1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

درآمد ۸۶ میلیون دلاری فدرر از تبلیغات در یک سال

شروع موضوع توسط GOM@TO ‏14/8/19 در انجمن سایر ورزش ها

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/6/15
    ارسال ها:
    773
    تشکر شده:
    2,175
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    چند روز پیش راجر فدرر ۳۸ ساله شد و در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی دوران موفقش به پایان خواهد رسید. تنیسور سوییسی حتی با وجود این که آخرین فینال یعنی ویمبلدون را به نواک جوکوویچ واگذار کرد پرافتخارترین ورزشکار در فتح گرند اسلم است. برندهای مهم می‌دانند که تنیسورسوئیسی می‌تواند نقش مهمی در آشنایی مردم با محصولاتشان داشته باشد و به همین خاطر هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند تا برندشان در تمام جهان دیده شود. بر اساس اعلام مجله فوربس فدرر از یکم ژانویه ۲۰۱۸ تا ۱۲ ماه بعد تنها از طریق تبلیغات ۸۶ میلیون دلار (۷۷ میلیون یورو) به دست آورد. فدرر در طول دوران بازی‌اش از برند نایکی استفاده می‌کرد اما ناگهان در میان تعجب همگان چند ماه پیش اعلام کرد با برند یونیکلو همکاری می‌کند.
    سایت "مانی کنترل" همه اسپانسرهایی که از تصویر فدرر بهره می‌برند را معرفی کرد. برند ژاپنی یونیکلو قراردادی ۱۰ ساله با تنیسور سوییسی بست و قرار است سالیانه ۳۰ میلیون دلار به او بپردازد. با این توافق درآمد فدرر نسبت به قراردادش با نایکی سه برابر شد.
    دیگر برندی که تنیسور سوییسی بیش از همه از آن درآمدزایی می‌کند رولکس است. این قرارداد در سال ۲۰۰۳ بسته شد. این شرکت ساعت‌سازی هر سال ۸ میلیون دلار به او می‌دهد. در دستان فدرر از زمانی که دوران حرفه‌ای‌اش شروع شد (سال ۱۹۹۸) راکت برند ویلسون دیده می‌شود. او هر سال از این شرکت ۳۵۰ هزار دلار دریافت می‌کند.
    قهرمان ۲۰ گرند اسلم همچنین با شرکت مرسدس بنز تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد و سالیانه ۵ میلیون دریافت می‌کند. همچنین هر ۶ ماه یک خودرو دریافت می‌کند. این فهرست با برند موئت اند شندون ادامه پیدا می‌کند که از سال ۲۰۱۲ همکاری‌اش را با فدرر آغاز کرد و هر سال به او ۶ میلیون می‌دهد. تنیسور سوییسی امسال به مبلغ قراردادش ۲ میلیون (سالیانه) اضافه کرد.
    شرکت‌های سوییسی نمی‌خواستند فرصت را از دست بدهند و برای تبلیغاتشان از مشهورترین چهره ورزشی کشورشان بهره نبرند. شرکت شکلات لبندت قراردادی از سال ۲۰۰۹ با این تنیسور بست که تا سال ۲۰۲۲ ارزش دارد. او هر سال ۴ میلیون یورو دریافت می‌کند. فدرر در سال ۲۰۰۹ با بانک کردیت سوییس قراردادی به ارزش ۲ میلیون (سالیانه) بست. او همچنین به مرکز کمک به کودکان آفریقایی کمک می‌کند. دیگر قرارداد تنیسور سوییسی با شکست سانرایز است که سالیانه ۷ میلیون کسب می‌کند.
    آخرین قرارداد فدرر در سال ۲۰۱۷ به امضا رسید او از کارخانه پاستا باریا سالیانه ۸.۱ میلیون دلار به دست می‌آورد. این قرارداد تا سال ۲۰۲۲ است. همچنین از شرکت نتجتس سالیانه ۶ میلیون کسب می‌کند. پرافتخارترین تنیسور جهان در سفر هایش از چمدان‌هایی با برند ریمووا استفاده می‌کند.

    منبع داخلی :ایسنا
    خارجی :اس
     
    para3to و m naizar از این پست تشکر کرده اند.