1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تولید محتوای مفید برای طراحی سایت

شروع موضوع توسط mojseo ‏15/9/19 در انجمن مدیریت محتوا

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/19
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    تولید محتوای مفید برای طراحی سایت
    تولید محتوای مفید برای طراحی سایت ، یک طراحی سایت پویا و زنده وابسته به تعداد بازدید کنندگان آن است و بازدید کنندگان نیز به دنبال محتوای مفید و با کیفیت هستند و از آن جا که کاربران اینترنت زمان زیادی را صرف اثبات وب سایت ها نمی کنند و در بسیاری از موارد با مطالعه بخش کمی از مطالب و مقالات طراحی سایت را ترک می کنند بنابراین شما زمان کمی را دارید تا بازدید کننده را جذب کنید و در طراحی سایت نگه دارید.

    به این ترتیب می بایست در انتخاب عنوان و موضوع مقاله دقت زیادی داشته باشید و در ادامه محتوای با کیفیت و جذاب باعث افزایش زمان ماندگاری کاربر در وب سایت می شود. بنابراین افزایش نرخ بازدید کنندگان اتفاقی نیست و مستلزم فعالیت مداوم کارشناسان سئو و همچنین تیم تولید محتوا طراحی وب سایت می باشد. البته نباید از این نکته غافل شد که محتوای بهینه سازی شده شما را در جهت پیشبرد اهدافتان از طراحی سایت یاری می کند پس اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید از کارشناسان حرفه ای در این زمینه کمک بخواهید.



    [​IMG]
    طراحی سایت تهران

    به طور کلی محتوای مفید در طراحی سایت شامل چه ویژگی هایی می باشد؟
    گام اول همان طور که گفته شد عنوان و موضوع محتوا است که می بایست مرتبط با حوزه کاری باشد پس از آن باید به فکر محتوایی کامل و جامع باشید که به این ترتیب در نظر داشته باشید تعداد کلمات از ۳۰۰ الی ۴۰۰ کلمه کمتر نباشد اما فراموش نکنید که محتوا نباید فقط با کلمات پر شده باشد بلکه معنا و مفهوم رکن اصلی محتوا می باشد در ادامه در نظر داشته باشید که کلید واژه های مرتبط با طراحی سایت تهران خود را به صورت معنا دار در متن محتوا بگنجانید تا با کیفیت ترین محتوا را داشته باشید. با توجه به این که محتوا بدون تصویر کمی کسل کننده است از تصاویر مرتبط در محتوا طراحی سایت استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برای مخاطب ایجاد کنید.



    کپی برداری در طراحی سایت ممنوع
    کاربران وب سایت هایی که مطالب تکراری و کپی شده ارائه می دهند را به سرعت ترک می کنند و این کار از دو جهت برای طراحی سایت امتیاز منفی در پی دارد اول این که با افزایش نرخ خروج رتبه طراحی سایت افت می کند و دوم این که خزنده های گوگل به طور مداوم در حال بررسی وب سایت ها و مطالب آن ها هستند و در صورت مشاهده کپی مطالب به طراحی سایت امتیاز منفی و اخطار داده که در ادامه کاهش رتبه و پنالتی توسط گوگل را به دنبال دارد. توجه به اهداف طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.
    قیمت طراحی سایت تبلیغات در گوگل قیمت طراحی سایت قیمت طراحی سایت قیمت طراحی سایت
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏15/9/19
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/19
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    نوشتن محتوای مفید برای وب سایت ویژگی های زیادی دارد، علاوه بر این شما برایبهتر ده شده در موتورهای جستجو نیاز به تولید محتوای سئو شده دارید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/3/20
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏8/1/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    هر کسب و کاری که داشته باشید برای انتقال پیام خود، به محتوای خوب نیاز دارید. چرا؟ چون هزینه های برند شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در عوض چند برابر روش های سنتی بازاریابی، لید و مشتری به سمت شما جذب می کند.

    همین الان رقبای شما با تولید محتوای خلاقانه، کاربردی، انتشار آنها در بازه های زمانی مشخص و حتی ارائه محتوای ویدئویی و پادکست ها در حال جذب مشتریان بیشتر هستند. پس منتظر چه هستید؟

    درسته محتوای خوب کیمیاست، اما بدست آوردنش خیلی هم سخت نیست.

    فریلنسر های ژاکت سرویس می تواند نیاز محتوای سایت شما را رفع کنند

    مجموعه ای از متخصصان حوزه تولید محتوا در این پلتفرم به شما معرفی شده اند تا در موضوعات موردنظر شما و در بازه زمانی درخواستی تان، محتوای بکر و سئو شده ارائه دهند.
     
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/1/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    من خودم محتوای سایتم رو دادم فریلنسر های ژاکت سرویس تولید کنند تا الان هم بد نبوده راضی بودم ولی نیازه که سطح توقع خودت رو از محتوا به فریلنسر شرح بدی حتی شده یه داکیومنت درست کنی تا مطالعه اون خواسته های تو از محتوا رو درک کنند الان جدیدا از سرویس بهینه سازی محتواش هم دارم استفاده می کنم چون تو دوره سئو، علی حسینی به اپدیت محتوا تاکید کرده بود و گفته بود علاوه بر تولید محتوا اپدیت محتوا هم ارزشمنده منم که قبلا نزدیک به 60 تا محتوا تولید کرده بودم صلاح دیدم بدم اپدیت کنن رتبه هام واقع جهش خوبی داشتن و ترافیکم بالا 120 درصد رشد داشته امیدوارم تجربم مفید واقع شده باشه و دیگران بتونن بحره کافی رو ببرن
     
    بازی بوک از این پست تشکر کرده است.
  5. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏31/7/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    سفارش تولید محتوا