1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چاپ کاتالوگ دیجیتال

شروع موضوع توسط catalogdesignes ‏24/9/19 در انجمن گرافیک

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏24/9/19
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    مجله دیجیتال یا همان کاتالوگ دیجیتال از شیوه های نوین در جهان تبلیغات امروز است که هر روز طرفداران بیشتری را از میان مخاطبان جذب کرده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . مخاطبان ان که همان شرکت های عظیم تجاری ، خدماتی ، تبلیغاتی و حتی مخاطبان خانگی هستند . هر کدام تلاش می کنند با طراحی کاتالوگ دیجیتال پیام تبلیغاتی خاص خود را ارسال کنند و کالاها و خدمات خود را به سایرین معرفی کنند .

    انتخاب فعال بودن و زیبایی به جای سادگی
    باید بپذیریم که شیوه های مطالعه ، گوش دادن و مشاهده کردن همگان به شکل گسترده ای در حال دگرگونی است . پس به کار گیری کاتالوگ دیجیتال مطلوب ترین شیوه جهت جلب نظر کاربران تازه ، نگهداری کاربرانی که اکنون مشتری هستند و با اهمیت تر از همه ، بودن و ماندن در هماوردی با همکاران است.
    با طراحی کاتالوگ دیجیتال این امکان را می یابید که با هزینه مقرون به صرفه به جهان فناوری ورود یابید. از یاد نبرید مخاطبان و مشتریان از کاتالوگ دیجیتال شما به سهولت چاپ کاتالوگ بهرمند می شوند . با این فرق که ابزارها و دستمایه های زیادتری به آن ها داده می شود و در برابر ان مبلغ صرف شده شما به شدت کم می شود . برای اینکه که دیگر ملزم به پرداخت هزینه برای چاپ کاتالوگ، تولید و توزیع ، طراحی بروشور و طراحی پوستر خود نیستید. کافی است یک بار و برای همیشه طراحی کاتالوگ دیجیتال را انجام دهید تا آن را به دست هزاران و میلیون ها مشتری برسانید. در صورتی که در شیوه های چاپی شما برای هر کدام از خدمات تبلیغاتی مبلغ جداگانه می دهید .
    در ایران هم همراه استفاده نمونه های مالتی مدیا در سبک سنتی ، طراحی کاتالوگ دیجیتال مورد پذیرش بسیاری از افراد در حیطه چاپ و نشر است . امکان دارد علت این پر طرفدار بودن و استقبال چشم گیر از کاتالوگ دیجیتال موارد زیر باشند که عبارتند از :
    – کم شدن هزینه ها
    – حفاظت از محیط زیست
    – صرفه جویس در زمان

    [​IMG]
    طراحی کاتالوگ دیجیتال

    کاربرد کاتالوگ دیجیتال
    طراحی و چاپ کاتالوگ دیجیتال کاربرد های بسیاری دارد . استفاده هایی مانند تبلیغ کار شرکت، بروشور کالا، تبلیغات کالاهای منحصر به فرد ، راهنمای کالاها، معرفی نامه، کتابچه هویت سازمانی ، شناسایی خصوصیات یک کالا و … . برخی اوقات لازم است تا بعضی از این استفاده ها هم با هم دیگر ترکیب شوند. مثلا در صفحات نخست این کاتالوگ معرفی نامه و هویت سازمانی و در اخر ان تبلیغات کالاها و خدمات را بیاورید.

    خصوصیات کاتالوگ دیجیتال
    کاتالوگ دیجیتال بر عکس کاتالوگ های چاپی منقضی نمی شود و خرابی ندارد. همین طور به شکل یک فایل PDF با حجم اندک به سهولت امکان دانلود توسط مخاطبین شما و یا امکان پیوست شدن در ایمیل را دارد . به علت دیجیتالی بودن فرمت این کاتالوگ، کاربران قادرند صفحات را بزرگ کرده و به سهولت آن را ببینند و بخوانند .لازم نیست نگران باشید ، این کاتالوگ امکان چاپ را هم برای کاربران سنتی شما دارد.

    طراحی کاتالوگ دیجیتال توسط شرکت افراگرافیک
    این بار تیم طراحی شرکت افرا گرافیک با همراهی و مشورت هم ، با سلیقه های گوناگون و با تجربه و تخصص در این حیطه به طراحی این چنین کاتالوگ هایـی مشغول اند تا بشود از این راه توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرد .شما قادر هستید نسخه تصویری را و یا فایل پی دی اف یا فایل ورد بروشور یا کاتالوگ های خود را به شکل زیبا و با عکس های گرافیکی به ما ارائه دهید تا کاتالوگ دیجیتالی شما را با حجمی کم در جهان اینترنت بی هیچ محدودیتی در وقت و مکانی با مبلغی بسیار مقرون به صرفه نشر دهیم تا دیگر دلواپس دیر رسیدن و یا نرسیدن تبلیغات خود به دست کار بران نباشید.
    تیم افرا گرافیک با تخصص و نوع اوری بسیار زیاد اماده است تا به شما در ارائه انواع تبلیغات چاپی و دیجیتالی کمک کند . تیم ما از اول ایده پردازی تا طراحی و تحویل پروژه همراه شما خواهد بود تا به برایند مطلوب خود که همان قله موفقیت است دست یابید . دقت داشته باشید مبلغ پرداختی شما در ازای هر یک صفحه است و کمترین تعداد صفحات برای طراحی کاتالوگ دیجیتال 3 صفحه می باشد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏24/9/19
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/6/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن