عکس‌های با کیفیت بالا را ثبت کند. سنسور این دوربین، یک سنسور ۴۵.۷ مگاپیکسلی فول فریم CMOS است که باعث افزایش شفافیت در عکس‌ها می‌شود.

    ۶. VI SONY RX۱۰۰

    [​IMG]

    این دوربین مسافرتی دارای ویژگی‌هایی مانند: سنسور جدید CMOS Exmor RS، سرعت بالا در عکسبرداری پشت‌سرهم که ۱۶ فریم بر ثانیه است. این دوربین سونی از نوع فیلمبرداری ۴K بهره می‌برد.

    ۷. CANON G۷X MARK II

    [​IMG]

    این دوربین برای بسیاری از دوستداران رشته عکاسی بسیار مناسب است که به یک دوربین حرفه‌ای و درعین‌حال کوچک نیاز دارند. دوربین CANON G۷X MARK II به سنسور ۱CMOS با وضوح ۲۰ مگاپیکسلی تجهیز شده است و تصاویر گرفته شده را پردازنده بالارده ۸DIGIC پردازش خواهد کرد.

    ۸. PANASONIC TZ۲۰۰

    [​IMG]

    اگر علاقه‌مند به ژانر سیاه‌وسفید هستید این دوربین به علت داشتن L.Monochrome برای گرفتن عکس‌هایی به این سبک بسیار مناسب است. همچنین این دوربین پاناسونیک قابلیت ۴K را یدک می‌کشد و از لحاظ باتری هم عملکرد بهتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد و می‌تواند ۳۷۰ عکس را با یک بار شارژ کردن بگیرد. این دوربین در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای موجود است.

    ۹. FUJIFILM X۱۰۰F

    [​IMG]

    این دوربین مسافرتی دارای حسگر ۲۴.۳ مگاپیکسلی APS-C ساخت خود فوجی با نام X-Trans III است و از پردازشگر X-Processor Pro بهره می‌برد. تعداد نقاط فوکوس این دوربین نسبت به مدل‌های قبلی به ۹۱ نقطه رسیده است که این خود نشان‌دهنده پیشرفت بزرگی است.

    ۱۰. SONY A۹

    [​IMG]

    این دوربین دارای یک حسگر فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی CMOS BSI در کنار بوکوس بسیار پیشرفته ۶۹۳ نقطه‌ای و فیلمبرداری ۴K است. همچنین بدنه این دوربین از جنس آلیاژ منیزیم بوده و تقریبا تمامی دکمه‌ها و اتصالات آن به‌طور کامل در برابر بارش باران و گرد و غبار، عایق‌بندی شده است.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.